سفارش تلفنی
09393710094

مزایای نوشیدن آب قلیایی

24/شهریور/1397 مقالات - مرکز آموزش بدون دیدگاه

مزایای نوشیدن آب قلیایی: با توجه به خواص بسیار مثبت و شفا بخش آب قلیایی،از آب قلیایی به نام آب شفا بخش و آب شگفت انگیز هم یاد میشود. توصیه میکنیم که از این آبها البته به صورت کنترل شده و در زمانهای مناسب استفاده کنید. شرکت خوش نوشان مشرق زمین آب مورد نیاز خود را از اعماق سفره های زیر زمینی تامین می نماید. از محصولات این شرکت می توان به آب قلیایی لوکساب و آب آشامیدنی لایف لوکس نام برد.

باید بدانیم که  پتانسیل آب قلیایی منفی است و می تواند PH بدن انسان را متعادل سازد که این عمل خاصیت آنتی اکسیدانی را برای بدن فراهم می کند و باعث افزایش سلامتی انسان می گردد و در واقع به بهبود بیماری ها مخصوصا بیماری های حاد کمک می کند. در نتیجه بهتر است آبی را که جهت نوشیدن مصرف می نماییم آبی قلیایی باشد.

آیا از مزایای فیزیولوژیک استفاده از آب قلیایی آگاهی دارید ؟

خاصیت آنتی اکسیدانی آب قلیایی

در جریان تولید آب قلیایی، یون هیدروکسید  با بار منفی ایجاد می شود که به سبب آن، نسبت میان یون های اکسید کننده به یون های احیاکننده یا همان ORP (oxidation reduction potential) کاهش می یابد. ORP، متغیر پتانسیل اکسایش به احیا است که با واحد میلی ولت آنرا نشان می دهند. هرچه ماده غذایی ORP کمتری داشته باشد، دهنده الکترون بوده و خاصیت احیا کنندگی بیشتری دارد. در نتیجه رادیکال های آزاد را غیر فعال می کند، جلوی اکسیداسیون را گرفته و ریسک ابتلا به سرطان را کاهش می دهد. آب های معمولی لوله کشی دارای ORP طبیعی بالا،  حدود 200+ تا400+mv هستند. بطریهای آب معدنی هم دارای سطح 400+mv هستند. آب های یونیزه قلیایی به دلیل قدرت احیا کنندگی بالا دارای سطح منفی ORPبوده و درواقع آنتی اکسیدان می باشند.  یک لیوان آب یونیزه قلیایی 4 برابر یک ماهی قزل آلا آنتی اکسیدان دارد که از اکسید شدن LDL و کلسترول جلوگیری کرده و فرایند اکسیداسیون را در بدن کاهش می دهد.

می توان گفت آب قلیایی با خنثی کردن رادیکال های آزاد و کنترل اکسیداسیون در بدن، آنتی اکسیدانی در دسترس است. امروزه که سلول های بدن انسان در اثر تغذیه نامناسب، آلودگی هوا و تماس با اشعه های مختلف، بسیار نیازمند به آنتی اکسیدان می باشند. و چه بهتر از اینکه آنتی اکسیدان را مثله آب خوردن به بدن خود برسانیم. 

آیا انواع چشمه های آب معدنی را می شناسید؟

پروفسور فلیسیا کلیمنت در کتاب (دیابتی های اسیدی) به روشنی می گوید که برای پیشگیری از سرطان باید با از بردن اسیدهای زائد بدن  (زباله های اسیدی)، که سلول های طبیعی را به سلول های سرطانی تبدیل می کنند، شروع کرد. فرد مبتلا به سرطان در جریان شیمی درمانی، تحت کنترل شدید Ph بدن وجلوگیری از افزایش اسیدیته قرار می گیرد تا از عود مجدد سرطان جلوگیری شود.

جذب بالا و هیدراسیون (آب رسانی) قوی و انرژی بیشتر با نوشیدن آب قلیایی

آب معمولی شکل مولکولی نامنظم با زنجیره طولانی عمدتا 15 یا 16 مولکولی می باشد، که محدودیت جذب توسط سلول ها را ایجاد می کند. آب قلیایی شکل مولکولی منظم و کوتاه، 5 یا 6 وجهی دارد، در نتیجه جذب سریع و راحت تری توسط بدن را در پی خواهد داشت. .

آیا می دانید این افراد نباید آب معدنی بخورند.

  جذب بیشتر توسط بدن، باعث آبرسانی سریع تر و بیش تر به سلول ها شده و از کم آبی آنها جلوگیری می کند که همین امر باعث کاهش کلسترول هم خواهد شد. همچنین انتقال بهتر اکسیژن و مواد مغذی به سلول ها، باعث افزایش انرژی بدن می شود. همین امر دلیل توصیه مصرف آب قلیایی در حین فعالیت های ورزشی است. انتقال بهتر سموم و مواد زائد از سلول ها توسط خون یکی دیگر از مزیت های آب قلیایی می باشد.

تاثیر آب یونیزه قلیایی بر بیماری های قلبی

وجود آنتی اکسیدان ها و دارا بودن قدرت قلیایی و ریز خوشه ای و کریستالی شکل بودن آب باعث جذب راحت و جلوگیری از ایجاد رسوبات در جدار داخل شریانهای بدن میشود و مانع از بروز فشار خون می گردد , این آب به دلیل کم حجم بودن و قدرت نفوذ بسیار بالا می تواند باعث دفع سموم از داخل عروق و شریانهای اصلی شود برای بدن مهم است که خون از چه سیالی تشکیل شده باشد به دلیل اینکه 80 % تا 85% حجم خون از آب تشکیل شده است , استفاده از آب قلیایی می تواند کمک بسیار بزرگی باشد به بر طرف شدن گرفتگی رگهای کرونری ( رگهای تغذیه کننده قلب انسان ) که یکی از مهمترین شریانهای بدن و قلب هستند و گرفتگی در آنها باعث بروز بیماریهای قلبی می شود , این آب به علت افزایش گردش خون می تواند باعث تغذیه بهتر ماهیچه های قلب شود که خود می تواند موجب پیشگیری از بیماریهای قلبی شود , می توان گفت اکثر تصلب شریان ها بر اثر تجمع رسوبات اسیدی در بدن به وجود می آید که این آب یونیزه قلیایی می تواند آنها را از بین ببرد .

افزایش انرژی بدن با آب قلیایی

از دست دادن آب بدن (دهیدراته شدن) باعث ایجاد خستگی در شما می شود و شما فقط با از دست دادن 1% از آب بدن خود، دهیدراته می شوید. آب یونیزه قلیایی با قدرت جذب بالاتر، در روده ها با سرعت بیشتری جذب می شود و هیدراته شدن مجدد پس از انجام فعالیت های بدنی سریعتر رخ می دهد. بنابراین شما دیرتر احساس خستگی نموده و از انرژی بالاتری برای انجام فعالیت های بدنی برخوردار خواهید بود. همانطور که ذکر شد دریافت اکسیژن بیشتر از این آب و دفع سموم سریعتر هم در افزایش انرژی بسیار حائز اهمیت است. استفاده از آب قلیایی به جای آب آشامیدنی معمولی حین انجام فعالیت های بدنی، تاثیرات چشمگیری خواهد داشت.

حفظ تعادل PH بدن

همانگونه که عنوان شد PH طبیعی بدن حدود 7.4 است، بدن برای حفظ سلامتی خود به این PH  نیاز دارد. اما عواملی از قبیل: استرس و خستگی( برای ترشح آنزیم های اسیدی)، تغذیه نا مناسب، مصرف زیاد فست فود ها و نوشابه های گازدار باعث افزایش اسیدیته بدن می شود. دانشمندان و پزشکان اعلام کرده اند، اکثریت جوامع غربی از اثرات اسیدیته بالا (اسیدوز) در بافت های بدنشان رنج می برند. مقدار زیاد مواد زائد در بدن تبدیل به زباله های اسیدی شده که اثراتی از قبیل: کاهش ایمنی بدن، التهاب، خستگی، پیری زودرس و پیدایش شرایط مناسب برای سرطانی شدن سلول ها را خواهند داشت. اما کنترل PH  بدن و جلوگیری از کاهش آن به وسیله آب قلیایی مانع تمامی این موارد خواهد شد و به حفظ تعادل PH کمک شایانی خواهد کرد.

آیا از معجزه نوشیدن آب قلیایی بر روی جوان ماندن آگاهی دارید ؟؟

پیری فرآیندی پیچیده است که بسیاری از عوامل نقش تعیین کننده ای روی آن دارند. یکی از مهمترین این عوامل رادیکال های آزاد بدن هستند. اثبات شده است اکسیداسیون حاصل از رادیکال های آزاد عامل مهمی در پیر شدن سلول های بدن ماست. آب قلیایی، با غیرفعال کردن رادیکال های آزاد و خاصیت ضداکسایشی در به تعویق انداختن روند پیری نقش بسزایی دارد.

همچنین با آبرسانی بیشتر به سلول های پوست و در نتیجه رسیدن اکسیژن بیشتر، سبب رشد سریعتر و بیشتر بافت های جدید و حفظ الاسیتسیته پوست می شود.

کاهش وزن با آب قلیایی

آب قلیایی با جذب بیشتر و سریعتر  به داخل سلول ها، اسید های چرب را از سلول ها خارج می کند. اسید های چرب به سمت کبد رفته و به گلوکز تبدیل شده و توسط عضلات سوزانده می شوند. در نتیجه بدن چربی بیشتری می سوزاند. همین افزایش متابولیسم در بدن، باعث کاهش وزن خواهد شد. می توان نتیجه گرفت که ررژیم غذایی سالم، ورزش و مصرف روزانه آب یونیزه قلیایی می توان با سرعت بیشتری ما را به وزن ایده آل برساند.

حفظ استحکام بافت استخوانی و جلوگیری از پوکی استخوان

با کاهش PH بدن تحت تاثیر عوامل ذکر شده، مکانیزم طبیعی بدن برای مقابله با این حالت و کنترل PH آزاد شدن کلسیم و منیزیم از بافت های استخوانی به جریان خون می باشد. راهکار خوبیست! اما به مرور زمان باعث پوکی استخوان می شود. روشن است که آب قلیایی با کنترل PH جلوی این روند را می گیرد.

دکتر سوزان بروان که یک متخصص پوکی استخوان است می گوید، در سراسر جهان میزان شکستگی های ناشی از پوکی استخوان از نبود الگوهای زندگی برای تعادل اسید و قلیایی بدن می باشد.

بهبود عملکرد گوارش با آب قلیایی

ORP دستگاه گوارش در امتداد طول آن کاهش می یابد. از +150MV در معده تا -250MV در کلون. این مسئله منجر به عدم توازن میکرو فلور می شود که یکی از شاخص های اصلی آزمایش مدفوع است. مصرف آلکالین واتر، باعث حفظ تعادل ORP در دستگاه گوارش می شود و در نتیجه بهبود عملکرد گوارش. همچنین آب قلیایی با غیرفعال کردن باکتری های مضر در روده بزرگ و آبرسانی بیشتر در روده سبب بهبود فعالیت روده بزرگ شده و جلوگیری از یبوست را انجام می دهد.

سرکوب زباله های اسیدی با آب قلیایی، باعث کاهش و جلوگیری از اختلالات روده ای و معده مرتبط با اسید، از جمله زخم ها، می شود.

تاثیرات آب قلیایی بر روی بالا بردن مواد معدنی جذبی

آب قلیایی، به میزان بیشتر مواد معدنی از قبیل، کلسیم، سدیم، منیزیم، پتاسیم را داراست و به دلیل جذب بالاتر آن نسبت به آب آشامیدنی معمولی، جذب بیشتری از این مواد معدنی را خواهد داشت.

نوشیدن آب قلیایی مساوی با پيشگيری، کنترل و کمک به درمان سنگ کلیه

سنگ کليه نتيجه تجمع ذراتي که از بدن دفع نشده اند ميباشد. سنگ هاي ريز از کليه ها دفع ميشوند ولي سنگ هاي بزرگتر به راحتي دفع نشده و حرکت آنها در کليه سبب دردهاي بسيار شديدي ميشود.یکی از مهمترین تاثیرات آب یونیزه قلیایی، خالص سازی و کمک به دفع مواد زائد از بدن است. انباشتگی مواد دفعی زیاد در کلیه ها، آنها را ضعیف می کنند.

وقتی سلول ها در محیطی فوق اسیدی زندگی کنند،کلیه ها دچار تورم خواهند شد.سلول ها برای سالم ماندن، باید تمام مواد دفعی تولید شده خود را دفع کنند اما اگر خون اسیدی تر شود مواد دفعی به دیواره ی سلول ها خواهند چسبید که این امر باعث ته نشین و سفت شدن فلوئور اسیدی در کلیه ها و سنگ کلیه می شود.

کاهش قند خون و درمان دیابت با نوشیدن آب قلیایی

رابرت یانگ در کتاب (معجزه دیابت) خود می نویسد، دیابت یک بیماری وابسته به پانکراس نیست بلکه نتیجه یک عدم تعادل PH و اسیدوز سیستماتیک بدن است. سول های پانکراس که توسط اسید احاطه شده اند، نمی توانند انسولین ترشح کنند. اسید، گیرنده ی انسولین در غشای سلولی را از بین می برند، بنابراین سلول های بدن نمی توانند به درستی از هورومون استفاده کنند. نشانه های دیابت از قبیل: ادرار مکرر، تشنگی شدید، گرسنگی، کاهش وزن، خستگی شدید عضلانی، همگی تلاش بدن را برای بالا بردن Ph و بدست آوردن تعادل آن نشان می دهد.

مسلما آب قلیایی در این مورد هم بسیار مفید خواهد بود.

تمامی موارد ذکر شده، عواملی هستند که سبب می شوند امروزه نه تنها مصرف آب قلیایی (بیشتر در جوامع غربی) بسیار رایج شده باشد، بلکه آنرا به نام آب حیات بخش (Biowater)  بشناسند.

یک لیوان آب پرتقال تازه، ORP معادل -20mv را دارد. مصرف آب پرتقال در روز محدودیت دارد ولی مسلما برای نوشیدن آب محدودیتی نداریم و می توان 8 لیوان در روز از آن مصرف کرد، با توجه به ORP حدود _400mv که آب قلیایی از آن بهره مند است و می توانیم ما هم از آن سود ببریم.

همچنین طبق تحقیقات ونظرسنجی های انجام شده، آب قلیایی با ph  بین 8 تا 9، بهترین طعم و مزه آب را دارد و از نظر خواض ارگانولپتیکی هم حائز اهمیت است. نمونه هایی بسیاری از تولیدات شرکت های مختلف، در زمینه آلکالین واتر (Alkaline water)  با نام های تجاری مختلف را می توان دید که بسیار مورد توجه قرار گرفته اند و توسط پزشکان توصیه می شوند.

خلاصه فواید بهداشتی و سلامتی آب قلیایی روی بدن و سلامت انسان  :

آب قلیایی یونیزه شده برای آشامیدن و پخت و پز استفاده می شود و برای مصرف کنندگان چندین حسن دارد:
قلیایی کردن : بازگرداندن موازنه PH با کاهش درجه اسید
خواص آنتی اکسیدان : کمک به خنثی کردن رادیکالهای آزاد که باعث جلوگیری از صدمه به سلول ها و DNA می شود.
سوپر هیدراتاسیون (نفوذ پذیری و آبرسانی بالا) : کوچکتر بودن اندازه مولکولهای آب (حالت خوشه ای) که اجازه نفوز بیشتر آب را به سلول ها می دهد.
 
غنی سازی معدنی : شامل غلظت های بالائی از مواد معدنی قلیایی شامل کلسیم و پتاسیم می باشد که برای سلامتی انسانی حیاتی هستند.
غنی سازی اکسیژن : میزان اکسیژن محلول خون را افزایش می دهد.
 
سم زدایی : از بین بردن مخاط ساخته شده در دیواره روده بزرگ که این عمل باعث افزایش توانایی بدن در جذب مواد مغذی می شود.
پاکسازی : کمک به شستشو و دفع و دفع مواد زائد اسیدی و سمی که بیشتر نقاط بدن تجمع پیدا می کنند.
انرژی زایی : یون هیدروکسیل (OH) با بار منفی در افزایش انرژی ، هوشیاری ذهنی و بالا بردن سطح کل هوشیاری بدن کمک می کند.
کاهش وزن :
حذف آفت کش ها : آب قلیایی قوی با PH بالای 10.5 به حذف آفت کش ها از میوه ها و سبزیجات کمک می کند

شرکت تولید کننده آب قلیایی

بهترین برند آب آشامیدنی و آب قلیایی

شرکت خوش نوشان مشرق زمین، در منطقه خوش آب و هوای استان گلستان در دامنه کوه های البرز و نزدیک به ارتفاعات شاهکوه قرار گرفته است. آب مورد نیاز خود را از اعماق سفره های زیر زمینی تامین می نماید. قرار گرفتن شرکت در چنین منطقه بکر و کوهپایه ای باعث شده که محصول تولیدی با کیفیت بالا، حداقل نیترات و بدون نیتریت عرضه شود.برای ارتباط با ما می توانید به آدرس سایت شرکت به نشانی waterlife.ir  مراجعه کنید.

شرکت خوش نوشان مشرق زمین لیست قیمت آب قلیایی های خود را بروز کرده است برای اطلاع از جدیدترین قیمت آب آشامیدنی جدید ایرانی کلیک کنید.
 

 

برچسب ها: آب قلیایی هدف از نوشیدن آب قلیایی چرا باید آب قلیایی بنوشیم خرید آب قلیایی مزایای فیزیولوژیک استفاده از آب قلیایی خاصیت آنتی اکسیدانی آب قلیایی تاثیر آب یونیزه قلیایی بر بیماری های قلبی معجزه نوشیدن آب آشامیدنی بر روی جوان ماندن افزایش انرژی بدن با آب قلیایی حفظ تعادل PH بدن لیست قیمت آب آشامیدنی تاثیرات آب قلیایی بر روی بالا بردن مواد بهبود عملکرد گوارش با آب قلیایی جذبی نوشیدن آب قلیایی مساوی با پيشگيری، کنترل و کمک به درمان سنگ کلیه کاهش قند خون و درمان دیابت با نوشیدن آب قلیایی فواید بهداشتی و سلامتی آب قلیایی روی بدن و سلامت انسان بهترین برند آب آشامیدنی و آب قلیایی آب آشامیدنی جدید ایرانی شرکت تولید کننده آب قلیایی تاثیرات آب قلیایی بر روی بالا بردن مواد معدنی جذبی حفظ استحکام بافت استخوانی و جلوگیری از پوکی استخوان بهبود عملکرد گوارش با آب قلیایی کاهش وزن با آب قلیایی بهترین آب معدنی ایران آب معدنی طبیعی آب معدنی چیست؟ درمان سنگ کلیه با آب قلیایی تاثیر آب یونیزه قلیایی بر بیماریها راز جوان ماندن با مصرف آب قلیایی مزایای نوشیدن اب قلیایی خاصیت آب قلیایی آب یونیزه قلیایی چیست؟



دیدگاه
دیدگاه شما :