سفارش تلفنی
09393710094

بهترین زمان برای نوشیدن آب قلیایی

26/خرداد/1398 مقالات بدون دیدگاه

بهترین زمان برای نوشیدن آب قلیایی : ما برای صرف غذا و هر کار دیگری در زندگی خود برنامه مدون و دقیقی داریم و سعی میکنیم تمام آنها را به دقت و در زمان های مشخصی انجام دهیم . اما ما برای مفیدترین چیز برای بدن هیچ برنامه ای نداریم . بیش از 70 درصد بدن ما را آب تشکیل می دهد و ما بدون توجه به اهمیت و فایده آن هر زمان که بخواهیم شروع به نوشیدن آب می کنیم . در صورتی که اگر با آگاهی از زمان های درست مصرف آب بنوشیم فواید آن برای بدن چند برابر می شود . آب قلیایی نیز با تمام فوایدی که دارد اگر در زمان درست مصرف شود می تواند نتیجه قابل قبول تری را داشته باشد . با ما همراه باشید تا بهترین زمان برای نوشیدن آب قلیایی را بیابیم :

بهترین زمان برای نوشیدن آب قلیایی چه موقعی است ؟

بهترین ساعت نوشیدن آب قلیایی صبح ناشتا است. زیرا آب قلیایی قدرت پاکسازی بالایی دارد و بهترین ساعت پاکسازی بدن اول صبح است.

بدن در اول صبح در ایده آل ترین شرایط خود قرار دارد. از این رو اگر اول صبح را با نوشیدن آب و تصفیه بدن شروع کنیم بهترین راه را انتخاب کرده ایم. زندگی ما همواره تحت تاثیر ساعت هوشمند بدن قرار دارد و مسیر زندگی ما را تعیین می کند. باید بدانید جایزه نوبل سال 2017 به محققانی اهدا شد که بر روی ساعت هوشمند بدن مطالعه کرده اند برای اینکه بهترین ساعت نوشیدن آب قلیایی را بدانیم باید ابتدا با ساعت هوشمند بدن و اینکه چگونه کار می کند ، آشنا شویم ، با ما همراه باشید تا باز هم شما را با مزایای آب قلیایی آشنا کنیم ؟

ساعت بیولوژیک بدن چیست ؟

بدن انسان دقیقترین و پیچیده ترین ارگانیسم شناخته شده است. بدن ما به طور کاملا هوشمندانه خود را تنظیم می کند. ساعت بیولوژیکی یک چرخهٔ تقریباً ۲۴ ساعته در فرایندهای زیستی است. اختلال در ساعت زیستی انسان می‌تواند زمینه‌ساز بیماری‌های بسیاری شود. ساعت بیولوژیک بر اساس تغییرات دمای هوا و تغییرات شب و روز به وجود آمده است. در واقع این تناوب باعث می شود که واکنش های بدن به صورت دائمی و پیوسته نباشد.

زیرا فعالیتهای مداوم موجب خستگی و استهلاک بدن می گردد.احساس خستگی ناشی از کار روزانه تمامی واکنشهای بدن را در بر می گیرد. هر چند ما کنترلی بر روی این واکنشها نداریم و آنها را احساس نمی کنیم. در واقع ساعت بدن همواره به صورت هوشمند خود را تنظیم می کند.

بهترین زمان نوشیدن آب

بلافاصله بعد از بیدار شدن از خواب و قبل از مسواک زدن، چهار مرتبه حدود ۱۶۰ میلی‌لیتر آب بنوشید و بعد از آن به مدت ۴۵ دقیقه چیزی نخورید. اگر نمی‌توانید چهار لیوان آب را با شکم خالی بنوشید می‌توانید با یک لیوان یا هر مقداری که می‌توانید این کار را شروع کنید. سپس به تدریج میزان آب را تا مقدار مطلوب ۶۴۰ میلی‌لیتر افزایش بدهید. در طی روز، حداقل ۳۰ دقیقه قبل از وعده‌های غذایی آب بنوشید اما، تا دو ساعت بعد از صرف این وعده‌های غذایی از نوشیدن آب خودداری کنید. نوشیدن آب با معده خالی می تواند به تنظیم دستگاه گوارش کمک کند.

زمانی که مقدار زیادی آب بنوشید، نیاز به بیرون ریختن امعا و احشا خود را احساس می کنید. تمرین کردن این کار روزانه می تواند به حرکت منظم روده کمک کند و همچنین می توانید به طور منظم از شر مواد زائد بدنتان خلاص شوید. نوشیدن مقدار زیادی آب راحت ترین راه برای داشتن پوست صاف و درخشان است. معمولا به خاطر تجمع سموم موجود در بدن، لکه های سیاه یا تیره روی پوست ایجاد می شوند. آب می تواند به دفع این سموم ناخواسته از بدن کمک کند. حرکات منظم روده به داشتن پوست تمیز و شفاف کمک می کند.

نوشیدن یک لیوان آب با معده خالی می تواند به خلاص شدن از مواد زائد کمک کند و جذب سریع تر مواد مغذی را ممکن می سازد. این منجر به داشتن روده و بدن سالم می شود. بعد از این، می توانید صبحانه بخورید ، بعد از وعده های غذایی معمول، دو ساعت چیزی نخورید. سپس دوباره آب بنوشید. با شروع این روش آب درمانی ولرم، حداکثر فایده را به دست خواهد آورد.

همچنین می توانید عصاره لیمو را به آب ولرم اضافه کنید و آن را با شکم خالی بنوشید. زیرا لیمو خواص آنتی اکسیدانی و سم زدایی دارد. راه ساده تر استفاده از لوکساب است. آب قلیایی لوکساب نیز دارای خواص آنتی اکسیدانی است .

بهترین ساعت برای نوشیدن آب قلیایی

heartدو لیوان آب قلیایی بعد از بیدار شدن از خواب به فعال کردن ارگان های داخلی بدن کمک می کند.

heartیک لیوان آب هیدروژنه حدود 30 دقیقه قبل از غذا به هضم راحت تر غذا کمک می کند.

heartیک لیوان آب قلیایی لوکساب قبل از حمام کردن به کاهش فشار خون کمک می کند.

heartیک لیوان لوکساب قبل از خواب به منظور جلوگیری از سکته ی مغزی یا حمله ی قلبی مفید است.

 

 

 

برچسب ها: لوکساب قبل از خواب آب هیدروژنه سم زدایی با آب قلیایی درمان دیابت با آب قلیایی خواص آنتی اکسیدانی آب قلیایی بهترین زمان برای نوشیدن آب قلیایی بهترین ساعت نوشیدن آب قلیایی



دیدگاه
دیدگاه شما :