سفارش تلفنی
09393710094

نظر ورزشکاران حرفه ای درباره آب قلیایی

1/تیر/1398 مقالات بدون دیدگاه

نظر ورزشکاران حرفه ای درباره آب قلیایی : نیاز به آب دائمی بوده و با مقدار آبی كه بدن از دست می دهد متناسب است. از طرف دیگر مقدار آب مورد نیاز بر حسب تركیب رژیم غذایی، درجه حرارت محیط، كار عضلانی و ... تغییر می كند. با افزایش فعالیت ورزشكار آب هدر رفته از بدن او بیشتر شده در نتیجه نیاز او به آب نیز افزایش می یابد. پس سن ورزشكار، میزان فعالیت او، درجه حرارت محیط، نوع غذایی كه خورده است و بسیاری از عوامل دیگر بر نیاز او به آب مؤثر است كه اگر تأمین نشود، خصوصاً در طول مسابقه، اثرات سوئی بر كیفیت عملكرد ورزشكار دارد.

در حال حاضر بسیاری از قهرمانان جهان وایران رژیم قلیایی و آب قلیایی را در رژیم روزانه خود گنجانده اند . بسیاری از این ورزشکاران استفاده از آب قلیایی را یکی از رموز قهرمانی خود می دانند . با ما همراه باشید تا با تجربیات برخی از این قهرمانان در ایران و جهان آشنا شویم :

نظر شبنم شاهرخی قهرمان جهان در کیک بوکسینگ درباره آب قلیایی

اولا که خیلی از محققین باور دارن که رژیم های غذایی که از کشورهای غربی الگوبرداری شدن باعث اسیدی شدن محیط بدن میشه که میتونه مشکلاتی مثل یبوست ، پوکی استخون و یا کاهش متابولیسم بدن ایحاد کنه که نوشیدن حداقل ۴-۶ لیوان آب قلیایی آنتی اکسیدانت میتونه این مشکلاتو حل کنه.

دوما آب قلیایی برای ورزشکاران و افرادی مثل ما که فعالیت بدنیمون بالاست، مفیده. چون خستگی و لاکتیکی شدن و تحلیل رفتن عضلات زیاد اتفاق میفته.

آب قلیایی با داشتن هیدروژن و خاصیت آنتی اکسیدانی، از خیلی آسیب های پزشکی جلوگیری می‌کنه و توان ورزشی رو بالا می بره و خستگی رو به تعویق می‌ندازه.

اما مهم ترین نکته، اینه که خیلی از خانم های ایرانی کمبود کلسیم و منیزیم دارن و اینکه بتونن به صورت یون فعال مواد مورد نیاز بدنشون رو تامین کنن، خیلی مهمه.

نظر وید مک نات قهرمان بدنسازی درباره آب قلیایی

بدنساز رقابتی، وید مک نات، تصدیق می کند که آب قلیایی او را از تصمیم به بازنشستگی بازداشته است. او می گوید که حجم تمریناتش با استفاده از آب قلیایی 2/5 برابر شده، زمان تمرینات نیز کاهش یافته و هیچ درد عضلانی احساس نمی کند. به گفته وی، نوشیدن آب قلیایی صدمات ناشی از تمرینات سنگین را کاهش داده و به تمام تیم های ورزشی برای آموزش کارآمد تر کمک خواهد کرد.

نظر مجیک جانسون قهرمان بسکتبال درباره آب قلیایی

نظر ورزشکاران حرفه ای درباره آب قلیایی

مجیک جانسون قهرمان افسانه ای بسکتبال آمریکا بیش از ۲۰ سال است که بیماری ایدز را شکست داده است و اعتقاد دارد یکی از مهمترین دلایل درمان بیماری اش استفاده از آب قلیایی بوده است.

نظر اردشیر قوانلوپور قهرمان اسکیت اگرسیو درباره آب قلیایی

آب حجم زیادی از بدن را تشکیل می دهد.فرد وقتی که شروع به ورزش کردن می کند ، آب از طریق عرق کردن از بدن او خارج می شود. به همین علت او باید میزان آب قلیایی و آنتی اکسیدانت بدن  خود را در حد ثابتی نگاه دارد.در شرایط استرس های ورزشی یا ذهنی در طول رقابت های ورزشی هیدراسیون بسیار مهم است.نتایج بررسی ها نشان داده است که دهیدراته شدن بدن (کم آبی بدن) می تواند ضریب عملکرد بدن ورزشکاران را پایین بیاورد.

آب قلیایی و آنتی اکسیدانت سریع تر جذب بدن می شود در نتیجه می تواند به ورزشکاران در جهت تامین مجدد آب بدنشان کمک بیشتری بکند.

آب قلیایی باعث افزایش اکسیژن خون و همچنین یون های کلسیم و منیزیم نیز می شود که برای فعالیت عضلانی مفید است.

در ورزش هایی که بدن به  دلیل عدم وجود اکسیژن کافی، اسیدلاکتیک بیشتری تولید می کند آب قلیایی با سرعت بیشتر اکسیژن خون را تامین می کند.

نظر آنتونی رابینز نویسنده انگیزشی درباره آب قلیایی

نظر آنتونی رابینز نویسنده انگیزشی درباره آب قلیایی

آنتونی رابینز موفق‌ترین، مشهورترین و پرطرفدارترین نویسنده و سخنران انگیزشی و متخصص ایجاد اوج کارایی در جهان است. وی با تیم‌های ورزشی لس آنجلس و قهرمانان مدال طلای المپیک همکاری داشته است. آنتونی رابینز یکی از طرفداران آب قلیایی است و در مشاوره های ورزشی خود همیشه تاثیر آب قلیایی بر ورزشکاران را مطرح کرده است. وی به قهرمان بزرگی همچون آندره آقاسی مشاوره داده و توصیه کرده است برای رسیدن به اوج کارایی در روز تا ۵ لیتر آب قلیایی یونیزه بنوشد.

نظر سپیده توکلی نائب قهرمان دومیدانی آسیا درباره آب قلیایی

اگر همیشه شدت تمرینات یکسان باشه، برای عضله ها تکراری میشه و رشد، اتفاق نمیفته. برای همین همیشه تلاش میکنم سخت تر تمرین کنم. شدت تمرینها باعث خستگی و گرفتگی عضلات میشه و راه درمانش اینه که مقدار اسیدیته ی جمع شده کاهش پیدا کنه.

روش جدید و راحتی که این روزها امتحان میکنم، استفاده از آب قلیایی برای ورزشکاران است که علاوه بر تمامی املاح مفیدی که داره، با حجم هیدروژنی که داره باعث میشه محیط بدن قلیایی و آنتی اکسیدانت بشه.

مزایای آب قلیایی بر روی ورزشکاران

با ورزش کردن و عرق کردن مقدار زیادی از آب بدن که حاوی املاح نیز هست ازدست می رود، آب قلیایی علاوه بر جبران آب از دست رفته املاح ضروری را نیز به بدن بازمی گرداند.

آب قلیایی سرشار از آنتی اکسیدان است که باعث بیشتر شدن سوخت و ساز بدن و در نتیجه داشتن انرژی و شادابی لازم برای انجام حرکات و تمرینات ورزشی میشود.افزایش سوخت و ساز یکی از مهمترین تاثیرات آب قلیایی در رژیم لاغری و تناسب اندام محسوب می شود.

انجام فعالیت های بدنی باعث تجمع اسید لاکتیک در عضلات بدن و در نتیجه باعث خستگی, درد عضلات و حتی پارگی عضلات میشود, آب قلیایی اسید لاکتیک را خنثی و از بدن دفع میکند.

آب قلیایی کبد را پاک سازی میکند.در نتیجه میزان جذب ریز مغذی ها و مکمل های ورزشی افزایش پیدا میکند , خصوصا برای ورزشکاران حرفه ای در دوره ی “پاکسازی ” کاربرد بسیار عالی میتواند داشته باشد.

دستگاه تنفس برای عملکرد بهتر به آبرسانی نیاز دارد. آب قلیایی دارای قدرت آبرسانی بسیار بالا بوده و می تواند تا با تامین رطوبت دستگاه تنفس اکسیژن رسانی را افزایش دهد.

 

 

برچسب ها: نظر سپیده توکلی نائب قهرمان دومیدانی آسیا درباره آب قلیایی نظر آنتونی رابینز نویسنده انگیزشی درباره آب قلیایی نظر اردشیر قوانلوپور قهرمان اسکیت اگرسیو درباره آب قلیایی نظر مجیک جانسون قهرمان بسکتبال درباره آب قلیایی نظر وید مک نات قهرمان بدنسازی درباره آب قلیایی نظر شبنم شاهرخی قهرمان جهان در کیک بوکسینگ درباره آب قلیایی نظر ورزشکاران درباره آب قلیایی خرید آب قلیایی ورزشی خرید آب قلیایی برای ورزشکارن بطری آب قلیایی خرید بطری آب قلیایی خرید آب قلیایی قیمت آب قلیایی درمان آلرژی با آب قلیایی درمان دیابت با آب قلیایی نظر ورزشکاران حرفه ای درباره آب قلیایی مزایای آب قلیایی بر روی ورزشکاران آب قلیایی سرشار از آنتی اکسیدان درمان کبد چرب با آب قلیایی درمان دیابت با آب قلیا آب آلکالین



دیدگاه
دیدگاه شما :