سفارش تلفنی
09393710094

آب قلیایی یعنی چی

6/خرداد/1398 مقالات بدون دیدگاه

آب قلیایی یعنی چی : دردروس گذرانده شده در درس ها این را خوانده بودیم که PH چیست ؟ در واقع PH میزانی برای سنجش اسیدی یا قلیایی بودن مواد مختلف از جمله آب است.  عدد PH بالای ۷ قلیایی بودن و عدد PH زیر ۷ اسیدی بودن را نشان می‌دهد و موادی که دارای PH هفت هستند، خنثی می‌باشند.

آب قلیایی را بهتر بشناسیم!

آب قلیایی چیست  ؟ PH آب را می‌توان با اضافه کردن موادی به آن تغییر داد و آن را اسیدی‌تر و یا قلیایی‌تر نمود. اسیدی بودن بدن برای سلامتی انسان  دارای ضرر است. پس با نوشیدن آب قلیایی، شما می‌توانید بدن خود را قلیایی نموده و PH آن را به حالت تعادل برگردانید تا از مشکلات مرتبط با اسیدی بودن بدن دور بمانید.

بهترین برند آب آشامیدنی و آب قلیایی

شرکت خوش نوشان مشرق زمین، در منطقه خوش آب و هوای استان گلستان در دامنه کوه های البرز و نزدیک به ارتفاعات شاهکوه قرار گرفته است. آب مورد نیاز خود را از اعماق سفره های زیر زمینی تامین می نماید. قرار گرفتن شرکت در چنین منطقه بکر و کوهپایه ای باعث شده که محصول تولیدی با کیفیت بالا، حداقل نیترات و بدون نیتریت عرضه شود.برای ارتباط با ما می توانید به آدرس سایت شرکت به نشانی waterlife.ir  مراجعه کنید.

خرید آب قلیایی ⬅️⬅️⬅️ لیست محصولات

 

چراباید از آب قلیایی استفاده نمود!

افرادی که بدن آن‌ها حالت اسیدی بالایی دارد معمولا کمتر از افرادی که بدنشان در حالت تعادل می باشد، احساس سلامتی می‌کنند. اغلب، داشتن یک بدن اسیدی مربوط به انتخاب شیوه زندگی خاص است که می‌تواند با تغییر در رژیم غذایی و روش زندگی اصلاح گردد.

شما می‌توانید سطح PH بدن خود را با خرید نوار تورنسل و استفاده از آن برای تست بزاق یا ادرار بسنجید. اگر آزمون PH نشان می‌دهد که ادرار یا بزاق شما بسیار اسیدی است، نوشیدن آب قلیایی یک انتخاب مناسب است.

مقالات آب قلیایی

_____________________

مزایای نوشیدن آب قلیایی

درمان سرماخوردگی با آب قلیایی

روش های جذب منیزیم از آب قلیایی

تقویت سیستم ایمنی بدن با آب قلیایی

نوشیدن آب قلیایی می‌تواند به سلامت مان کمک کند واز طریق بازگرداندن تعادل به روده، ایمنی بدن تقویت شده و از گسترش عفونت جلوگیری می‌شود.

 

هدف ما هدیه سلامتی به شماست

خوش نوشان مشرق زمین ...

 

برچسب ها: آب قلیایی یونیزه آب قلیایی را از کجا تهیه کنیم خرید آب قلیایی فواید آب قلیایی آب قلیایی برای دیابت بهترین برند آب آشامیدنی و آب قلیایی مقالات آب قلیایی باید از آب قلیایی استفاده کرد. لیست قیمت آب آشامیدنی آب قلیایی یعنی چی؟ آب قلیایی را بهتر بشناسیم! آب قلیایی یعنی چی



دیدگاه
دیدگاه شما :