سفارش تلفنی
09393710094

12 فایده آب قلیایی غنی از هیدروژن که نباید نادیده گرفت

31/تیر/1398 مقالات بدون دیدگاه

12 فایده آب قلیایی غنی از هیدروژن که نباید نادیده گرفت : اکثر ما می دانیم که آب های آشامیدنی شهری حاوی برخی از فلزات سنگین (عمدتا از خاک و لوله های زنگ زده)، هورمون ها ، فلوراید (که بعضی از شهرداری ها به طور عمدی اضافه) و مواد مخدر و فاضلاب است ، که حتی با تصفیه نیز پاکسازی نمی شوند.

گرچه تمرکز بسیاری از کشورها برروی تصفیه آب آشامیدنی سالم است، اما مزایای عظیم آب را می توان در، آب قلیایی هیدروژنه دید. در این مقاله، ما قصد داریم فواید آب قلیایی هیدروژنه را به طور خلاصه توضیح دهیم.

شرکت های تولید کننده آب قلیایی غنی از هیدروژن مانند Energy Plus فلزات سنگین، هورمون ها، داروها، فلوراید و حتی برخی از مواد شیمیایی دیگر را از آب شیرین خود حذف می کنند یا به طور قابل توجهی کاهش می دهند.
هنگامی که پژوهشگران بخش مهندسی دانشگاه ادینبورگ آزمایش فیلتر آب انرژی Plus را انجام دادند، دریافتند که این فیلتر های کارخانه ای می تواند تقریبا به طور کامل فلوراید، فلزات سنگین، ادرادیل (هورمون)، بسفنول یک ماده سمی که از پلاستیک نشت می کند، را حذف کند و کلروفنل ماده ای است که در آفت کش ها یافت می شود را کاهش داده و حذف کنند.

12 فایده آب قلیایی غنی از هیدروژن که نباید نادیده گرفت خرید آب قلیایی لوکساب

مزایای بهداشتی و درمانی آب قلیایی غنی از هیدروژن

1.حتی در مقادیر قانونی مجاز، فلوراید می تواند سبب پوکی استخوان، ضعف استخوان، ضعف مغز و پیشرفت شناختی و چاقی و افسردگی شود زیرا مانع از فعالیت تیروئید می شود. پس آب قلیایی هیدروژنه فاقد فلوراید است که از بروز این بیماری ها پیشگیری می کند..

2.سرب - شایع ترین فلزات سنگین در آب شیرین - باعث ایجاد تنش های عصبی در شما می شود و موجب ایجاد یک لیست طولانی از بیماری ها و اختلالات مغز و سیستم عصبی می شود. پس نوشیدن آب قلیایی می تواند به شما کمک کند که آبی فاقد سرب را بنوشید

3.آب قلیایی غنی از هیدروژن فاقد هورمون های خطرناکی است که در آب های اشامیدنی لوله کشی یافت می شود.هورمون ها می توانند رشد طبیعی جنسی کودکان را به خطر بیندازند.


 Bisphenol-A4.باعث اختلال نعوظ، باروری پایین تر و خطر ابتلا به سرطان سینه و پروستات می شود. این مورد در آب های آشامیدنی لوله کشی به وفور یافت می شود. پس سعی کنید آب قلیایی غنی از هیدروژن مصرف کنید زیرا فاقد این موارد آلوده است.

5.مطالعات بسیاری مربوط به کلروفنل به انواع مختلف سرطان است.کلروفنل در آب های لوله کشی بسیاری از شهرها وجود دارد پس سعی کنید آب قلیایی غنی از هیدروژن را مصرف کنید.

مزایای بهداشتی آب قلیایی تولیدی کارخانه ها

برخی از فیلترهای کارخانه ای آنتی اکسیدان قلیایی، آب هایی را فراهم می کنند که غنی از هیدروژن مولکولی هستند، که اخیرا به عنوان کمک های سلامت به اندازه ای چشمگیر مورد تحقیق قرار گرفته است.

در تولید این آبها مولکول ها به اندازه کافی کوچک هستند که بتوانند از طریق غشای سلولی با کمی تلاش عبور کنند و محققان معتقدند که مواد غنی از هیدروژن تقریبا به طور کامل بدون اثرات نامطلوب بهداشتی هستند. همچنین ارزان ترین نسبت به اکثر داروها است.

در حقیقت، اگر شما یک آب قلیایی هیدروژنه مصرف می کنید، شما در لبه برش علم پزشکی هستید، زیرا بعضی پزشکان شروع به تزریق هیدروژن ، حمام هیدروژن و گاز هیدروژن برای استنشاق به بیماران هستند.

12 فایده آب قلیایی غنی از هیدروژن که نباید نادیده گرفت خرید آب قلیایی لوکساب

مصرف آب قلیایی هیدروژنه را جدی بگیرید

6.آب قلیایی غنی از هیدروژن یک آنتی اکسیدان قوی است. این آب می تواند اکسیداسیون را از آسیب رساندن به سلول ها در سراسر بدن جلوگیری کند و می تواند سلول هایی را که قبلا توسط آن آسیب دیده اند، ترمیم کند، و از این طریق آنها را از تبدیل شدن به رادیکال های آزاد جلوگیری می کند که از طریق سلول های مجاور خود در جریان تلاش برای ترمیم خودشان هستند.

آب قلیایی، به طور خاص آزمایش شده و کشف شده است که یکی از قوی ترین آنتی اکسیدان ها تا کنون بررسی شده است. آسیب اکسیداتیو یکی از علل بسیاری از مشکلات سلامتی است، از جمله سرطان، پیری زودرس، زوال عقل و سایر بیماری های عصبی.

سلول های آسیب دیده نمی توانند به صورت مورد نیاز عمل کنند، بدین معنی است که هیچ کس با مقدار قابل توجهی از آسیب اکسیداتیو، واقعا انرژی، وضوح ذهنی، سلامت خوب و غیره ندارد.

7.پس از استفاده از راه حل های غنی از هیدروژن برای سلول های سرطانی در آزمایشگاه، دانشمندان نتیجه گرفتند که می توانند رشد این سلول ها را کاهش داده و سرکوب کنند.

دانشمندان در بسیاری از مطالعات حیوانی به توافق رسیده اند و از آنجایی که برخی از محققان حیوانات آزمایشگاهی را به هیچ درمان سرطانی غیر از آب قلیایی تحت آزمایش قرار نمی دهند، به نظر می رسد که اثر بازدارنده چنین راه حل هایی در سلول های سرطانی می تواند فوق العاده قوی باشد.

لازم به ذکر است که نباید درمان سرطان خود را به دلیل مصرف آب قلیایی غنی از هیدروژن رها کنید. تحقیقات بر روی تعداد کافی از انسان ها انجام شده و نتایج مثبتی نیز حاصل شده است اما آب قلیایی به تنهایی موثر نخواهد بود. اما این آب می تواند یک افزودنی قوی برای درمان سرطان موجود شما باشد.

8.نوشیدن آب قلیایی غنی از هیدروژن می تواند در برابر آسیب های عصبی آسیب مغزی، هر دو نوعی که در طی عمل جراحی و سکته اتفاق می افتد، محافظت می کند و آنچه که در طول زمان به دلیل استرس اکسیداتیو اتفاق می افتد محافظت می کند.

9. بسیاری از مطالعات حیوانی نشان داده اند که مواد غنی از هیدروژن می توانند چشم انداز بیماران مبتلا به نارسایی قلبی و حملات قلبی را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد.پس آب قلیایی غنی از هیدروژن هم می تواند در پیشگیری از بیماری های قلیایی محافظت کند.

دانشمندان همچنین ثابت کرده اند که مواد غنی از هیدروژن (به طور عمده هیدروژن شور) می توانند از آسیب های قلبی عروقی ناشی از استرس اکسیداتیو جلوگیری کنند و یا التهاب، حتی پس از وقایع جدی قلبی را کاهش دهد.

12 فایده آب قلیایی غنی از هیدروژن که نباید نادیده گرفت خرید آب قلیایی

10. آب قلیایی غنی از هیدروژن ضد التهاب. محققان موسسه Forsyth در بوستون بیماری های التهابی روده را در موش ها ایجاد کردند و دریافتند که نوشیدن آب قلیایی غنی از هیدروژن می تواند التهاب را از بین ببرد و حتی در موشهایی که آن را قبل از اینکه بیماری را دریافت می کنند جلوگیری کند.

دانشمندان دیگر دریافتند که این می تواند بیماری التهابی کبدی و التهاب ریه را که می تواند به خصوص برای افراد مبتلا به آسم مفید باشد، کاهش دهد. در حقیقت، هنگامی که یک تیم تحقیقاتی سولفید هیدروژن را روی موشهای آسمتی آزمایش کرد، متوجه شد که آن را به شدت بهبود می بخشد.

برخی از کارشناسان نیز کشف کردند که آب قلیایی می تواند پیشرفت آرتریت روماتوئید را تسکین دهد و برخی از نشانه های آن را از بین ببرد. آرتریت روماتوئید، در هسته خود، یک بیماری است که باعث التهاب در مفصل می شود

11. آب قلیایی غنی از هیدروژن، سوخت و ساز چربی و گلوکز را بهبود می بخشد، حتی در افراد مبتلا به دیابت نوع 2 و اختلال تحمل گلوکز.

در تحقیق روی موش، دانشگاهیان دریافتند که هیدروژن بر روی کبد چرب، کلسترول و چاقی تأثیر می گذارد، بنابراین نوشیدن آب قلیایی می تواند انتظارات شما را برای بهبود بیماری ها برآورده کند.

12. هیدروژن از استخوان ها و عضلات پشتیبانی می کند. این به عنوان یک شگفت انگیز برای دانشمندان آب آشامیدنی قلیایی وجود دارد - این یکی از مهمترین مزایای آب قلیایی است که اغلب مورد بررسی است.

آب قلیایی، به واسطه آنتی اکسیدان به بدن شما کمک می کند تا pH خود را بدون نیاز به غلبه بر مواد معدنی مانند کلسیم و منیزیم که در سلول های استخوان و ماهیچه نگهداری می شود، حفظ کنید.

در نتیجه، مانع از دست دادن استخوان و استئوپنی می شود، که وضعیتی است که در آن محتوای پروتئین و مواد معدنی در بافت استخوانی کاهش می یابد، اما کمتر از استئوپروز است.

12 فایده آب قلیایی غنی از هیدروژن که نباید نادیده گرفت . خرید آب قلیایی لوکساب

نظر دانشمندان و پزشکان درباره آب قلیایی

دانشمندان و محققان در حین مطالعه در سال 2018 به این نتیجه رسید که "مصرف آب قلیایی غنی از هیدروژن برای 4 هفته به بهبود عملکرد خلقی، اضطراب و اتونوم عصبی را کاهش می دهد، که نشان می دهد این روش می تواند یک روش موثر برای تقویت کیفیت زندگی و حفظ سلامت خوب باشد."

بنابراین مزایای روحی و همچنین فیزیکی آب قلیایی نباید دست کم گرفته شود.

پیشرفت های اخیر در bioceramics به تعدادی از محصولات تصفیه آب منجر شده است که نه تنها فیلتر کردن آب است، بلکه آن را به آب قلیایی، آنتی اکسیدان با محتوای هیدروژن مولکولی تغییر می دهد.

Bioceramics ترکیبی از مواد معدنی و کریستال های طبیعی است که برای خواص ویژه آنها انتخاب شده است.

در طول دهه گذشته، مطالعات بسیار زیادی انجام شده است که در مورد مزایای بالقوه درمانی آب قلیایی هیدروژنه مولکولی منتشر شده است، گرچه تحقیقات نشان می دهد که هیدروژن مولکولی می تواند در دوزهای کمتر از 0.04 درصد در هر میلیون باشد، HydroTab به اندازه 10 ppm در هر شیشه تولید می کند. پتانسیل درمانی واضحی است.

اگر شما نگران هورمون ها و فلزات سنگین در آب شیرین خود هستید، یا اگر بخواهید از عملکرد فیزیولوژیکی مطلوبی داشته باشید، حتما خرید آب قلیایی غنی از آنتی اکسیدانو هیدروژنه را در سبد تغذیه خود بگنجانید، زیرا این آب بی نظیر است.

12 فایده آب قلیایی غنی از هیدروژن که نباید نادیده گرفت . خرید آب قلیایی

خاصیت آنتی اکسیدانی آب قلیایی

آب قلیایی غنی از هیدروژن آنتی اکسیدانی قوی است. این آب می تواند اکسیداسیون را از ایجاد آسیب در سلول های بدن جلوگیری کند و می تواند سلولهایی را که قبلا آسیب دیده اند، ترمیم کند

همه ما می خواهیم زندگی های طولانی، سالم و پر انرژی زندگی می کنیم و اگرچه بیوشیمی بدن پیچیده است، درک این مطلب برای بهبود وضعیت کلی شماست. نوشیدن آب قلیایی می تواند تا حدودی به بهبود عملکرد بدن و داشتن زندگی سالم در کنار سایر عوامل موثر واقع شود

مطالعه متن کامل مقاله فایده های آب قلیایی غنی از هیدروژن

برچسب ها: درمان پوکی استخوان با آب قلیایی غنی از هیدروژن درمان دیابت با آب قلیایی غنی از هیدروژن درمان کبد چرب با آب قلیایی غنی از هیدروژن آب قلیایی غنی از هیدروژن آب قلیایی بطری شده مزایای درمانی آب قلیایی غنی از هیدروژن مزایای بهداشتی آب قلیایی هیدروژنه مزایای آب قلیایی غنی از هیدروژن خرید آب قلیایی غنی از هیدروژن خرید آب قلیایی هیدروژنه مزایای آب قلیایی خرید آب قلیایی آب قلیایی فواید آب قلیایی 12 فایده آب قلیایی غنی از هیدروژن



دیدگاه
دیدگاه شما :