سفارش تلفنی
09393710094

خداحافظی با دردهای رماتیسمی با نوشیدن آب قلیایی

5/تیر/1398 مقالات بدون دیدگاه

خداحافظی با دردهای رماتیسمی با نوشیدن آب قلیایی : مطالعات بالینی مختلف اثر مصرف آب قلیایی در بیماران رماتیسمی را مورد بررسی قرار داده اند. رماتيسم  يک بيماري التهابي مزمن با تخريب استخوان و غضروف است. اگر چه علت آن ناشناخته است، ولي راديکال هاي آزد در بيماري زايي آن نقش دارند. به تازگي نشان داده شده، هيدروژن مولکولي به طور انتخابي راديکال آزاد هيدروکسيل را به دام مي اندازد.

در مطالعه اي توسط متخصصان در گروه روماتولوژي و جراحي هاي ارتوپدي بيمارستان هارادوری ژاپن، اثر مصرف آب قلیایی در بیماران رماتیسمی بررسی شد و بيست بيمار مبتلا به رماتيسم به مدت 4 هفته روزانه 530 ميلي ليتر آب قلیایی غني از هيدروژن نوشيدند، که تاثیرات شگفت انگیزی در کاهش دردهای رماتیسمی حاصل شد.

Say goodbye to rheumatism pain by drinking alkaline water

چرا رماتیسم می گیریم ؟

روماتیسم مفصلی از جمله بیماری‌های خود ایمنی است. برای درک مکانیسم آن باید بدانید که بدن ما سیستم دفاعی خاصی دارد که به واسطه آن در برابر تهاجم میکروب‌ها با تولید پادتن‌ها از خود دفاع می‌کند. اگر به دلایلی که هنوز کاملا شناخته نیست، همین سیستم دفاعی بعضی از سلول‌های بدن خودمان را غریبه و مهاجم تشخیص دهد بر علیه آنها آنتی‌بادی یا پادتن تولید می‌کند که به سلول‌ها حمله کرده و موجب آسیب آنها می‌شود. در روماتیسم مفصلی هم سیستم ایمنی به سلول‌های بدن، بخصوص سلول‌های بعضی از مفاصل، بویژه مفاصل دست، ران، زانو و لگن حمله کرده و موجب تغییراتی در آنها می‌شود.

علت اصلی بروز این بیماری، عوامل ژنتیکی است. به طوری که سیستم بدنی فرد بیمار دچار نقصی می‌شود که نمی‌تواند عوامل خارجی را به خوبی تشخیص دهد. بر این اساس این عوامل خارجی از میکروب و ویروس گرفته حتی استرس که امروزه مردم ما با آن بشدت درگیر هستند، به راحتی وارد بدن فرد می‌شود. در این حالت سیستم ایمنی بدن قصد دارد نسبت به این عوامل خارجی واکنش نشان دهد اما به عوامل خودی حمله می‌کند که در نتیجه روماتیسم مفصلی در بافت‌های مفاصل به وجود آمده و ایجاد مشکل می‌کند

Say goodbye to rheumatism pain by drinking alkaline water

در خصوص عوامل محیطی، گفتن این نکته ضرورت دارد که عفونت‌های ویروسی، میکروبی و نیز استرس‌های هیجانی باعث تحریک بیماری و بروز آن می‌شود. یکی از عوامل مهم و بسترساز ابتلا به این بیماری، مصرف سیگار است. به بیان دیگر اگر کسی زمینه ژنتیکی ابتلا به این بیماری را داشته باشد، مهم‌ترین توصیه‌ای که برای پیشگیری از این بیماری به وی داده می‌شود، مصرف نکردن سیگار است زیرا مصرف دخانیات روند بروز بیماری و تخریب مفاصل را تشدید می‌کند.

درمان رماتیسم با آب قلیایی

Say goodbye to rheumatism pain by drinking alkaline water

نتایح نشان مي دهد که آب غني از هيدروژن به طور موثر استرس اکسيداتيو و میزان رادیکالهای آزاد را در بيماران مبتلا به اين بيماري را کاهش مي دهد.

در اثر مصرف آب قلیایی در بیماران رماتیسمی به طور قابل توجهي علائم رماتيسم مفصلي بهبود يافت.

آب قلیایی لوکساب به عنوان آب آشامیدنی غنی با افزودن مقادیر چشمگیری از یون هیدروژن ، تا 200 میلی گرم بر لیتر یون کلسیم و 70 میلی گرم بر لیتر یون منیزیم به آب ، سلامت استخوانها ،دندانها و عملکرد مغز را بهبود می بخشد

 

 

 

برچسب ها: درمان بیماری های ارتوپدی با آب قلیایی درمان بیماری های روماتولوژی با آب قلیایی خرید آب قلیایی برای درمان رماتیسم درمان رماتیسم با آب قلیایی غنی شده درمان درد رماتیسم با آب قلیایی درمان دردهای مفصلی با آب قلیایی آب قلیایی غني از هيدروژن چرا رماتیسم می گیریم ؟ درمان رماتیسم با آب قلیایی آب آشامیدنی آب آشامیدنی غنی آب قلیایی لوکساب



دیدگاه
دیدگاه شما :