سفارش تلفنی
09393710094

چگونه با آب قلیایی وزن خود را کاهش دهیم ؟

26/اسفند/1397 مقالات بدون دیدگاه

چگونه با آب قلیایی وزن خود را کاهش دهیم ؟ یکی از مشکلات دنیای متمدن کنونی افزایش وزن در اثر کم تحرکی و غذاهای پر کالری غنی شده است بگونه ای که امروز در حدود ۷۵ درصد جمعیت آمریکا و حدود ۵۵ درصد جمعیت ایران دارای چنین مشکلی بوده و به دنبال روشهایی برای کاهش وزن هستند . نوشیدن آب قلیایی به دلایل مختلف می تواند به کاهش وزن کمک کند. تقریبا تمامی واکنش های بدن به آب وابسته است. وقتی که بدن با کم آبی مواجه می شود سرعت متابولیسم بدن کاهش می یابد. به همین دلیل مواد غذایی به جای آنکه به انرژی تبدیل شوند به صورت بافت چربی تجمع می یابند.




آب قلیایی چیست و چه تاثیری بر کاهش وزن دارد؟

آب غنی شده آبی است که سرشار از کلسیم، منیزیم و مواد مورد نیاز بدن است.

همچنین آب غنی شده با هیدروژن خواص آنتی اکسیدانی دارد که کلیدی برای بالابردن سوخت و ساز بدن محسوب می شود.

کلسیم و منیزیم مهمترین املاح قلیایی بدن هستند.

نتایج یک پژوهش آمریکایی که روی 54 زن بین 18 تا 31 سال انجام شده نشان می‌دهد این ماده‌ی معدنی به لاغری و کاهش وزن کمک می‌کند.

منیزیم نیز یکی از محرک‌های فوق‌العاده‌ی متابولیسم بدن محسوب می‌شود.

زمانی که این ماده‌ی معدنی با کلسیم همراه می‌شود تأثیر بیشتری ایجاد می‌کند.

این دو ماده‌ی معدنی مهم در همکاری با هم متابولیسم بدن را تحریک و استخوان‌ها را تقویت می‌کنند.

یکی از مهمترین دلایل چاقی تجمع سموم اسیدی در بدن است.

وقتی که بدن اسیدی می شود برای محافظت از اندام های حیاتی خود چربی ها را ذخیره می کند.

آب غنی شده با قلیایی کردن بدن سموم اسیدی را خنثی کرده و در حالت قلیایی دیگر نیازی به چربی ها نخواهد بود.

به همین دلیل چربی سوزی بدن بالا رفته و سریع تر لاغر می شوید.

مزایای نوشیدن آب قلیایی در رژیم لاغری

نوشیدن آب قلیایی باعث کاهش اشتها می شود و کمک می کند چربی های ذخیره شده زیر پوست وارد چرخه سوخت و ساز شوند. آب یونیزه قلیایی بدلیل حجم کم مولکول ها و یا به اصطلاح سبک بودن به سریعتر نفوذ کرده و از گرفتگی رگ ها و تجمع چربیها جلوگیری می کند و همچنین با حلالیت بالا هضم و گوارش غذا را افزایش می دهد هر فرآیندی در بدن شما مواد زائدی می سازد که اگر از این محیط خارج نشوند می توانند حالت اسیدی شدیدی به بافت ها و اندام ها بدهند.

پسماندهای اسیدی به وسیله خون در کل بدن در جریانند و وظیفه دفع این ها به عهده کلیه ها و کبد می باشد که این پسماندهای اسیدی را از طریق ادرار دفع می کند یا اینکه به ذخیره های چربی تبدیل شوند

پس از مصرف یک مدت کوتاه ازآب یونیزه هضم بهتری را تجربه می کنید .دستگاه گوارش قسمت بسیار مهمی از بدن ماست و با پاک نگه داشتن روده خود با مصرف آب یونیزه قلیایی به فعالیت های عمومی بدن خود کمک می کنیم. کسانی که در حین ورزش آب یونیزه قلیایی مصرف می کنند باعث کاهش وزن بیشتر وافزایش عملکردهای عضلانی می شود.

چگونه آب آشامیدنی قلیایی به کاهش وزن شما کمک می کند؟

متابولیسم بدن شما را افزایش می دهد.

آب قلیایی اسیدهای چرب را از سلولها خارج می کند

اسیدهای چرب به کبد انتقال داده می شوند

کبد اسیدهای چرب را به گلوکز تبدیل می کند.

گلوکز توسط عضلات سوخته و اسید لاکتیک بر جای می گذارد.

آب قلیایی اسید لاکتیک را خنثی کرده و در نتیجه بدن شما می تواند چربی بیشتری بسوزاند!

آب قلیایی اسیدهای خنثی شده را از بدن خارج می کند و بنابراین باعث کاهش وزن می شود .

بنابراین آب یونیزه قلیایی با در هم شکستن اسیدها به شما کمک می کند تا وزن اضافی خود را کاهش دهید.

در رژیم لاغری قلیایی چه مقدار باید آب قلیایی مصرف کنیم ؟

در طول زمان رژیم لاغری آب ، باید روزانه حدود 3 لیتر آب قلیایی مصرف نمایید .

با توجه به خواص بسیار مثبت و شفا بخش آب قلیایی،از آب قلیایی به نام آب شفا بخش و آب شگفت انگیز هم یاد میشود. توصیه میکنیم که از این آبها البته به صورت کنترل شده و در زمانهای مناسب استفاده کنید. شرکت خوش نوشان مشرق زمین آب مورد نیاز خود را از اعماق سفره های زیر زمینی تامین می نماید. از محصولات این شرکت می توان به آب قلیایی لوکساب و آب اشامیدنی لایف لوکس نام برد.

شرکت تولید کننده آب قلیایی

بهترین برند آب آشامیدنی و آب قلیایی

شرکت خوش نوشان مشرق زمین، در منطقه خوش آب و هوای استان گلستان در دامنه کوه های البرز و نزدیک به ارتفاعات شاهکوه قرار گرفته است. آب مورد نیاز خود را از اعماق سفره های زیر زمینی تامین می نماید. قرار گرفتن شرکت در چنین منطقه بکر و کوهپایه ای باعث شده که محصول تولیدی با کیفیت بالا، حداقل نیترات و بدون نیتریت عرضه شود.برای ارتباط با ما می توانید به آدرس سایت شرکت به نشانی waterlife.ir  مراجعه کنید.

شرکت خوش نوشان مشرق زمین لیست قیمت آب آشامیدنی قلیایی های خود را بروز کرده است برای اطلاع از جدیدترین قیمت آب قلیایی جدید ایرانی کلیک کنید.

سفارش آنلاین لوکساب آب قلیایی نشاط بخش 
به سبد خرید خود آب قلیایی لوکساب را اضافه کنید .

برچسب ها: شرکت تولید کننده آب قلیایی از بین برد چربی با آب قلیایی لاغری با آب قلیایی قیمت اب قلیایی طرز تهیه اب قلیایی کاهش وزن با آب قلیایی مزایای نوشیدن آب قلیایی در رژیم لاغری چگونه آب آشامیدنی قلیایی به کاهش وزن شما کمک می کند؟ چگونه با آب قلیایی وزن خود را کاهش دهیم ؟ آب قلیایی چیست و چه تاثیری بر کاهش وزن دارد http://waterlife.ir/news/%D9%85%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%A7%DB%8C-%D9%86%D9%88%D8%B4%DB%8C%D8%AF%D9%86-%D8%A2%D8%A8-%D9%82%D9%84%DB%8C%D8%A7%DB%8C%DB%8C



دیدگاه
دیدگاه شما :