سفارش تلفنی
09393710094

با آب قلیایی از پوکی استخوان خداحافظی کنیم !!

10/اردیبهشت/1398 مقالات بدون دیدگاه

با آب قلیایی از پوکی استخوان خداحافظی کنیم !! اگر می خواهید بدانید چگونه می شود به درمان پوکی استخوان با آب قلیایی پرداخت با ما در ادامه این مطلب همراه باشید : قبل از اینکه به شرح کامل روند درمان پوکی استخوان با آب قلیایی بپردازیم بهتر است به چند سوال جواب دهیم ، 1 . اینکه پوکی استخوان چیست و چگونه به وجود می آید ؟ 2 . رابطه آب قلیایی با پوکی استخوان چیست ؟ 3 . چگونه آب قلیایی به روند درمان پوکی استخوان کمک می کند ؟ 4 . آب قلیایی استاندارد و درجه یک را از کجا تهیه کنیم ؟




پوکی استخوان چگونه به وجود می آید ؟

یکی از مهمترین دلایل بروز پوکی استخوان کمبود کلسیم و از بین رفتن زود هنگام سد دفاعی کلسیم در بدن است. اما چه دلایلی باعث از بین رفتن کلسیم در استخوان ها می شود ؟ عمده ترین دلیلی که باعث می شود کلسیم در استخوان ها از بین برود و به تبع آن پوکی استخوان به وجود بیاید ، اسیدیته شدن بدن است . علت اسیدی شدن بدن هم مصرف غذا ها و خوارکی هایی است که حاوی مقادیر زیادی اسید هستند . این امر باعث ناموزون شدن قلیا و اسید در بدن می شود و استخوان ها برای رفع این مشکل ناچارند از ذخیره کلسیم موجود در خود استفاده کنند و علت قطعی پوکی استخوان همین امر است. حال چگونه می توانیم مانع بروز پوکی استخوان شویم ؟ قطعا باید بدن را در حالت قلیایی قرار دهیم که سریعترین راه آن نوشیدن آب قلیایی است.

درمان پوکی استخوان با آب قلیایی

آب قلیایی چگونه به درمان پوکی استخوان کمک می کند ؟

اختلالات متابولیکی کلسیم یکی از دلایل اصلی بروز پوکی استخوان است ، با توجه به اینکه تا حد زیادی تأمین محیط قلیایی بدنمان با جذب کلسیم و منیزیم از استخوان ها و دند ان ها جبران می شود ، آب یونیزه قلیایی به دلیل دارا بودن عناصر حیاتی فوق کمک بسیار زیادی به کاهش بیماری پوکی استخوان می کند . همچنین بدلیل افزایش گردش خون در این نواحی ، آب قلیایی قادر خواهد بود که التهابات و دردها را نیز کنترل نماید .

چرا با آب قلیایی با پوکی استخوان خداحافظی می کنیم ؟ چه دلیلی برای این سخن خود داریم

مهمترین املاح موجود در آب قلیایی سالم کلسیم و منیزیم است.

این دو فلز از مهمترین عناصر مورد نیاز بدن هستند و روزانه ۳۵ درصد کلسیم و منیزیم مورد نیاز از طریق مصرف مواد غذایی جذب بدن می شود.

املاح این دو فلز موجب سختی و بالا رفتن pH آب هستند.از این رو به آب هایی که دارای این املاح هستند آب قلیایی « آب شفا بخش » می گویند.

املاح آب به ويژه كلسيم و منيزيم نقش محافظتی دستگاه قلب و عروق را داشته و بهبود عملكرد واكنشهای آنزيمی را فراهم مي آورند.

آب قلیایی استاندارد و درجه یک را از کجا تهیه کنیم ؟

http://waterlife.ir/admin/kcfinder/upload/images/%D9%81%D9%88%D8%A7%DB%8C%D8%AF%D9%86%D9%88%D8%B4%DB%8C%D8%AF%D9%86%20%D8%A2%D8%A8%20%D9%82%D9%84%DB%8C%D8%A7%DB%8C%DB%8C%286%29.png

خلاصه فواید بهداشتی و سلامتی آب قلیایی روی بدن و سلامت انسان  :

آب قلیایی یونیزه شده برای آشامیدن و پخت و پز استفاده می شود و برای مصرف کنندگان چندین حسن دارد:
قلیایی کردن : بازگرداندن موازنه PH با کاهش درجه اسید
خواص آنتی اکسیدان : کمک به خنثی کردن رادیکالهای آزاد که باعث جلوگیری از صدمه به سلول ها و DNA می شود.
سوپر هیدراتاسیون (نفوذ پذیری و آبرسانی بالا) : کوچکتر بودن اندازه مولکولهای آب (حالت خوشه ای) که اجازه نفوز بیشتر آب را به سلول ها می دهد.
 غنی سازی معدنی : شامل غلظت های بالائی از مواد معدنی قلیایی شامل کلسیم و پتاسیم می باشد که برای سلامتی انسانی حیاتی هستند.
غنی سازی اکسیژن : میزان اکسیژن محلول خون را افزایش می دهد.
 سم زدایی : از بین بردن مخاط ساخته شده در دیواره روده بزرگ که این عمل باعث افزایش توانایی بدن در جذب مواد مغذی می شود.
پاکسازی : کمک به شستشو و دفع و دفع مواد زائد اسیدی و سمی که بیشتر نقاط بدن تجمع پیدا می کنند.
انرژی زایی : یون هیدروکسیل (OH) با بار منفی در افزایش انرژی ، هوشیاری ذهنی و بالا بردن سطح کل هوشیاری بدن کمک می کند.
کاهش وزن :
حذف آفت کش ها : آب قلیایی قوی با PH بالای 10.5 به حذف آفت کش ها از میوه ها و سبزیجات کمک می کند

شرکت تولید کننده آب قلیایی

بهترین برند آب آشامیدنی و آب قلیایی

شرکت خوش نوشان مشرق زمین، در منطقه خوش آب و هوای استان گلستان در دامنه کوه های البرز و نزدیک به ارتفاعات شاهکوه قرار گرفته است. آب مورد نیاز خود را از اعماق سفره های زیر زمینی تامین می نماید. قرار گرفتن شرکت در چنین منطقه بکر و کوهپایه ای باعث شده که محصول تولیدی با کیفیت بالا، حداقل نیترات و بدون نیتریت عرضه شود.برای ارتباط با ما می توانید به آدرس سایت شرکت به نشانی waterlife.ir  مراجعه کنید.

شرکت خوش نوشان مشرق زمین لیست قیمت آب قلیایی های خود را بروز کرده است برای اطلاع از جدیدترین قیمت آب آشامیدنی جدید ایرانی کلیک کنید

برچسب ها: درمان پوکی استخوان با آب قلیایی آب قلیایی استاندارد و درجه یک را از کجا تهیه کنیم ؟ چگونه آب قلیایی به روند درمان پوکی استخوان کمک می کند رابطه آب قلیایی با پوکی استخوان با آب قلیایی از پوکی استخوان خداحافظی کنیم !! آب قلیایی چگونه به درمان پوکی استخوان کمک می کند ؟



دیدگاه
دیدگاه شما :