سفارش تلفنی
09393710094

فواید نوشیدن آب قلیایی قبل از خواب

22/اسفند/1397 مقالات بدون دیدگاه

فواید نوشیدن آب قلیایی قبل از خواب : آب قلیایی در دنیای تغذیه به نام آب آلکالین معروف است. آب قلیایی از یونیزاسیون آب با هدف جداسازی عناصر مفید به دست می آید. در واقع یونیزاسیون پروسه ای است که در آن عناصر مغذی ضروری مانند کلسیم و منیزیم در آب حفظ و عناصر سمی و ناسالم که در قسمت اسیدی آب است طرد می شوند. به این ترتیب آب قلیایی می شود. بررسی هایی که روی حیوانات آزمایشگاهی انجام شده است نشان می دهد این آب تأثیر مثبتی برای رفع حالت اسیدی بدن دارد. نوشیدن آب قلیایی پیش از خوابیدن دارای مزایای متعددی است که تأثیر بسزایی بر سلامتی انسان دارد . در این مطلب قصد داریم تا شما را با فواید نوشیدن آب قلیایی قبل از خواب آشنا کنیم با ما همراه باشید.




نوشیدن آب قلیایی قبل از خواب چه فوایدی برای بدن دارد ؟

1 . سم زدایی قطعا مهمترین و اثر بخش ترین کاری است که آب قلیایی برای بدن انجام می دهد. با توجه به این که بدن در طول روز با آلودگی های بسیاری در ارتباط است و از طرفی غذاهایی که مصرف می کنیم نیز دارای مقادیر زیادی از مواد نگهدارنده هستند، لذا دفع این سموم می تواند به سلامت بدن کمک کند. آب آشامیدنی قلیایی در دست ترین و راحت ترین راه برای دفع این سموم از بدن است . نوشیدن آب قلیایی پیش از خواب، زمان کافی را برای سم زدایی و تمیز شدن بدن انسان از آنها مهیا می سازد. روده‌ها، عضلات و حتی پوست، از این خاصیت سم زدایی در بدن، منتفع می شوند.

نوشیدن یک لیوان  آب قلیایی هر شب قبل از خواب، تأثیر مثبتی روی سبک زندگی انسان خواهد داشت. به این ترتیب، شما احساس خواهید کرد که خواب بهتری داشتید و از انرژی بالاتری برای کارهای روزمره خود برخوردار هستید.

2 . آب رسانی : نوشیدن یک لیوان آب آشامیدنی قلیایی قبل از خواب می تواند آب از دست رفته در طول روز را برای بدن جبران کند و همینطور نوشیدن آب قبل از خواب، میزان آب بدن را به حالت تعادل اولیه خود برمی گرداند.

3 . کاهش وزن و کالری سوزی : کالری سوزی یکی از مزایایی اصلی نوشیدن آب قلیایی است . بیشتر افرادی که قصد دارند وزن خود را کاهش دهند از اب یخ قلیایی برای این امر استفاده می کنند. هرچند شاید این کار درستی نباشد اما بدن پس از نوشیدن آب یخ قلیایی نیاز دارد تا خود را گرم کند، همین دلیل باعث بالا رفتن سوخت ساز در بدن می شود. نوشیدن آب قلیایی قبل از خواب باعث افزایش متابولیسم بدن برای افزایش دمای آن شده که در نتیجه آن، کالری مصرف می کند.

4 . بهتر خوابیدن : خواب، عضلات، ویتامینها و مواد معدنی بدن بوسیله آب قلیایی نوشیده شده پیش از خواب به تعادل خوبی می رسند. در طول زمان خواب، آب قلیایی فرصت دارد تا بین تمام اعضا و اندام بدن پخش شود. به همین دلیل، بسیاری از افراد با نوشیدن آب قلیایی پیش از خواب، حس بهتری از خواب خود داشته و آرامش بیشتری را در طول آن احساس می کنند.

خلاصه فواید بهداشتی و سلامتی آب قلیایی روی بدن و سلامت انسان  :

آب قلیایی یونیزه شده برای آشامیدن و پخت و پز استفاده می شود و برای مصرف کنندگان چندین حسن دارد:
قلیایی کردن : بازگرداندن موازنه PH با کاهش درجه اسید
خواص آنتی اکسیدان : کمک به خنثی کردن رادیکالهای آزاد که باعث جلوگیری از صدمه به سلول ها و DNA می شود.
سوپر هیدراتاسیون (نفوذ پذیری و آبرسانی بالا) : کوچکتر بودن اندازه مولکولهای آب (حالت خوشه ای) که اجازه نفوز بیشتر آب را به سلول ها می دهد.
 
غنی سازی معدنی : شامل غلظت های بالائی از مواد معدنی قلیایی شامل کلسیم و پتاسیم می باشد که برای سلامتی انسانی حیاتی هستند.
غنی سازی اکسیژن : میزان اکسیژن محلول خون را افزایش می دهد.
 
سم زدایی : از بین بردن مخاط ساخته شده در دیواره روده بزرگ که این عمل باعث افزایش توانایی بدن در جذب مواد مغذی می شود.
پاکسازی : کمک به شستشو و دفع و دفع مواد زائد اسیدی و سمی که بیشتر نقاط بدن تجمع پیدا می کنند.
انرژی زایی : یون هیدروکسیل (OH) با بار منفی در افزایش انرژی ، هوشیاری ذهنی و بالا بردن سطح کل هوشیاری بدن کمک می کند.
کاهش وزن :
حذف آفت کش ها : آب قلیایی قوی با PH بالای 10.5 به حذف آفت کش ها از میوه ها و سبزیجات کمک می کند

شرکت تولید کننده آب قلیایی

بهترین برند آب آشامیدنی و آب قلیایی

شرکت خوش نوشان مشرق زمین، در منطقه خوش آب و هوای استان گلستان در دامنه کوه های البرز و نزدیک به ارتفاعات شاهکوه قرار گرفته است. آب مورد نیاز خود را از اعماق سفره های زیر زمینی تامین می نماید. قرار گرفتن شرکت در چنین منطقه بکر و کوهپایه ای باعث شده که محصول تولیدی با کیفیت بالا، حداقل نیترات و بدون نیتریت عرضه شود.برای ارتباط با ما می توانید به آدرس سایت شرکت به نشانی waterlife.ir  مراجعه کنید.

شرکت خوش نوشان مشرق زمین لیست قیمت آب آشامیدنی های خود را بروز کرده است برای اطلاع از جدیدترین قیمت آب آشامیدنی قلیایی ایرانی کلیک کنید.

برچسب ها: درمان سنگ کلیه با آب قلیایی درمان دیابت با آب قلیایی درمان کبد چرب با آب قلیایی برند معتبر آب قلیایی شرکت ایرانی تولید کننده آب قلیایی آیا آب قلیایی قادر به سم زدایی بدن است ؟ فواید نوشیدن آب قلیایی قبل از خواب نوشیدن آب قلیایی قبل از خواب چه فوایدی برای بدن دارد ؟



دیدگاه
دیدگاه شما :