سفارش تلفنی
09393710094

چگونگی شکوفایی صنعت تولید آب قلیایی در جهان

19/تیر/1398 مقالات بدون دیدگاه

چگونگی شکوفایی صنعت تولید آب قلیایی در جهان : آب قلیایی بخشی از یک سنت است که از قرن ها شروع شده است: اما اکنون با شعار جستجو برای آب بهتر وارد سبد غذایی مردم شده است. آب قلیایی از دیرباز به عنوان آب شفابخش معروف بوده است . اما در دهه های جدید به دلیل استقبال بیشتر مردم از این آب و همین طور اهمیت دادن مردم به سلامتی خود ، شرکت های تولید کننده بزرگ در جهان را به فکر راه اندازی خط تولید آب قلیایی انداخت . از جمله این شرکت ها می توان به شرکت دیزنی ، شرکت کوکاکولا ، پپسی و دیگر شرکت های آمریکایی اشاره کرد.

بعد از برنامه تلوزیونی دکتر آز درباره کاهش رفلاکس معده با آب قلیایی فروش این آب در سراسر آمریکا به چندین برابر رسید . پس طبیعی بود که این صنعت با استقبال بیشتری از طرف سرمایه گذاران روبرو شود. این صنعت کم و بیش به کشورهای در حال توسعه نیز نفوذ پیدا کرد اما در ایران تنها یک شرکت است که با واردات دستگاههای تولید آب قلیایی اقدام به راه اندازی خط تولید آب قلیایی غنی شده باph بالای 7 کرده است و نام این آب قلیایی لوکساب  است که تمام مردم ایران می توانند آن را از فروشگاه های زنجیره ای تهیه نمایند.

این مقاله توسط مجله اقتصادی بلومبرگ انجام گرفته شده است که ما در ادامه به بخش هایی از آن می پردازیم .

چگونه تولید آب قلیایی به یک صنعت پرسود تبدیل شد؟

آب قلیایی این روزها، یک جریان بی پایان زندگی جدید، تعادل، زندگی بهتر و حتی طول عمر را به ارمغان می آورد، آبی که با استقبال مردم امریکا روبرو شده است . به همین دلیل شرکت ها در سراسر جهان به آب قلیایی، به عنوان یک بخش سریع رشد از بازار 17 میلیارد دلاری ایالات متحده آمریکا شروع به تولید بطری آب قلیایی کردند.

کن شیا، یک تحلیلگر در Bloomberg Intelligence می گوید: "هر کسی که در حال تعقیب سلامتی است، حتما نام آب قلیایی را شنیده است.پس حتما یک بار هم که شده از آب قلیایی بطری شده خریده است و این یعنی رشد و درآمد صنعت تولید آب قلیایی.

شناساندن آب قلیایی به مردم برای چندین دهه به طول انجامیده است، اما در چند سال گذشته با استقبال پرشوری از مردم روبرو شده است، که تحت تأثیر حمایت های مشهور، رسانه های اجتماعی و علاقه مندی های روزافزون به آخرین روند سلامتی است. طبق اطلاعات شرکت SPINS، رده کلی که هنوز بخش کوچکی از صنعت آب عظیم آب بطری است، 36 درصد افزایش یافت و به 270 میلیون دلار در سال گذشته در ماه آوریل پایان یافت و این درآمد در اختیار شرکت های بزرگ تولید کننده آب قلیایی قرار گرفت.

چگونه آب قلیایی با استقبال جامعه جهانی روبرو شد؟

آب قلیایی اساسا آب تصفیه شده است، آبی که دارای pH بالاتر از آب معمولی است و آن را کمتر اسیدی می دانند. طرفداران آب قلیایی می گویند که این کمک می کند تا تثبیت اسید را در بدن از بین ببرد و این به معنای هیدراتاسیون بهتر است.  ssentia، نام تجاری بالا قلیایی در ایالات متحده، می گوید که pH آن حداقل 9.5 است.

نقش سلبریتی ها و افراد مشهور در معرفی آب قلیایی به جامعه جهانی

مصرف کنندگان آب قلیایی از جمله ورزشکاران و افراد مشهور مانند تام برادی، اعلام کردند که یک که یک رژیم غذایی سخت دارند  که شامل 20 اونس آب قلیایی است هر روز صبح، به مصرف می رساند.

بازیگر Gwyneth Paltrow « گوئینت پالترو »، که دارای برند تجاری گوپ در محافل سلامتی با نفوذ است، همچنین طرفدار آب قلیایی است و با یک نام تجاری از آب قلیایی به نام Flow همکاری می کند که بر "مواد معدنی و الکترولیت های ضروری طبیعی آن" تأکید دارد و سطح pH آن حدود 8.1 .

چگونگی شکوفایی صنعت تولید آب قلیایی در جهان . خرید آب قلیایی لوکساب

مشاهیر Mark Wahlberg و Sean Combs سرمایه گذاران دیگری در بخش آب قلیایی با نام تجاری AQUA هستند.

شرکت های آب قلیایی چگونه فروش خود را افزایش دادند؟

آمریکایی ها، به طور مداوم در جستجوی راه های آسان برای احساس بهتر هستند، از لحاظ تاریخی مستعد بازاریابی سلامتی هستند، حتی اگر بر اساس علم تکان دهنده باشد. طبق گفته کارا نیلسن، شرکت هایی که در این زمینه به منظور تولید آب آشامیدنی شرکت کرده اند، به دنبال روند تغذیه در CCD Helmsman در کالیفرنیا هستند.

شرکت های تولید کننده آب قلیایی با پیام مخصوص به مصرف کنندگان که با نوشیدن آب قلیایی جوان تر بمانید قلب بازار غذا و نوشیدنی را تسخیر کردند.

آنها می گوید: "اگر ما فروش بیشتر می خواهیم. باید هدف داشته باشیم." "موضوع این است که نسل جوان به  مواد مغذی مفید فکر می کند." پس نبض بازار در دست مواد غذایی استاندارد با فواید سلامتی است.

بر اساس گزارش IRI، یک شرکت تحقیقاتی در شیکاگو، اعلام کرد یک شرکت آب قلیایی در امریکا میزان فروش خود را در سال گذشته به میزان 80 درصد افزایش داده است که به بیش از 181 میلیون دلار رسیده است. اما  شرکت کوکا کولا در سال گذشته به طور مستقیم در روند تولید آب قلیایی شرکت کرد و یک نسخه از نام تجاری Smartwater خود که حداقل 9 pH و "بخار تقطیر شده" است، تولید کرد و "هیدراتاسیون برای آمادگی روزانه" را ارائه می دهد.

LIFEWTR، یک نام تجاری PepsiCo Inc طبق گزارش IRI، در سال 2017 که به عنوان آب قلیایی به فروش می رسد، با توازن pH آن و افزودن الکترولیت ها، رشد فروش در سال گذشته 36 درصد افزایش یافته است.

 Keurig Dr Pepper شرکت Core Hydration در سال گذشته برای 525 میلیون دلار خریداری کرد و یک نام تجاری از آب تصفیه شده با "فقط مقدار مناسب الکترولیت ها و مواد معدنی برای هماهنگی با pH طبیعی بدن خود را از 7.4 pH" به دست آورد.

حتی نستله SA، بزرگترین فروشنده آب بطری در جهان است وارد روند تولید آب قلیایی شده است،

نظر دکتر آز درباره آب قلیایی

چگونگی شکوفایی صنعت تولید آب قلیایی در جهان . خرید آب قلیایی لوکساب

اغلب مصرف کنندگان آب در جستجوی مزایایی هستند که صرفا از بین رفتن تشنگی فراتر می رود. روند فروش آب قلیایی در امریکا بعد از برنامه تلوزیونی دکتر آز چندین برابر شد . در این برنامه دکتر آز درباره مزایای آب قلیایی صحبت کرده بود و به طور اختصاصی آزمایشاتی را درباره کاهش اسیده معده با آب قلیایی ارائه کرده بود.

دانلود کامل مقاله چگونگی شکوفایی صنعت تولید آب قلیایی در جهان

برچسب ها: آب قلیایی ایرانی حمایت ورزشکاران از آب قلیایی شرکت تولید کننده آب قلیایی لوکساب قیمت آب قلیایی آب شفابخش قلیایی خرید آب قلیایی آب قلیایی سرشار از کلسیم آب قلیایی غنی شده آب قلیایی نظر دکتر آز درباره آب قلیایی نظر پزشکان درباره آب قلیایی شرکت های آب قلیایی چگونه فروش خود را افزایش دادند؟ نقش سلبریتی ها و افراد مشهور در معرفی آب قلیایی به جامعه جهانی چگونه آب قلیایی با استقبال جامعه جهانی روبرو شد؟ چگونه تولید آب قلیایی به یک صنعت پرسود تبدیل شد؟ چگونگی شکوفایی صنعت تولید آب قلیایی در جهان



دیدگاه
دیدگاه شما :