سفارش تلفنی
09393710094

زمان مصرف و مقدار مصرف آب قلیایی چگونه است ؟

25/فروردین/1398 مقالات بدون دیدگاه

زمان مصرف و مقدار مصرف آب قلیایی چگونه است ؟ با توجه به استقبال جامعه بشری از آب قلیایی ، و تاثیرات آن بر روی سلامت بدن ، بهتر آگاهی های خود را در زمینه مقدار مناسب برای مصرف آب و زمان درست نوشیدن آب قلیایی افزایش دهیم .فرض کنید قرار است یک دارو را در وقت مقرر شده ای مصرف کنید اگر در زمان مصرف و مقدار آن تداخل ایجاد شود ، قطعا اثربخش نخواهد بود . همین قانون درباره مصرف آب قلیایی نیز صدق می کند ، با ما همراه باشید تا زمان و مقدار مصرف آب قلیایی را برای شما بازگو کنیم .

هدف از نوشیدن آب قلیایی 

هدف اصلی ازمصرف آب قلیایی درمان حالت اسیدوز بدن  است. اسیدوز به معنای میزان افزایش PH یا حالت اسیدی در خون و دیگر بافت هاست. اسیدوز خطر افزایش اختلالات مزمن را در بدن افزایش می دهد و علائم گوناگونی مانند سردرد، تهوع، اسهال و غیره در بدن ایجاد می کند.
مقدار مصرف آب قلیایی
بدن انسان ظرفیت مقابله با سوءمصرف آب قلیایی  و ایجاد توازن در بدن را دارد ولی احتمال دارد مصرف زیاد و غیراصولی آب قلیایی اسید معده راکاهش دهد. 
بنابراین بهتر است  در ابتدای مصرف 3 تا 4 لیوان در روزو به تدریج مصرف آن را به 8 تا 12 لیوان افزایش داد.
زمان مصرف آب قلیایی
بهترین زمان مصرف یک ساعت قبل و یک و نیم تا دو ساعت بعد از غذامی باشد. دلیل آن نیز به خاطر تأثیر آن روی اسید معده است. توصیه می کنیم از این نوع آب برای مصرف داروها نیز استفاده نشود.

نکته  :  نوشیدن روزانه 5 لیوان آب سالم می تواند %79 احتمال بروز سرطان سینه خانم ها و %50 سرطان پروستات همچنین %45 سرطان روده بزرگ را کاهش دهد.

خلاصه فواید بهداشتی و سلامتی آب قلیایی روی بدن و سلامت انسان  :

آب قلیایی یونیزه شده برای آشامیدن و پخت و پز استفاده می شود و برای مصرف کنندگان چندین حسن دارد:
قلیایی کردن : بازگرداندن موازنه PH با کاهش درجه اسید
خواص آنتی اکسیدان : کمک به خنثی کردن رادیکالهای آزاد که باعث جلوگیری از صدمه به سلول ها و DNA می شود.
سوپر هیدراتاسیون (نفوذ پذیری و آبرسانی بالا) : کوچکتر بودن اندازه مولکولهای آب (حالت خوشه ای) که اجازه نفوز بیشتر آب را به سلول ها می دهد.
 
غنی سازی معدنی : شامل غلظت های بالائی از مواد معدنی قلیایی شامل کلسیم و پتاسیم می باشد که برای سلامتی انسانی حیاتی هستند.
غنی سازی اکسیژن : میزان اکسیژن محلول خون را افزایش می دهد.
 
سم زدایی : از بین بردن مخاط ساخته شده در دیواره روده بزرگ که این عمل باعث افزایش توانایی بدن در جذب مواد مغذی می شود.
پاکسازی : کمک به شستشو و دفع و دفع مواد زائد اسیدی و سمی که بیشتر نقاط بدن تجمع پیدا می کنند.
انرژی زایی : یون هیدروکسیل (OH) با بار منفی در افزایش انرژی ، هوشیاری ذهنی و بالا بردن سطح کل هوشیاری بدن کمک می کند.
کاهش وزن :
حذف آفت کش ها : آب قلیایی قوی با PH بالای 10.5 به حذف آفت کش ها از میوه ها و سبزیجات کمک می کند

شرکت تولید کننده آب قلیایی

بهترین برند آب آشامیدنی و آب قلیایی

شرکت خوش نوشان مشرق زمین، در منطقه خوش آب و هوای استان گلستان در دامنه کوه های البرز و نزدیک به ارتفاعات شاهکوه قرار گرفته است. آب مورد نیاز خود را از اعماق سفره های زیر زمینی تامین می نماید. قرار گرفتن شرکت در چنین منطقه بکر و کوهپایه ای باعث شده که محصول تولیدی با کیفیت بالا، حداقل نیترات و بدون نیتریت عرضه شود.برای ارتباط با ما می توانید به آدرس سایت شرکت به نشانی waterlife.ir  مراجعه کنید.

شرکت خوش نوشان مشرق زمین لیست قیمت آب آشامیدنی های خود را بروز کرده است برای اطلاع از جدیدترین قیمت آب آشامیدنی جدید ایرانی کلیک کنید.

 

برچسب ها: فواید آب قلیایی رژیم اب قلیایی آب قلیایی یا اسیدی آب قلیایی و کبد قیمت آب قلیایی شرکت تولید کننده آب قلیایی آب قلیایی در بارداری زمان مصرف و مقدار مصرف آب قلیایی چگونه است ؟ آب قلیایی اصلی آب قلیایی را از کجا تهیه کنیم



دیدگاه
دیدگاه شما :