سفارش تلفنی
09393710094

مزایای آب قلیای و لاغری

7/دی/1398 مقالات بدون دیدگاه

مزایای آب قلیای و لاغری  : اکثرا ما برای صرف غذا و هر کار دیگری در زندگی خود برنامه دقیقی داریم و سعی میکنیم تمام آنها را به دقت و در زمان های مشخصی انجام دهیم . اما ما برای مفیدترین چیز برای بدن هیچ برنامه ای نداریم . بیش از 70 درصد بدن ما را آب تشکیل می دهد و ما بدون توجه به اهمیت و فایده آن هر زمان که بخواهیم شروع به نوشیدن آب می کنیم . در صورتی که اگر با آگاهی از زمان های درست مصرف آب بنوشیم فواید آن برای بدن چند برابر می شود . آب قلیایی نیز با تمام فوایدی که دارد اگر در زمان درست مصرف شود می تواند نتیجه قابل قبول تری در لاغری داشته باشد . با ما همراه باشید تا بهترین مزایای آب قلیایی ولاغری را بیابیم :

آیا خوردن آب قلیایی در حین غذا لاغر می شویم؟

در علم امروز هم گفته می‌شود که با این کار، شیره‌های گوارشی رقیق می‌شوند و شیره‌های گوارشی باید غلیظ باشند. اما با نوشیدن آب، این شیره‌های گوارشی رقیق می‌شوند و نمی‌توانند عملیات هضم را خوب انجام دهند و در نتیجه شخص دچار سوءهاضمه می‌شود. به همین دلیل فرد با وجود خوردن غذای خوب، اما انرژی ندارد و بیشتر دچار پف بدن، چاقی، افزایش اندازه و سنگینی می‌شود.

بهترین ساعت برای نوشیدن آب قلیایی برای لاغری دو لیوان آب قلیایی بعد از بیدار شدن از خواب است که به فعال کردن ارگان های داخلی بدن کمک می کند.

 یک لیوان آب هیدروژنه حدود 30 دقیقه قبل از غذا به هضم راحت تر غذا کمک می کند.

 یک لیوان آب قلیایی لوکساب قبل از حمام کردن به کاهش فشار خون کمک می کند.

 یک لیوان لوکساب قبل از خواب به منظور جلوگیری از سکته ی مغزی یا حمله ی قلبی مفید است

مزایای آب قلیایی و لاغری

مزایای بهداشتی این آب بسیار است. که شامل:

خواص ضد پیری (از طریق آنتی اکسیدان های مایع که سریع تر به بدن انسان جذب می شوند)

خواص پاکسازی کولون

بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن

هیدراتاسیون، سلامت پوست و دیگر ویژگی های سم زدایی

کاهش وزن

مقاومت سرطان

مواد تشکیل دهنده آب کدامند؟

فلوراید

فلوراید یکی از آنیون های موجود در خاک و آب می باشد که بیشترین فلوراید مورد نیاز بدن از طریق آب آشامیدنی تامین می شود. این ماده از پوسیدگی دندانهای شما جلوگیری می کند و در دو سوم آب عمومی تصفیه شده مورد استفاده قرار می گیرد.

نمک

نمک اگر کم باشد برای بدن خوبه و جالبه بدانید آبی که می نوشید شامل مقدار اندکی نمکه. اما علاوه بر آب نمک در غذاهای ما هم وجود داره که اگر متوجه فشار خون بالا و یا دیابت شدید علاوه بر بررسی میزان نمک غذاهاتون، نمک موجود در آب شیر و بطری ها رو هم چک کنید.

آرسنیک

قطعا درباره آرسنیک چیزهای خوبی نشنیده اید اما باید بدونید که در آب مصرفی میزان اندکی از این ماده شیمیایی طبیعی وجود داره که در تصفیه خانه های محلی این مقدار مورد آزمایش قرار می گیره. اما کسانی که از آب چا ها استفاده می کنند باید مراقب مقادیر بالای این ماده شیمیایی باشند زیرا سطوح بالا منجر به بیماری قلبی، دیابت، سرطان و عملکرد پایین مغز در کودکان می شود.

سرب از دیگر مواد تشکیل دهنده آب

سرب توسط تصفیه خانه ها قابل کنترل نیست زیرا اغلب از لوله های قدیمی منازل منتشر می شه و تنها راه فیلتر کردن آن استفاده از سیستم های تصفیه خانگی است که قبل از باز کردن شیر آب می تونه این ماده رو فیلتر کنه. اگر سرب موجود در آب شرب خود را مورد آزمایش قرار ندهید می تونه مشکلات جدی سلامتی رو هم برای کودکان و هم بزرگسالان بوجود بیاره.

کلر

در سیستم های تصفیه خانه عمومی از کلر به منظور از بین بردن میکروب ها استفاده می شه. از این ماده به میزان بسیار کمی استفاده می شه اما گاهی اوقات شما بو و طعم کلر رو حس می کنید.

آب رسانی عمیق:

اندازه مولکولی کوچکتر آب اجازه می دهد تا آب به راحتی به سلول نفوذ کند. از آنجا که آب قلیایی از خوشه های کوچکی از مولکول های آب ساخته شده است، می توان آن را در بدن نسبت به آب معمولی جذب کرد. این ویژگی بدین معناست که شما می توانید از آب به راحتی از سلول ها خارج و از سلول ها هیدراته کنید. همچنین به این معنی است که سموم را می توان به طور موثر از سیستم شما فریاد زد.

مواد معدنی مغذی: شامل غلظت های بالاتر از مواد معدنی قلیایی مانند کلسیم، منیزیم و پتاسیم است که برای سلامتی انسان حیاتی هستند. آب قلیایی دارای pH بالاتر از این مواد معدنی حل شده است. آب خالص این نوع از مواد معدنی را ندارد و به همین دلیل است که سطح PH پایین تر است. این مواد معدنی متعادل می تواند توسط بدن راحت تر جذب شود، بنابراین می توان از برداشتن مواد معدنی قلیایی از بافت ها و استخوان ها جلوگیری کرد. در نتیجه، آن را برای جلوگیری از بیماری های خاص مانند پوکی استخوان کمک می کن.

اکسیژن رسانی: مقدار اکسیژن محلول در خون را افزایش می دهد

سم زدایی: از بین بردن ساختار موکوس بر روی دیواره های کولون است، بنابراین بدن توانایی جذب مواد مغذی مهم را بهبود می بخشد

تمیز کردن: باعث تخریب زباله های اسیدی و سمومی می شود که در طول زمان در بدن انباشته شده اند.

انرژی زا: یون های هیدروکسیلی متضاد منفی باعث افزایش انرژی، وضوح ذهنی و هشیاری کلی می شوند.

کنترل وزن: نیاز بدن به بافت های چربی را کاهش می دهد که از ذخیره سازی مواد مضر اسیدی در قسمت های کمتر بحرانی بدن محافظت می کند.

اما اگر در پی آن هستید که از آب آشامیدنی که می نوشید سلامتی نصیب شما شود و در ازای نوشیدن هر لیوان آب از بیماری های فاصله بگیرید . برخی از امراض درون بدنتان درمان شود، ما به شما نوشیدن آب قلیایی لوکساب را پیشنهاد می کنیم.

 

سفارش آنلاین لوکساب آب قلیایی نشاط بخش 
به سبد خرید خود آب قلیایی لوکساب را اضافه کنید .

برچسب ها: ♦خواص ضد پیری (از طریق آنتی اکسیدان های مایع که سریع تر به بدن انسان جذب می شوند ♦خواص پاکسازی کولون با آب قلیایی ♦بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن ♦مقاومت سرطان با استفاده از آب قلیایی؟ کاهش وزن با آب قلیایی مواد تشکیل دهنده آب قلیای کدامند؟ آیا با آب خوردن در حین غذا لاغر می شویم؟ بهترین ساعت برای نوشیدن آب قلیایی برای لاغری نوشیدن چه آبی بعد از غذا به هضم و لاغری کمک می کند؟ سرب از دیگر مواد تشکیل دهنده آب قلیایی ؟



دیدگاه
دیدگاه شما :