سفارش تلفنی
09393710094

درمان سنگ کیسه صفرا با آب قلیایی

25/خرداد/1398 مقالات بدون دیدگاه

درمان سنگ کیسه صفرا با آب قلیایی چند سالی است که تاثیرات آب قلیایی بر روی سنگ صفرا در کشورهای پیشرفته مورد بررسی قرار گرفته است و تمامی پژوهشگران و جامعه سلامت تاثیرات موثر در درمان سنگ کیسه صفرا را تایید کرده اند و مطمئنند بیماری مزمن کیسه صفرا با قرار دادن آب قلیایی در رژیم غذایی روزانه درمان می شود. اما آب قلیایی چگونه به درمان سنگ کیسه صفرا می پردازد درحالی که بسیاری از دارو ها در درمان آن عاجز مانده اند؟ اگر می خواهید با تاثیرات مثبت و مستقیم آب قلیایی این آب شفابخش بر روی بدن آگاه شوید ، با ما همراه باشید :

سنگ کیسه صفرا چگونه به وجود می آید ؟

  • مونث بودن یعنی ابتلا به بیماری های صفرا در بانوان بیشتر از مردان است.
  • بارداری در سن بالا
  • توزیع چربی در ناحیه شکم
  • دیابت
  • اسیدی شدن بدن یعنی اگر بدن در حالت قلیایی قرار بگیرد احتمال ابتلا به سنگ صفرا کم می شود.
  • استفاده از داروها (داروهای کاهش دهنده چربی خون، ضد بارداری)
  • کاهش سریع وزن

علائم بیماری سنگ صفرا چیست ؟

وجود دو حالت تهوع و سرگیجه با هم دیگر از بهترین علائم سنگ صفرا و به طور کلی بیماری صفراوی است. درد یا فشار شدید و مداوم در ناحیه سر دل، نشانه دیگری است. شروع دردها معمولاً ناگهانی است در عرض چند دقیقه شدت آن بالا رفته و به حد ثابت می رسد. هچنین می تواند با شدت زیادی ۱ تا ۴ ساعت ادامه یابد و سپس به تدریج یا به سرعت برطرف شود.

این دردها ممکن است به دنبال مصرف یک غذای چرب و خوردن مقادیر زیادی غذا بعد از دوره گرسنگی طولانی و حتی گاهی بدنبال یک غذای معمولی ایجاد شود.

آب قلیایی چگونه به درمان سنگ کیسه صفرا می پردازد ؟

آب یونیزه قلیایی به دلیل حجم مولکولی پائین، قدرت حلالیت و نفوذ بالا پیدا می کند که این ویژگی می تواند کلسترول و چربی های بد را در خود حل کرده و از بدن دفع کند از این طریق می تواند به درمان و جلوگیری از حملات بیماری کیسه صفرا جلوگیری کند از سوی دیگر آنزیم و ترشحات موجود در کیسه صفرا در محیط قلیایی فعالیت و عملکرد مناسب را دارند که آب یونیزه با خنثی کردن محیط اسیدی کیسه صفرا، محیط لازم برای عملکرد ترشحات کیسه صفرا را فراهم می کند.

درمان سنگ کیسه صفرا با آب قلیایی

جلوگیری از تشکیل مجدد سنگ کیسه صفرا با آب یونیزه قلیایی

همچنین سنگ های کیسه صفرا، خاصیت اسیدی دارند که آب قلیایی با خنثی کردن سنگ ها باعث دفع آنها شده و با ایجاد محیط قلیایی از تشکیل مجدد سنگ جلوگیری می کنند.

درمان سنگ کیسه صفرا با آب قلیایی

مصرف روزانه حداقل ۸ لیوان آب قلیایی در طول روز و در کنار آن رعایت رژیم غذایی مواد مصرفی در روزانه خود ساده ترین راه برای کنترل و درمان بیماری کیسه صفرا است و می تواند از بروز این بیماری جلوگیری و نگذارد کار به عمل جراحی برسد و سایر مشکلات دیگر را بوجود آورد.

آب قلیایی را از کجا تهیه کنیم ؟

اگر شما یا یکی از نزدیکانتان به سنگ کیسه صفرا مبتلا هستید و قصد دارید از آب قلیایی برای درمان کیسه صفرا استفاده کنید و نمی انید این آب را از کجا تهیه کنید ، ما به شما آب قلیایی لوکساب را پیشنهاد می کنیم .

شرکت خوش نوشان مشرق زمین امکان تهیه آب قلیایی را در بطری های آماده در بازار فراهم کرده است . کافیست به نزدیکترین فروشگاه محل خود مراجعه کنید و یا با شرکت لوکساب برای تهیه آب قلیایی تماس بگیرید.

درمان سنگ کیسه صفرا با آب قلیایی

 

برچسب ها: آب قلیایی خرید آب قلیایی قیمت آب قلیایی درمان دیابت با آب قلیایی هدف از نوشیدن آب قلیایی آب قلیایی را از کجا تهیه کنیم کاهش سریع وزن با آب قلیایی درمان سنگ کیسه صفرا با آب قلیایی خواص آب قلیایی مزایای نوشیدن آب قلیایی لوکساب



دیدگاه
دیدگاه شما :