سفارش تلفنی
09393710094

ترک سیگار با آب قلیایی

10/تیر/1398 مقالات بدون دیدگاه

ترک سیگار با آب قلیایی : غالب مواد مخدر و الکل، محیط بدن را اسیدی می کنند به گونه ای که مصرف این مواد، تعادل pH بدن را به هم می زنند.

از آن جایی که یکی از مهمترین وظایف فرایندهای متابولیکی بدن جهت ادامه حیات نگه داشتن pH خون در محدوده 7.4 می باشد، بدن مجبور به تامین مواد قلیایی از منابع داخلی می باشد.

از سوی دیگر، عادت های بد غذایی در رژیم های امروزی خود عاملی است که میزان ذخایر مواد معدنی قلیایی بدن را کاهش می دهد. بنابراین، بدن مجبور به تامین این مواد از بافت هایی با حساسیت کمتر نظیر چشم ها و استخوان ها می باشد و این خود یکی از مهمترین دلایل ضعیف شدن چشم و پوکی استخوان در سنین بالاست.

ترک سیگار با اب قلیایی لوکساب

عوارض سیگار کشیدن

علاوه بر موضوع اسیدی شدن بدن ، کم آبی بدن عارضه ای ست که مشکل را حادتر می نماید. نقش آب در بدن بسیار حیاتی است به گونه ای که حتی برای ارسال پیام هضم غذا از سلول های مغزی نیز نیاز به آب ضروری است. عوارضی نظیر از دست دادن حافظه، خستگی و یا یبوست نیز ناشی از کم آبی بدن است.

یکی از راه های پاکسازی بدن در حین ترک سیگار، حذف سموم ناشی از مواد اعتیاد آور و هم چنین دفع داروهای سم زدا می باشد.

ترک سیگار و اعتیاد با آب قلیایی لوکساب

چگونگی دفع سموم ناشی از سیگار با آب قلیایی

طبع اسیدی سیگار، منجر به عطش بسیار بدن جهت تامین مواد قلیایی می گرددآب قلیایی موجب جذب آسان تر ویتامین ها و مواد معدنی در بدن می گردند.

آب قلیایی، که کمک شایانی به حفظ تعادل اسید-قلیا در بدن می کند.

کوچک بودن خوشه های آب قلیایی یونیزه موجب نفوذ راحت این آب داخل سلول ها و نقش سم زدایی آن می کند.

آب قلیایی یونیزه حاوی مواد معدنی قلیایی طبیعی است که موجب تغذیه داخلی سلول ها می شود.

منابع قلیایی دیگر برای ترک سیگار

علاوه بر ترک سیگار به وسیله‌ی آب قلیایی ، توصیه شده است برای کاهش اشتیاق به نیکوتین غذاهای قلیایی مصرف کنید. سبزیجات خام، جوانه‌ی برخی دانه‌ها، تخم‌مرغ‌های رسمی، و محصولات سویا به میزان زیادی قلیایی هستند و می‌توانند در چشم‌پوشی از میل به سیگار کمک‌تان کنند.

ترک سیگار با آب قلیایی لوکساب

طول دروره ترک سیگار با آب قلیایی

به هر حال، نتیجه‌ی هر یک از این راه‌های درمان بعد از دو هفته مشخص می‌شود؛ و پس از آن، دیگر نباید اشتیاق زیادی به سیگار داشته باشید. از لحاظ علمی، ترک نیکوتین تنها پس از سه روز در بدن به انجام می‌رسد، ولی ترک عادت سیگار کشیدن شاید خیلی بیش‌تر از این‌ها طول بکشد.

سیگار کشیدن برای سلامت شما مضر است، و تلاش برای ترک آن ضروری است. با ترک سیگار، عمرتان افزایش می‌یابد و کیفیت زندگی‌تان بالاتر می‌رود و می‌توانید عمر خود را کنار عزیزان‌تان با شادی سپری کنید

 

برچسب ها: لوکساب آب قلیایی خرید آب قلیایی از بین بردن عوارض نیکوتین با آب قلیایی ترک نیکوتین با آب قلیایی ترک مواد مخدر با آب قلیایی ترک سیگار با آب قلیایی شرکت تولید کننده آب قلیایی ترک اعتیاد با آب قلیایی



دیدگاه
دیدگاه شما :