سفارش تلفنی
09393710094

درمان نقص متابولیسم با آب قلیایی

7/اردیبهشت/1398 مقالات بدون دیدگاه

درمان نقص متابولیسم با آب قلیایی : سندرم متابولیسم یا نقص سوخت و ساز بدن توسط مجموعه ای از ناهنجاری ها در متابولیسم بدن شامل اضافه وزن، قند خون، فشار خون بالا، غلظت کم کلسترول خوب (HDL) و کلسترول بد بالا مشخص می شود. مصرف آب قلیایی می تواند استرس اکسیداتیو در افراد با نقص سوخت و ساز بدن بالقوه را کاهش دهد. چون نقص ماتبولیسم بدن از نزدیک با عادات مربوط به سبک زندگی مردم در ارتباط است، مصرف آب قلیایی به صورت روزانه روشی ساده و عملی است ، به دلیل اینکه می توان آب قلیایی را در همه جا همراه خود داشت.




نقص متابولیسم چگونه به وجود می آید ؟

شواهد نشان می دهد که استرس اکسیداتیو در بیماری زایی سندرم متابولیک بدن دخیل است. استرس اکسیداتیو و تغییر فرهنگ تغذیه نیز به روند پیری و به بسیاری از بیماری های مرتبط با افزایش سن دامن زده است و ممکن است موجب بسیاری از ناراحتی های  قلبی عروقی گردد که طیف وسیعی از مشکلات نظیر گرفتگی عروق در درازمدت و یا آسیب ناگهانی در طول یک حمله قلبی یا سکته مغزی را شامل می شود.

رادیکال های آزاد و دیگر رادیکالهای اکسیژن فعال از طریق فرایند سوخت و ساز طبیعی بدن و یا از منابع خارجی مانند قرار گرفتن در معرض اشعه X، اُزون، مصرف سیگار، آلودگی هوا و مواد شیمیایی صنعتی تولید می‌گردد.

رادیکال های آزاد اکسیژن موجب تخریب و اکسید شدن بافت های مختلف و بروز بیماری های مزمن می‌گردد. تقریبا اغلب بیماریهای مزمن شناخته شده با اکسید شدن و تخریب بدن در ارتباطند.

به طور معمول، رادیکالهای اکسیژن فعال باعث سوختن ناقص لیپیدی می گردد که در نهایت منجر به تخریب اسیدهای چرب اشباع نشده و آسیب غشای سلولی شده و این آسیب به طور غیر مستقیم با دیگر ترکیبات سلولی واکنش نشان می دهد. بنابراین کاهش استرس اکسیداتیو ممکن است تاثیر قابل توجهی در وضعیت سوخت و ساز بدن داشته باشد.

چگونه می توان بیماری نقص متابولیسم را با آب قلیایی درمان کرد ؟

مصرف مایعات قلیایی روشی نوین برای افزایش متابولیسم ، به صورت قابل انتقال و بی‌خطر است. مطالعات حیوانی در سالهای گذشته تاثیر آنتی‌اکسیدانی مصرف روزانه آب قلیایی را به اثبات رسانده است.

علاوه بر این، اثرات سودمند مصرف آب قلیایی در پیشگیری از بروز دیابت در بزرگسالان و مقاومت به انسولین در یک مطالعه انسانی گزارش شده است.

مصرف آب قلیایی می تواند استرس اکسیداتیو در افراد با نقص سوخت و ساز بدن بالقوه را کاهش دهد.چون نقص سوخت و ساز بدن از نزدیک با عادات مربوط به سبک زندگی مردم در ارتباط است، مصرف آب قلیایی به صورت روزانه ساده و عملی است و به دلیل اینکه آب قلیایی را در همه جا همراه خود داشت.

آیا مصرف آب قلیایی می تواند به درمان نقص متابولیسم کمک کند ؟

در مطالعه ای که توسط ناکائو و همکاران در سال ۲۰۰۹ در مرکز پزشکی دانشگاه پیتسبورگ ایلات متحده انجام شد، اثر آب قلیایی به مقدار 1.5 لیتر در روز،  در یک مطالعه دوسویه باز مورد بررسی قرار گرفت.

این مطالعه در افراد سیگاری به مدت ۸ هفته بر روی ۲۰ نفر با نقص متابولیسم صورت گرفت. زیرا مستندات قبلی نشان داده است که افراد سیگاری به احتمال زیاد به استرس اکسیداتیو مبتلا هستند و در نتیجه ممکن است مصرف آنتی اکسیدانها، تغییرات سودمند بیشتری در پارامترها نشان دهد.

نتایج حاصل از این مطالعه نشان داد که مصرف آب قلیایی در افراد با قابلیت نقص متابولیسم بدن به مدت ۸ هفته منجر به افزایش ۳۹ درصدی خاصیت آنتی اکسیدانی (p <0.05) آنزیم سوپر اکسید دسموتاز (SOD) گردید.

SOD یک سیستم دفاعی درون زا در برابر آسیب سلولی ناشی از رادیکال های آزاد اکسیژن می باشد که با کاهش استرس اکسیداتیو فرد در ارتباط است. SOD نقش مهمی در سیستم دفاع آنتی اکسیدانی در برابر آنیون سوپر اکسید (O۲) تولید شده در داخل بدن بازی می کند و در دفاع در برابر بسیاری از بیماری ها نقش مهمی ایفا می کند.

اطلاعات نشان می دهد در افرادی که به مدت ۸ هفته آب قلیایی مصرف کرده اند سطح SOD نسبت به قبل از شروع مطالعه افزایش معنی داری نشان داده است. در واقع آب قلیایی قادر به القاء فعالیت SOD  است. همچنین هیچ تغییری در سطح قند خون ناشتا در طول مطالعه ۸ هفته مشاهده نشد.

heartمیانگین تمام پارامترهای خونی در حد قابل قبول بالینی طبیعی بود. در نتیجه، مصرف آب قلیایی موجب بهبود در سطح شاخص استرس اکسیداتیو مرتبط با نقص متابولیسم بدن می گردد و فعالیت آنتی اکسیدانی بدن را افزایش می دهد.

آب قلیایی به طور بالقوه دارای یک استراتژی درمانی و پیشگیرانه نوین برای درمان نقص متابولیسم بدن است.

خلاصه فواید بهداشتی و سلامتی آب قلیایی روی بدن و سلامت انسان  :

آب قلیایی یونیزه شده برای آشامیدن و پخت و پز استفاده می شود و برای مصرف کنندگان چندین حسن دارد:
قلیایی کردن : بازگرداندن موازنه PH با کاهش درجه اسید
خواص آنتی اکسیدان : کمک به خنثی کردن رادیکالهای آزاد که باعث جلوگیری از صدمه به سلول ها و DNA می شود.
سوپر هیدراتاسیون (نفوذ پذیری و آبرسانی بالا) : کوچکتر بودن اندازه مولکولهای آب (حالت خوشه ای) که اجازه نفوز بیشتر آب را به سلول ها می دهد.
 
غنی سازی معدنی : شامل غلظت های بالائی از مواد معدنی قلیایی شامل کلسیم و پتاسیم می باشد که برای سلامتی انسانی حیاتی هستند.
غنی سازی اکسیژن : میزان اکسیژن محلول خون را افزایش می دهد.
 
سم زدایی : از بین بردن مخاط ساخته شده در دیواره روده بزرگ که این عمل باعث افزایش توانایی بدن در جذب مواد مغذی می شود.
پاکسازی : کمک به شستشو و دفع و دفع مواد زائد اسیدی و سمی که بیشتر نقاط بدن تجمع پیدا می کنند.
انرژی زایی : یون هیدروکسیل (OH) با بار منفی در افزایش انرژی ، هوشیاری ذهنی و بالا بردن سطح کل هوشیاری بدن کمک می کند.
کاهش وزن :
حذف آفت کش ها : آب قلیایی قوی با PH بالای 10.5 به حذف آفت کش ها از میوه ها و سبزیجات کمک می کند

شرکت تولید کننده آب قلیایی

بهترین برند آب آشامیدنی و آب قلیایی

شرکت خوش نوشان مشرق زمین، در منطقه خوش آب و هوای استان گلستان در دامنه کوه های البرز و نزدیک به ارتفاعات شاهکوه قرار گرفته است. آب مورد نیاز خود را از اعماق سفره های زیر زمینی تامین می نماید. قرار گرفتن شرکت در چنین منطقه بکر و کوهپایه ای باعث شده که محصول تولیدی با کیفیت بالا، حداقل نیترات و بدون نیتریت عرضه شود.برای ارتباط با ما می توانید به آدرس سایت شرکت به نشانی waterlife.ir  مراجعه کنید.

شرکت خوش نوشان مشرق زمین لیست قیمت آب قلیایی های خود را بروز کرده است برای اطلاع از جدیدترین قیمت آب آشامیدنی جدید ایرانی کلیک کنید

برچسب ها: درمان قند خون با آب قلیایی درمان فشار خون با آب قلیایی درمان سنگ کلیه با آب قلیایی با آب قلیایی جوان بمانید درمان کبد چرب با آب قلیایی درمان بیماری های پوستی با آب قلیایی قیمت آب قلیایی شرکت تولید کننده آب قلیایی بهترین برند آب آشامیدنی و آب قلیایی درمان دیابت با آب قلیایی درمان نقص متابولیسم با آب قلیایی مزایای آب قلیایی



دیدگاه
دیدگاه شما :