سفارش تلفنی
09393710094

نظرات دانشمندان و پزشکان در مورد آب قلیایی

16/اردیبهشت/1398 مقالات بدون دیدگاه

نظرات دانشمندان و پزشکان در مورد آب قلیایی : تا کنون در این سایت از فواید آب قلیایی و مزایای نوشیدن آن و همینطور اثرات درمانی آب قلیایی بسیار توضیح داده ایم . حال بهتر است بدانیم پزشکان و دانشمندان چه نظری در مورد تاثیرات آب قلیایی بر روی بدن دارند . در این مطلب نظر تعدادی از پزشکان برجسته جهان را برای شما گردآوری کرده ایم . امیدواریم با خواندن این مقاله نوشیدن روتیین آب قلیایی را در رژیم غذایی خود بگنجانید .با ما همراه باشید تا از نظرات دانشمندان و پزشکان در مورد آب قلیایی آگاهی یابید :




  1. دکتر رابرت یانگ:

دکتر یانگ نویسنده کتاب معجزه pH

اگر کسی از من بپرسد، چه کاری برای سلامت خود انجام دهم بهتر است ؟ پاسخ ساده خواهد بود: شروع نوشیدن آب قلیایی.

  1.  دکتر بن جان سون:

دکتر بن جان سون نویسنده بزرگ کتاب راز، دارای دکترای استئوپاتی، پزشک عمومی و جراحی

ایشان یکی از مدافعان اصلی آب یونیزه قلیایی است و آن را بخش اصلی و ضروری سلامت محسوب می کند. وی می گوید: آب قلیایی  دو مشکل بزرگ که باعث پیری و بیماری میشود را حل می کند: محیط اسیدی و رادیکالهای آزاد. آب قلیایی با بالا بردن pH خون و خاصیت آنتی اکسیدانی که دارد به سلامتی شما کمک می کند. سوالی که اغلب پرسیده می شود این است که چه کسی باید آب قلیایی بنوشد؟ جواب ساده است، از بچه ها تا هشتاد ساله ها.

  1. ری کروزیل:

دکتر کرزویل پزشک، نویسنده، تکنولوژیست و دانشمند

مصرف کردن آب سالم برای سم زدایی ترکیبات اسیدی بدن ضروری است و یکی از قدرتمندترین روش های درمانی روز دنیا بشمار می آید.

دکتر کروزیل ، دارای ۱۵ مدرک دانشگاهی و دارای گواهی نامه تشکر و تبریک از ۳ رئیس جمهور آمریکا می باشد. وی می گوید آب آلکالاین، فواید بسیاری زیادی دارد. مهمترین ویژگی آب قلیایی، پتانسیل اکسید و احیا  (ORP) این آب است، آب با پتانسیل احیا بالا، توانایی ویژه ای در خنثی کردن اکسیژن رادیکال های آزاد دارد. رادیکال های آزاد، مهمترین مولکول های تخریب کننده در بدن هستند که عامل اکسید کنندگی می باشند و در بیرونی ترین لایه خود الکترون کم دارند. رادیکال های آزاد عامل اصلی تخریب و بیماری در بدن می باشند. رادیکال های آزاد اکسیژن تهدید کننده طول عمر می باشد و باعث ایجاد بیماری قلبی، سکته و سرطان می باشد و شرایطی مانند سوزش سر دل، آرتریت، کاتاراکت و سایر بیماری های دیگر می گردد. رادیکال های آزاد می بایستی الکترون را از جایی دریافت کنند، بنابراین آنها الکترون را از هر مولکول که در دسترس باشد دریافت می کنند.

تخریب بافتی زمانی رخ می دهد که رادیکال آزاد، الکترون را از سلول های سالم می گیرد و اگر تخریب متوقف نشود ممکن است منجر به بیماری شود. برای مثال، اکسیداسیون کلسترول در دیواره عروق بوسیله رادیکال های آزاد، پاسخ سیستم ایمنی را هدف قرار می گیرد که نتیجه آن تصلب شرایین می باشد که عامل اصلی بیماری های قلبی است.

یون های منفی در آب قلیایی، منبع غنی از الکترون هایی است که می تواند دهنده الکترون به این رادیکال های آزاد در بدن باشد که آنها را خنثی کرده و روند تخریب بافت سالم را متوقف می کند. بطور ویژه، این یون ها دارای قدرتی هستند که در واکنش های شیمیایی برای خنثی کردن اکسیژن رادیکال های آزاد آب ضروری می باشد دیگر فواید آب قلیایی قابل شرب، جذب املاح می باشد. ما می دانیم که بدن ما جذب کافی املاح معدنی را ندارد و مجبور است املاح را از ذخایر بدن بگیرد که عمدتاً کلسیم از استخوان ها می باشد.

ثابت شده که تعداد بسیار زیادی از بیماری های مزمن در نتیجه اسیدی شدن بدن می باشد. ما همچنین می دانیم که بدن تمایل دارد که اسیدی شود و دلیل آن عادات غذایی مدون، عوض شدن سبک زندگی و فرآیند پیر شدن است. با نوشیدن آب قلیایی با ORP منفی بالا، می توانید اسیدی شدن بدنتان را مغلوب کرده، سرعت جذب مواد مغذی را افزایش دهید.

pH خون معمولا در محدوده ۷.۳۵ تا ۷.۴۵ ثابت است. بدن pH خون را بوسیله مواد قلیایی از قبیل بی کربنات ثابت نگه می دارد. عمدتاً بی کربنات، برای خنثی کردن مایعات اسیدی ( از قبیل کولا، که pH حدود ۲.۵ دارد) و سایر ترکیبات اسیدی دیگر استفاده می شود. نوشیدن آب قلیایی، کمک می کند تا میزان فعالیت کلیه برای خنثی کردن افزایش یابد و برای سم زدایی طبیعی سموم بدن مورد نیاز است.

  1. پروفسور واناتابه:

آب آلکالین و آنتی اکسیدان، ساختار بدن را بهبود بخشیده و باعث درمان مؤثر بسیاری از بیماری ها می شود.

دکتر واناتابه ، بر روی بیماری امراض زنان مطالعه می کند، و فواید آب یونیزه قلیایی را برای این بیماران مطرح کرده است. فواید استفاده از آب حاوی آنتی اکسیدان در بیماران زنان بسیار ثابت شده است و دلیل اصلی خواص سلامت بخش آب قلیایی این است که این آب می تواند سموم را خنثی کند.

وقتی آب حاوی آنتی اکسیدان برای افراد مبتلا به پره الکامپسی توکسمی (فشار خون بالای دوران بارداری) تجویز شد، نتایج بسیار مهمی مشاهده شد. در طول دراز مدت مصرف این آب توسط افراد مبتلا به پره الکاپسی توکسیا، دریافتم که در زنان مبتلا به پره الکامپسی، متوسط هوش نوزادان در این گروه با مصرف آب افزایش یافته است.

  1. دکتر پگی پارکر:

با آب قلیایی اکسیداسیون غشای سلول، مهار می شود.

دکتر پارکر پزشک طب سنتی  در واشنگتن است، بعد از دریافت مدرک طب طبیعی تحصیل خود را در رشته  فوق دکترا در رشته بیولوژیک پزشکی از PBNN در سوئد ادامه داد. وی می گوید دلیل اصلی توانایی آب درمانی، تعدیل نسبت اسیدی-قلیایی با مایعات بدن و نسبت اکسیداسیون در بافت بدن (ORP) است، زیرا هدایت رسانایی دیواره غشای سلولی از طریق املاح و این فاکتورها تأمین می گردد و روی سلامت بدن اثر می گذارد. دکتر پارکر از ژانویه ۲۰۰۵ به تحقیق در مورد آب قلیایی پرداخت و علاقه اولیه ایشان در مورد اثرات این آب در درمان بیماری ها بود. ایشان تحقیقات و آزمایشات گسترده ای را بر روی آب قلیایی و اثرات آن بر روی سلامتی انجام داده است.

دکتر پارکر بیان می کند :بعنوان یک پزشک بیولوژیک، من حدود یک دهه سطوح اکسیدان را در مایعات بدن با استفاده ازدستگاه آنالیز مایعات بدن اندازه گرفتم. براساس نسبت اکسیداسیون در این مایعات، سن طبیعی بدن محاسبه می شود، برای بیشتر مردم، این سن بیولوژیکی معمولاً ۵۰-۲۰ سال پیرتر از سن تقویمی خود بود. در حالیکه این سن بیولوژیکی بدن ماست که طول عمر را مشخص می کند، این عدد بسیار قابل اهمیت است. بیش از ۳ سال آزمایش و تحقیق بر روی بدن، اثرات سلامت بخش آب قلیایی را بخوبی نشان داده است.

وقتی دیواره سلولی بدن ما اکسید می شود، بدن مقاوم شده و از آبرسانی به بدن جلوگیری می کند. پتانسیل اکسید و احیا (ORP) منفی، با اکسیداسیون دیواره سلولی مقابله کرده، آبرسانی را بیشتر و بهتر کرده و متابولیسم سلولی برای سلامتی بدن براحتی انجام می شود.

  1. دکتر سوزان لارک:

پزشک، نویسنده

عملکرد زیاد و سلامت مناسب، به توانایی بدن در حفظ تعادل pH بدن بستگی دارد. نوشیدن ۴ تا ۶ لیوان آب قلیایی در روز به خنثی کردن محیط اسیدی و بافری کردن مجدد بدن کمک می کند. آب قلیایی، بهتر است در شرایطی که بدن اسیدی می شود مانند سرما خوردگی، آنفولانزا، برونشیت و یا غیره استفاده شود. آب قلیایی مانند ویتامین C و E و بتاکاروتن، بدلیل داشتن ذخایر بالای الکترون های آزاد بعنوان آنتی اکسیدان عمل می کند. این فرآیند به بدن کمک می کند تا با بیماری قلبی، سکته ها، نقص سیستم ایمنی، و سایر بیماری های دیگر مقابله کند.

  1. دکتر شری راجرز:

پزشک، نویسنده

آب قلیایی بدن را از تجمع اسید نجات می دهد.

بعد از ارزیابی نتایج بدست آمده بر روی افراد، من متقاعد شدم که سمیت مواد اسیدی تجمع یافته، عامل اولیه بیماری های پیشرونده است.

  1. دکتر هیدامیتسو هایاشی:

PHD، رئیس انستیتو آب توکیو

آب شهری کلردار با مواد شیمیایی غیر بیولوژیکی آلوده می شود، گاهی اوقات این آب را بدلیل آلودگی زیاد، آب راکد یا مرده می نامند. آب قلیایی با داشتن pH قلیایی محیط لازم و ضروری برای رشد باکتری و انگل را از بین می برد.

  1. فلیسیا دروری کلمنت:

نویسنده کتاب رژیم غذایی تعادل اسیدی–قلیایی

بعد از سال ها، آزمایشات پیوسته و مثبت بالینی که بر روی هزاران مراجعه انجام شد به این نتیجه رسیدیم که این آب با داشتن خاصیت قلیایی و آنتی اکسیدان بالا، می تواند اثرات زیادی را بر روی سلامتی افراد داشته باشد. پیشنهاد ما نوشیدن آب قلیایی در حد ممکن است.

  1. دکتر رابرت اتکینز :

نویسنده کتاب رژیم اتکینز

مایعات و سلول ها تشکیل دهنده اصلی اجزای بدن می باشند و بشدت توانایی اسیدی شدن را دارند که این محیط اسیدی باعث بوجود آمدن بسیاری از مشکلات سلامتی می شود.رژیم غلط و اسیدی بدن را از خنثی شدن دور نگه می دارد و نمی گذارد سموم و مواد زائد مخرب از بدن دفع شود و بدن شما را بیشتر مستعد می کند تا رادیکال های آزاد به سلول ها، بافت ها آسیب وارد کنند.

  1. دیوید نیون میلر:

نویسنده کتاب رشد و جوانی

افزایش مصرف و نوشیدن آب فیلتر شده و یا آب با کیفیت بالا می تواند سلامتی شما را دگرگون سازد و نقش اساسی را در درمان بیماری های پیشرونده دارند. در حالیکه، آب قلیایی، اثرات قوی طولانی مدت دارد که این اثرات به دلیل قلیایی شدن بدن و خاصیت آنتی اکسیدانی آن می باشد.

  1. تیتز هارالد:

نویسنده کتاب جوانی

با نوشیدن آب قلیایی، فرآیند پیر شدن می تواند متوقف شده و دفع مواد زائد و سموم را افزایش داده است و جوانسازی را بسیار فعال کرده است و عملکرد ارگان های آن را بهبود بخشیده و باعث بازسازی مجدد ارگان ها می شوند.

  1. دکتر اینفرد هابرت :

من توصیه می کنم داروی اضافی با اثرات جانبی را استفاده نکنید. آب قلیایی اثرات مفید دراز مدت دارد که بدلیل خواص آنتی اکسیدانی بالای آن است.

  1. دکتر ویلیام کلی:

نویسنده کتاب درمان سرطان

آب قلیایی ، بعد از کشف الکساندر فلیمینگ، کاشف پنی سیلین مهمترین پیشرفت در سلامت محسوب می شود.

  1. دکتر لئونارد هاروویتز:

نویسنده کتاب ابولا و اسید

مطالعات بین المللی نشان می دهد در جامعه ای که سابقه بیماری کمتری دارند و یا بدون سابقه بیماری های مزمن از قبیل سرطان هستند آب قلیایی بیشتری می نوشند. بعد از بررسی همه ریسک فاکتورها و مداخلات مشخص شد که دلیل اصلی سلامتی این افراد نوشیدن آب قلیایی با pH 9 تا ۱۰ است.

  1. دکتر مو شیک جان

نویسنده تحقیقات آب شش وجهی

آب قلیایی براحتی از شبکه سلولی بدن عبور می کند و به جذب بیشتر املاح مواد مغذی و دفع مواد زائد کمک می کند.

  1. دکتر دن کالبرت:

نویسنده کتاب هفت رکن سلامتی

من شمار زیادی بیمار با بیماری استئوآرتریت داشتم که از داروهای متفاوت آرتریت استفاده می کردند، تعداد زیادی از آنها بعد از ۱۲ ماه استفاده از آب یونیزه قلیایی و تعدیل pH خود از ۷ به ۷.۵، بسیاری از دردهای خود را تسکین دادند. در نتیجه، خیلی از آنها بعد از درمان با آب قلیایی دوز داروی مصرفی خود را قطع کردند.

  1. دکتر تئودور باردلی:

نویسنده کتاب قلیایی یا مرگ

من برای هر بیمار که در شرایط خاص است حدود ۵۰۰۰ گالون آب پیشنهاد می کنم. طبق این گفته آب قلیایی می تواند بسیار مهم باشد.

  1. دکتر هاوارد هی (۱۹۳۰) :

افرادی که دارای خون اسیدی هستند، بیشتر مستعد بیماری هستند. میزان pH خون مناسب برای سلامتی بین ۵/۷ تا ۴/۷ می باشد. غذاهای مصرفی حاوی کلر، فسفر، سولفور و نیتروژن می باشند. محصولات حیوانی و کربوهیدرات های تصفیه شده تمایل دارند تا ترکیبات اسیدی را تشکیل دهند.آب قلیایی می تواند هنگامیکه غذا متابولیزه می شود، اسیدهای ایجاد شده را بوسیله املاح قلیایی (کربنات) کلسیم، منیزیوم، پتاسیم و سدیم خنثی کند.

  1. دکتر سانی واری:

نویسنده ی کتاب عمر معکوس

هنگامیکه تجمع اسید به مدت طولانی در بدن رخ می دهد، آب قلیایی می تواند با احیا مواد اسیدی، فرآیند پیری را معکوس کند. آب قلیایی، دارو برای درمان هر بیماری نیست، ولی، اگر بصورت منظم مصرف شود، آب قلیایی کمک می کند که بتدریج تجمع مواد اسیدی کاهش می یابد.

  1. دکتر استیون بارتوف:

نویسنده، دکتر ژاپنی با تجربه ۱۱ ساله در زمینه مصرف آب قلیایی از بیمارستان هاوو

نه تنها رنگ و طعم آب برای ما اهمیت دارد، بلکه زندگی و حیات ما وابسته به آب است. اینکه چه آبی با چه مبلغی استفاده شود برای حفظ سلامتی بدن بسیار قابل اهمیت است.

آب قلیایی استاندارد و درجه یک را از کجا تهیه کنیم ؟

http://waterlife.ir/admin/kcfinder/upload/images/%D9%81%D9%88%D8%A7%DB%8C%D8%AF%D9%86%D9%88%D8%B4%DB%8C%D8%AF%D9%86%20%D8%A2%D8%A8%20%D9%82%D9%84%DB%8C%D8%A7%DB%8C%DB%8C%286%29.png

خلاصه فواید بهداشتی و سلامتی آب قلیایی روی بدن و سلامت انسان  :

آب قلیایی یونیزه شده برای آشامیدن و پخت و پز استفاده می شود و برای مصرف کنندگان چندین حسن دارد:
قلیایی کردن : بازگرداندن موازنه PH با کاهش درجه اسید
خواص آنتی اکسیدان : کمک به خنثی کردن رادیکالهای آزاد که باعث جلوگیری از صدمه به سلول ها و DNA می شود.
سوپر هیدراتاسیون (نفوذ پذیری و آبرسانی بالا) : کوچکتر بودن اندازه مولکولهای آب (حالت خوشه ای) که اجازه نفوز بیشتر آب را به سلول ها می دهد.
 غنی سازی معدنی : شامل غلظت های بالائی از مواد معدنی قلیایی شامل کلسیم و پتاسیم می باشد که برای سلامتی انسانی حیاتی هستند.
غنی سازی اکسیژن : میزان اکسیژن محلول خون را افزایش می دهد.
 سم زدایی : از بین بردن مخاط ساخته شده در دیواره روده بزرگ که این عمل باعث افزایش توانایی بدن در جذب مواد مغذی می شود.
پاکسازی : کمک به شستشو و دفع و دفع مواد زائد اسیدی و سمی که بیشتر نقاط بدن تجمع پیدا می کنند.
انرژی زایی : یون هیدروکسیل (OH) با بار منفی در افزایش انرژی ، هوشیاری ذهنی و بالا بردن سطح کل هوشیاری بدن کمک می کند.
کاهش وزن :
حذف آفت کش ها : آب قلیایی قوی با PH بالای 10.5 به حذف آفت کش ها از میوه ها و سبزیجات کمک می کند

شرکت تولید کننده آب قلیایی

بهترین برند آب آشامیدنی و آب قلیایی

شرکت خوش نوشان مشرق زمین، در منطقه خوش آب و هوای استان گلستان در دامنه کوه های البرز و نزدیک به ارتفاعات شاهکوه قرار گرفته است. آب مورد نیاز خود را از اعماق سفره های زیر زمینی تامین می نماید. قرار گرفتن شرکت در چنین منطقه بکر و کوهپایه ای باعث شده که محصول تولیدی با کیفیت بالا، حداقل نیترات و بدون نیتریت عرضه شود.برای ارتباط با ما می توانید به آدرس سایت شرکت به نشانی waterlife.ir  مراجعه کنید.

شرکت خوش نوشان مشرق زمین لیست قیمت آب قلیایی های خود را بروز کرده است برای اطلاع از جدیدترین قیمت آب آشامیدنی جدید ایرانی کلیک کنید

 

 

برچسب ها: لیست قیمت آب قلیایی آب قلیایی بطری شده قیمت آب قلیایی فروش اب قلیایی درمان سرطان با آب قلیایی افزایش عمر با آب قلیایی بهبود کیفیت زندگی با آب قلیایی درمان دیابت با آب قلیایی درمان استرس و افسردگی با آب قلیایی دوری از استرس و افسردگی با آب قلیایی نظرات دانشمندان و پزشکان در مورد آب قلیایی آب آشامیدنی جدید ایرانی شرکت تولید کننده آب قلیایی بهترین برند آب آشامیدنی و آب قلیایی



دیدگاه
دیدگاه شما :