سفارش تلفنی
09393710094

سوالات متداول در مورد آب قلیایی

25/آذر/1398 مقالات بدون دیدگاه

سوالات متداول در مورد آب قلیایی : در چند سال اخیر روند تقاضا برای مصرف آب قلیایی در جهان افزایش پیدا کرده است. از این برخی از سوالات هنوز درباره آب قلیایی یا بدون جواب مانده است و یا ما جواب آن را نمی دانیم ، در این مقاله ما بر آن شده ایم تا سوالات متداول در مورد آب قلیایی را پاسخ دهیم ، با ما همراه باشید:

چه مقدار آب قلیایی باید هر روز بنوشیم؟

پزشکان می گویند نوشیدن حداقل 8 لیوان آب در روز مفید است. اگر عادت ندارید آب زیادی بنوشید ، با نوشیدن 3-4 لیوان آب قلیایی در روز (تقریباً 1 لیتر) شروع کنید و به تدریج میزان مصرف آب خود را به 8-12 لیوان در روز (2 تا 3 لیتر) افزایش دهید.

سوالات متداول در مورد آب قلیایی . آب قلیایی لوکساب

چه چیزی آب قلیایی را متفاوت می کند؟

آب ترکیبی از هیدروژن و اکسیژن است. به همین دلیل آن را H2O می نامیم. مقدار یون های هیدروژن موجود در آب به عنوان pH اندازه گیری می شود. آب قلیایی نسبت به آب معمولی هیدروژن کمتری دارد یا pH بالاتر دارد. هرچه سطح هیدروژن پایین تر باشد ، سطح قلیایی نیز بیشتر می شود.

سطح pH آب از 0 تا 14 متغیر است. هفت مورد بین اسید و قلیایی خنثی یا متعادل تلقی می شود. اگر آب در مقیاس pH زیر 7 باشد ، "اسیدی" است. اگر بالاتر از 7 باشد ، "قلیایی" است.

آب قلیایی بطری شده دارای pH بالاتر از 7 است. در بعضی موارد ، تولید کنندگان از وسیله ای ویژه برای تغییر آرایش شیمیایی آب استفاده می کنند. بارهای دیگر ، مواد مغذی را به آب اضافه می کنند تا pH آن تغییر کند.

تاثیرات مربوط به نوشیدن آب قلیایی در بدن وجود دارد؟

وقتی نوشیدن آب قلیایی را شروع می کنید ، ممکن است در ابتدا همراه با سردرد ، خستگی ، درد عضلات ، آبریزش بینی باشد. همچنین، احتمالاً مدفوع شما تیره تر ، نرم تر یا بد بو تر خواهد بود و ممکن است گاز معده را تجربه کنید. این عوارض جانبی کاملا طبیعی و موقتی بوده و نشانه خوبی هستند ، زیرا آنها به طور مستقیم با سم زدایی که بدن شما از آن عبور می کنند در ارتباط هستند. آب میکرو خوشه ای (قلیایی) در اعماق بافت های شما نفوذ می کند و زباله های اسیدی و سموم که با گذشت زمان در بدن شما جمع شده اند را بیرون می کشد. با توجه به اینکه بدن شما به آب عادت کرده باشد ، در هر جایی از 2-3 روز تا 2-3 هفته بسته به هر فرد و میزان سم زدایی که بدن باید انجام دهد ، اثرات جانبی فروکش می کند.

 چه زمانی آب قلیایی باعث بهبود سلامتی می شود؟

در هر فرد متفاوت است ، و به همین ترتیب ، پاسخ بدن به نوشیدن آب قلیایی در افراد متفاوت است. ممکن است شما در کمتر از یک روز یا طی چند هفته پاسخ مثبت مشاهده کنید.

بهترین زمان برای نوشیدن آب قلیایی چه موقع است؟

وقتی از رختخواب خارج می شوید ، اولین چیزی که میل می کنید آب قلیایی باشد. وقتی معده شما خالی است ، آب به بهترین وجه جذب سیستم می شود. سپس باید در طول روز به نوشیدن آب قلیایی ادامه دهید.

سوالات متداول در مورد آب قلیایی . خرید آب قلیای

آیا آب یونیزه قلیایی طعم خاصی دارد؟

بله آب وارد یونیزه کننده ها ابتدا از طریق صافی عبور می کند که طعم و بو کلر موجود در آب شیر شهری را از بین می برد. سپس الکترولیز اندازه خوشه های آب را تجزیه می کند ، از 12-16 مولکول تا میکرو خوشه 5-8 مولکول. این باعث می شود طعم آب نرم و ملایم تر شود. آب قلیایی طعم فوق العاده ای دارد. طبخ غذا با آب قلیایی نیز بسیار عالی است زیرا به هیدراته کردن غذا و بیرون آوردن طعم واقعی آن کمک می کند.

آیا آب یونیزه قلیایی برای ورزشکاران مفید است؟

کاملا! هیدراتاسیون مناسب پاسخهای فیزیولوژیکی بدن را در کلیه فعالیتها حفظ می کند ، اما فشارهای جسمی و روحی تمرینات ورزشی و رقابت باعث افزایش اهمیت هیدراتاسیون می شود. مطالعات بیشماری که از دهه 1940 روی ورزشکاران انجام شده ، نشان می دهد که حتی کم آبی بدن نیز باعث اختلال در عملکرد می شود. آب یونیزه شده قلیایی کاملاً خوشه ای است ، بنابراین می تواند با سرعت بیشتری جذب شود ، و به بازآرایی بافت های بدن کمک می کند. علاوه بر این ، میزان اکسیژن خون با استفاده منظم از آب قلیایی افزایش می یابد. تأمین مقدار زیادی اکسیژن به بافت و اندام عضلات و بهبود استقامت. آب قلیایی شده همچنین به خنثی سازی اسید لاکتیک ناشی از تمرین در عضلات کمک می کند و زمان بهبودی را سرعت می بخشد.

آیا می توانم آب قلیایی به حیوانات خانگی بدهم؟

کاملا. حیوانات خانگی نیز مانند انسان ، از هیدراتاسیون بهبود یافته ، آنتی اکسیدان ها و pH های بالاتر آب قلیایی بهره مند می شوند. ممکن است متوجه شوید که حیوانات بزرگتر هنگام شروع به نوشیدن آب قلیایی انرژی بیشتری پیدا می کنند.

سوالات متداول در مورد آب قلیایی . اب قلیایی . لوکساب

چگونه متوجه شوم خارج از تعادل pH هستم؟

چندین نشانه خارجی می تواند نشان دهد که بدن فرد بیش از حد اسیدی است. برخی از نمونه ها شامل آکنه ، دایره های تیره زیر چشم ، پوست و ناخن های ترک خورده ، موهای شکننده و وزن اضافی است. علائم دیگر شامل ناراحتی معده و سوء هاضمه ، گیجی ، عصبانیت یا تحریک پذیری ، حساسیت به مواد غذایی و واکنش های آلرژیک ، عفونت های مکرر ، خستگی و حتی افسردگی است. هنگامی که فرد تعادل pH بدن را از طریق رژیم غذایی قلیایی ، از جمله غذاهای فراوان قلیایی تازه و خام و آب قلیایی بهبود بخشد ، مکانیسم های دفاعی طبیعی بدن قادر به عملکرد صحیح و مقابله با بیماری و به طور طبیعی شرایط بهینه سلامت را بازیابی می کنند.

سفارش آنلاین لوکساب آب قلیایی نشاط بخش 
به سبد خرید خود آب قلیایی لوکساب را اضافه کنید .

برچسب ها: لوکساب آب قلیایی یونیزه فواید آب قلیایی مزایای آب قلیایی خرید آب قلیایی آب قلیایی چه مقدار آب قلیایی باید هر روز بنوشیم؟ چه چیزی آب قلیایی را متفاوت می کند؟ تاثیرات مربوط به نوشیدن آب قلیایی در بدن وجود دارد؟ چه زمانی آب قلیایی باعث بهبود سلامتی می شود؟ بهترین زمان برای نوشیدن آب قلیایی چه موقع است؟ آیا آب یونیزه قلیایی طعم خاصی دارد؟ آیا آب یونیزه قلیایی برای ورزشکاران مفید است؟ سوالات متداول در مورد آب قلیایی چگونه متوجه شوم خارج از تعادل pH هستم؟ آیا می توانم آب قلیایی به حیوانات خانگی بدهم؟



دیدگاه
دیدگاه شما :