سفارش تلفنی
09393710094

نظر مردم ژاپن درباره آب قلیایی

1/مرداد/1398 مقالات بدون دیدگاه

نظر مردم ژاپن درباره آب قلیایی : در مورد مردم ژاپن بسیار شنیده ایم. مردمی که نظم را پایه اصلی زندگی خود قرار داده اند.همچنین مردم ژاپن رتبه یک زندگی سالم را در جهان دارند. ژاپنی ها سعی می کنند در تمکام موالرد خوارکی و غذا های خود از محصولات ارگانیک استفاده کنند. مردم ژاپن در مورد آب مصرفی خود بسیار وسواس دارند. آنها حتی در پخت غذاهای خود هم از آب های تصفیه شده و قلیایی استفاده م یکنند . مثلا یک خانم خانه دارژاپنی در پخت برنج حتما از آب قلیایی استفاده می کند. در ادامه این مطلب به نظر مردم ژاپن درباره آب قلیایی خواهیم پرداخت:

نظر مردم ژاپن درباره آب قلیایی . خرید آب قلیایی لوکساب

براساس آخرین آمارملت ژاپن درجهان نسبت به ملل دیگرزندگی طولانی تری دارند که یکی از علل اصلی انگیزه افراد دراستفاده از آب قلیایی است.اعتقاد براین است که آب قلیایی متابولیسم را بالا می برد وبه عضوها برای ازبین رفتن سموم کمک می کندکه برای کشتن سلول های سرطانی عالی است . همانطور که می دانید بدن ما 80% از آب تشکیل شده به همین دلیل اگرمی خواهید دروضعیت سلامت باشید سطح پ هاش موجود در این مایه حیات باید قلیایی باشد یعنی سطح پ هاش باید بالاتر از 7باشد چون پایین تراز 7وضعیت اسیدی رانشان میدهد

طول عمر بیشتر با آب قلیایی یکی از نظرات مردم این کشور است. مردم کشور ژاپن معتقدند آب قلیایی سموم و مواد اضافی که در طول روز استفاده کرده ایم از بدن می زداید.

آنها می گویند این آب حاوی یونهای قلیایی است . به طور کلی، آن مصرف آب را با مقدار pH 9-10 توصیه می کنند.

نظر مردم ژاپن درباره آب قلیایی . خرید آب قلیایی لوکساب

راز سلامت و طول عمر مردم ژاپن در چیست؟

رفع استرس و ریلکس شدن با آب قلیایی : از آنجا که ما در طول روز بسیار خسته می شویم و دچار استرس بسیاری می شویم بهتر است راهی برای آن اندیشید. راهکار این امر علاوه بر استراحت نوشیدن آب قلیایی است.

به منظور کاهش مقدار pH و تعادل بدن به خنثی، مصرف آب قلیایی بسیار موثر است.

در واقع آب قلیایی ،در بهبود خستگی و آلرژی، بهبود یبوست، پیشگیری از فشار خون بالا و بیماری های مرتبط با شیوه زندگی، جلوگیری از اثرات پیری و زیبایی تاثیرات مثبتی دارد.

همچنین آب یونیزه قلیایی حاوی  کلسیم، منیزیم، سدیم، پتاسیم و غیره غنی از مواد معدنی است

طعم چای و قهوه با آب قلیایی بسیار دلپذیرتر می شود.حتی اگر شما شستشو ظروف خود را با اب قلیایی انجام دهید خواهید دید که به مدت طولانی نیازی به مایع سفید کننده نخواهید داشت.

همچنین آب قلیایی به پاکسازی روده کمک می کند. به یاد داشته باشید مصرف زیاد آب قلیایی شما را مبتلا به اسهال می کند.

اما با مصرف آب قلیایی مطمئنا دیگر مبتلا به یبوست نخواهید شد.

زنان و مردان ژاپنی لطافات و درخشندگی پوست خود را مدیون شستشو با آب قلیایی هستند.

نظر مردم ژاپن درباره آب قلیایی . خرید آب قلیایی لوکساب

مقدار آب مصرفی آب قلیایی در طول روز چقدر است؟

شما می توانید آب یونیزه قلیایی را روزانه مصرف کنید. اما سعی کنید بیشتر از "5٪" وزنتان نباشد.

اگر جوانان سالم برای حفظ سلامت خود نوشیدنی، حدود 2٪ از وزن خود را آب قلیایی بنوشید.

به عبارت دیگر، اگر زنی با وزن کمتر از 50 کیلوگرم باشد، حداکثر یک لیتر در روز کافی است شما می توانید مقدار آب قلیایی را کمی بیشتر افزایش دهید، اما اجازه ندارید از 5٪ تجاوز کنید.

مطالعه کامل مطلب نظر مردم ژاپن درباره آب قلیایی

نظر مردم ژاپن درباره آب قلیایی

برچسب ها: آب یونیزه قلیایی پاکسازی بدن آب قلیایی آب قلیایی یونیزه جوانی پوست با آب قلیایی کاهش فشار خون با آب قلیایی آب قلیایی راز طول عمر ژاپنی ها آب قلیایی راز زیبایی مردم ژاپن نظر مردم ژاپن درباره آب قلیایی



دیدگاه
دیدگاه شما :