سفارش تلفنی
09393710094

درمان سرماخوردگی با آب قلیایی

2/خرداد/1398 مقالات بدون دیدگاه

سرماخوردگی جزء بیماری هایی محسوب می شود که هر فردی در طول عمر خود یک بار هم که شده است آن را تجربه کرده است . برخی از پزشکان از سرما خوردگی به عنوان مادر بیماری ها یاد می کنند زیرا در صوت عدم بهبود این بیماری عفونت در بدن گسترش می یابد و زمینه برای ابتلا به سایر بیماری ها را مهیا می کند. به تازگی پزشکان و دانشمندان روش های جدیدی را برای درمان سرماخوردگی و تسریع روند درمان آن یافته اند . از این درمان به عنوان درمان قلیایی  یاد می شود . در این درمان پزشکان رژیم های تغذیه قلیایی را برای بیماران تجویز می کنند ، اما خود تاکید بر مصرف آب قلیایی برای درمان سرماخوردگی دارند تا انوع غذاهای قلیایی .

تا کنون درباره درمان انواع بیماری ها با آب قلیایی مطالب بسیاری را عنوان کرده ایم که بهتر به صفحه همین سایت مراجعه کنید و یا با کارشناسان ما برای راهنمایی بیشتر برای خرید آب قلیایی لوکساب تماس بگیرید.در ادامه این مطلب قصد داریم تا شما را با چگونگی درمان سرماخوردگی با اب قلیایی آشنا کنیم .

عامل بیماری سرماخوردگی چیست ؟

برخلاف برداشتی که از نام این بیماری میشود سرما عامل اصلی ایجاد این بیماری نیست، بلکه میتوان از آن به عنوان عاملی برای فراهم کردن بستر این بیماری نام برد.
عامل ایجاد کننده ی بیماری سرماخوردگی را نمی توان یک نوع خاص از ویروسها نام برد. با این حال اینگونه میتوان گفت که بیماری سرماخوردگی را گروه عظیمی از ویروسها (بیش از 200 نوع) از دسته رینوویروسها و کوروناویروسها میتوانند ایجاد کنند که هرساله به تعدادشان افزوده میشود.

سرما خوردگی را با نوشیدن آب قلیایی از بین ببریم !!؟

نوشیدن روزانه شش تا هشت لیوان آب برای بهبود سرماخوردگی بسیار سفارش شده است . همینطور استفاده از میوه ها و سبزیجاتی که حاوی درصد بالایی از ویتامین C هستند نیز بسیار اهمیت دارد . زیرا همانطور که می دانید ویتامین  C خاصیت قلیایی دارد . حال فرض کنید بجای آب ساده در طول روز چند لیوان آب قلیایی بخورید که حاوی مقادیر زیادی از ویتامین ها است ، مطمئنا روند بهبودیتان تسریع خواهد یافت.

فواید نوشیدن آب قلیایی در درمان سرماخوردگی

سیستم‌ ایمنی بدن را تقویت می‌کند:

ویتامین C برای مقابله با سرماخوردگی خوب است و پتاسیم عملکرد مغز و اعصاب را تقویت کرده و به کنترل فشارخون کمک می‌کند و آب قلیایی غنی شده جذب ویتامین ها را بیشتر می کند.

PH خون را تنظیم می‌کند:

 یک بدن قلیایی یکی از رمزهای داشتن بدنی سالم است.

تأمين آب مورد نياز بدن نيز نكته ديگري است كه بايد مد نظر قرار گيرد. نوشيدن آب و چاي كم رنگ ولرم در رفع تب و بهبود سرماخوردگي تأثير دارد. نوشیدن آب، بدن را تمیز می‌کند. در واقع نوشیدن آب توکسین‌ها یا همان سموم بدن و باکتری‌ها و ویروس‌ها را دفع می‌کند. لازم است که روزانه یک و نیم لیتر آب مصرف شود.

آب غنی شده قلیایی دارای خواص قلیایی و آنتی اکسیدانی بسیار بالایی است. به همین دلیل نه تنها سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند. بله جذب ویتامین C را افزایش می دهد

 

 

 

برچسب ها: درمان قلیایی قیت آب قلیای خرید آب قلیایی لوکساب خرید آب قلیای لاغری با اب قلیایی لاغری قلیایی فواید نوشیدن آب قلیایی در درمان سرماخوردگی تقویت سیستم ایمنی بدن با آب قلیایی فواید نوشیدن آب قلیایی آب غنی شده قلیایی خواص قلیایی و آنتی اکسیدانی رژیم های تغذیه قلیایی درمان سرماخوردگی با آب قلیایی



دیدگاه
دیدگاه شما :