سفارش تلفنی
09393710094

فواید آب آشامیدنی برای بدن

2/تیر/1398 مقالات بدون دیدگاه

فواید آب آشامیدنی برای بدن بر هیچکس پوشیده نیست . اینکه می گویند آب با خود طراوت شادابی و پاکی را به همراه دارد فقط برای محیط زیست نیست بلکه آب آشامیدنی برای بدن مانند یک نوشیدنی نیروزا عمل می کند کلیه سلول ها و بافت های بدن به آب نیاز دارند . حال اگر آب بدن کم باشد مشکلاتی به وجود می آید که شاید دلیل آن را ندانیم .

فرض کنید یک گل را در گلدان کاشته ایم اگر آب کافی به آن نرسانیم به مرور زمان برگهایش زرد شده و آرام آرام خشک می شود . این اتفاق برای بدن نیز می افتد . سردرد ، فشار خون ، چاقی ، سیاهی و گودی اطراف چشم ، عفونت و بوی بد دهان از کمبود آب در بدن به وجود می آیند . ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با فواید نوشیدن آب قلیایی و آشامیدنی سالم اشنا کنیم ، شاید تاکنون مطالب بسیاری در این مورد خوانده باشید ، اما ما در این مطلب به صورت نکته به نکته و اجمالی شما را با فواید نوشیدن آب آشنا خواهیم کرد . با ما همراه باشید.

فواید آب آشامیدنی برای بدن

با نوشیدن آب همیشه جوان بمانید

رطوبت پوست مانع پیری می شود و پوست سالم تر می ماند.

با سردرد های مزمن خداحافظی کنید

۷۵ درصد مغز هر فرد از آب تشکیل شده است. بنابراین کمبود آب بدن، باعث سردرد می شود.

دیسک کمر خود را با نوشیدن آب درمان کنید

این ناراحتی بر اثر کمبود مایعات در بدن به وجود می آید. دیسک های موجود در قسمت کمر هر انسان پر از مایعات است و مانند کمک فنر عمل می کند، فعالیت بدنی منظم و میزان کافی مایعات، دیسک ها را آب رسانی کرده و به آن ها اجازه می دهد تا قسمت فوقانی بدن را حمایت کنند.

معمولا مایع درون دیسک در تحمل ۷۵ درصد وزن بدن نقش دارد در حالی که خود اسکلت دیسک تنها در تحمل ۲۵ درصد وزن بدن نقش دارد. افت مایعات، اسکلت را مجبور می کند وزن بیشتری را تحمل کند و در نتیجه درد و ناراحتی به وجود می آید

فواید آب آشامیدنی برای بدن.

با نوشیدن آب دیگر نیازی به آنتی بیوتیک نخواهید داشت

درمان عفونت . سیستم لنفاوی موجود در بدن وظیفه دفع ضایعات را دارد. این سیستم قبل از ورود سموم به جریان خون، آن ها را می شکند. آب ناکافی در سیستم لنفاوی در بدن اختلال ایجاد می کند و در نتیجه مقاومت بدن را در مقابل عفونت های خطرناک کاهش می دهد

افزایش تمرکز با نوشیدن آب قلیایی

آب می تواند سموم موجود در بعضی از فرآورده های غذایی مانند افزودنی ها و مواد نگه دارنده را از کبد دفع کند و باعث فعال تر شدن فرد و افزایش تمرکز می شود.

آرتروز را با نوشیدن آب آشامیدنی سالم درمان کنید

آرتروز: آب در نرم کردن مفاصل بین استخوان ها نقش اساسی دارد. کمبود آب، سایش بین سطح غضروف ها را افزایش می دهد و در نتیجه باعث درد و ورم مفاصل می شود.

درمان بوی بد دهان با آب قلیایی

بوی نامطبوع دهان نشانه بارز کمبود آب بدن است. آب دهان در از بین بردن باکتری های موجود در دهان و آب رسانی به زبان نقش موثری دارد

فواید آب آشامیدنی برای بدن

کارایی بهتر عضلات و ماهیچه ها

اکسیژن از طریق خون به عضلات منتقل می شود. در صورت نرسیدن اکسیژن به خون، عضلات اسید لاکتیک ترشح می کنند که گرفتگی عضلانی به وجود می آورد. آب کافی یعنی تامین اکسیژن خون.

درمان و پیشگیری از آسم با نوشیدن آب کافی

آسم، مشکل قوه هاضمه و حالت تهوع صبحگاهی را با مصرف آب کافی پیش گیری و یا درمان کنید

فواید آب آشامیدنی برای بدن

درمان فشار خون بالا با آب قلیایی

تقریبا ۸۵ درصد حجم خون از آب تشکیل شده است. بنابراین حجم خون با مصرف آب ارتباط تنگاتنگی دارد. به محض افت حجم خون، مویرگ هایی با فعالیت کم ، کمتر بسته می‌شوند تا قسمت های فعال تر، به خون کافی دسترسی داشته باشند. با بسته شدن رگ ها، به عضلات فشار وارد می شود و مصرف آب می تواند فشار وارد بر عضلات را تسکین دهد.

 

برچسب ها: درمان دیسک کمر با آب آشامیدنی درمان کمر درد با آب آشامیدنی درمان سیاهی دور چشم با آب درمان سردرد با آب درمان فشار خون با آب فواید آب آشامیدنی برای بدن رفع بوی بد دهان با آب آشامیدنی درمان بیماری ها با آب افزایش تمرکز با آب



دیدگاه
دیدگاه شما :