سفارش تلفنی
09393710094

درمان فیبرومیالژیا با آب قلیایی

9/اردیبهشت/1398 مقالات بدون دیدگاه

درمان فیبرومیالژیا با آب قلیایی : آیا تا کنون نام فیبرومیالژیا ، را شنیده اید ؟ شاید هم به آن مبتلا باشید و یا شاید دچار آن هستید و فقط نام  آن را نمی دانید ؟ فیبرومیالژیا به درد های مزمنی در نقاط مختلف بدن می گویند که تقریبا می توان گفت بدون دلیل هستند ، فقط شما مدتی از آن رنج می برید بدون آن که بدانید منشا آن کجاست . خب ما در اینجا قصد داریم تا به شما بگوییم چرا دچار این درد ها می شوید و یا اصلا چرا فیبرومیالژیا به وجود می آید ؟ بر طبق تحقیقاتی که در پژوهشکده دانشگاه لندن انجام شد ، دلیل فیبرومیالژیا را نوشیدن آب ناسالم و خوردن غذا های اسیدی معرفی کرد ، که در پی مصرف این مواد بی تحرکی ، چاقی و سایر موارد به آن اضافه شد . همینطور پژوهشگران سریعترین راه درمان فیبرومیالژیا را نوشیدن آب قلیایی می دانند . آب یونیزه قلیایی دارای pH  قلیایی می باشد که این  pHقلیایی می تواند اسید لاکتیک تولید شده درعضلات را خنثی کند. این اسید لاکتیک باعث ایجاد درد و اسپاسم عضلانی می شود




درمان فیبرومیالژیا با آب قلیایی

فیبرومیالژیا چیست و چه علائمی دارد ؟

بیماری است که در آن حملات درد ، نقاط خاصی از عضلات و تاندون‌ها را به طور مزمن مورد هدف قرار می‌دهد . از علائم مرتبط با این بیماری می‌توان به درد ، خستگی ، اخلال در خواب ، میگرن و کوفتگی اشاره نمود. وضعیتی است که در آن درد مزمن و تندرنس عضلانی(یعنی با دست زدن به عضو احساس درد می کنید) مشخصه آن است. این بیماری نوعی روماتیسم بافت همبند است. وجود مجموعه علایمی غیر از درد باعث شده که اصطلاح نشانگان فیبرومیالژیا نیز در مورد این بیماری به کار رود.

چه مواردی خطر ابتلا به فیبرومیالژیا را بیشتر می کند ؟

جنسیت، که معمولاً زنان بیشتر از مردان مستعد ابتلا به این بیماری هستند.

ژنتیک و وراثت

یائسگی که باعث کاهش استروژن خون می شود.

شرایط فیزیکی ضعیف

جراحی

شوک سیستم عصبی مرکزی بعد از آسیب، تصادف، بیماری و یا استرس عاطفی.

درمان فیبرومیالژیا با آب قلیایی

چگونه می توان فیبرومیالژیا را درمان کرد ؟

کاهش استرس: استرس یکی از عوامل تشدید کننده بیماری است. کاهش استرس باعث بهبود کیفیت زندگی می شود. یوگا، ورزش، خواب، تنفس عمیق، فعال نگه داشتن مغز است.

ورزش منظم: ورزش هایی مثل پیاده روی و انجام حرکات در حمام آب گرم، آن هم به طور منظم یکی از بهترین روش ها برای درمان فیبرومیالژیاست، به کاهش درد و خستگی کمک می کند و باعث بهبود خواب می شود.

حمام آب گرم: حمام آب گرم باعث استراحت عضلات، کاهش درد و تحرک بهتر و آسانتر می شود. اگر در خانه وان ندارید، به مراکز عمومی مراجعه کنید و حتماً از سونا یا جکوزی آب گرم استفاده کنید.

پرهیز از کافئین: کافئین استرس فیزیکی و روانی را افزایش می دهد و سلول های اعصاب مرکز و قلب را تحریک می کند و می تواند باعث بروز خشم و عصبانیت و بی خوابی شود. بنابراین سعی کنید از عصر به بعد از نوشیدن نوشیدنی های کافئین دار اجتناب کنید. کافئین در شکلات، قهوه، چای و برخی نوشیدنی های دیگر وجود دارد.

اختصاص دادن زمان: این بیماری می تواند در سلامت بدن چالش هایی ایجاد کند و باعث اختلال در زندگی شود، به همین دلیل برای درمان هر روز زمانی را برای صرف کارهایی مثل گوش دادن به موسیقی، استراحت، انجام کارهای مورد علاقه و هرچیزی که خوشحالتان می کند، اختصاص دهید.

آب یونیزه قلیایی : آب یونیزه قلیایی دارای pH  قلیایی می باشد که این  pHقلیایی می تواند  اسید لاکتیک تولید شده در عضلات را خنثی کند. این اسید لاکتیک باعث ایجاد درد و اسپاسم عضلانی می شود.

heartیک لیوان آب قلیایی 4 برابر یک ماهی قزل آلا، آنتی اکسیدان دارد که این خاصیت آنتی اکسیدانی باعث نشاط و شادابی بیشتر می شود و سیستم ایمنی را تقویت می کند و بدن را در مقابل درد مقاوم تر می کند. همچنین اکسیژن افزایش یافته این آب نسبت به آب معمولی باعث می شود حالت خستگی مفرط را از بدن دور کند و از بروز افسردگی که از عارضه های این بیماری است ، جلوگیری کند

خلاصه فواید بهداشتی و سلامتی آب قلیایی روی بدن و سلامت انسان  :

آب قلیایی یونیزه شده برای آشامیدن و پخت و پز استفاده می شود و برای مصرف کنندگان چندین حسن دارد:
قلیایی کردن : بازگرداندن موازنه PH با کاهش درجه اسید
خواص آنتی اکسیدان : کمک به خنثی کردن رادیکالهای آزاد که باعث جلوگیری از صدمه به سلول ها و DNA می شود.
سوپر هیدراتاسیون (نفوذ پذیری و آبرسانی بالا) : کوچکتر بودن اندازه مولکولهای آب (حالت خوشه ای) که اجازه نفوز بیشتر آب را به سلول ها می دهد.
 
غنی سازی معدنی : شامل غلظت های بالائی از مواد معدنی قلیایی شامل کلسیم و پتاسیم می باشد که برای سلامتی انسانی حیاتی هستند.
غنی سازی اکسیژن : میزان اکسیژن محلول خون را افزایش می دهد.
 
سم زدایی : از بین بردن مخاط ساخته شده در دیواره روده بزرگ که این عمل باعث افزایش توانایی بدن در جذب مواد مغذی می شود.
پاکسازی : کمک به شستشو و دفع و دفع مواد زائد اسیدی و سمی که بیشتر نقاط بدن تجمع پیدا می کنند.
انرژی زایی : یون هیدروکسیل (OH) با بار منفی در افزایش انرژی ، هوشیاری ذهنی و بالا بردن سطح کل هوشیاری بدن کمک می کند.
کاهش وزن :
حذف آفت کش ها : آب قلیایی قوی با PH بالای 10.5 به حذف آفت کش ها از میوه ها و سبزیجات کمک می کند

شرکت تولید کننده آب قلیایی

بهترین برند آب آشامیدنی و آب قلیایی

شرکت خوش نوشان مشرق زمین، در منطقه خوش آب و هوای استان گلستان در دامنه کوه های البرز و نزدیک به ارتفاعات شاهکوه قرار گرفته است. آب مورد نیاز خود را از اعماق سفره های زیر زمینی تامین می نماید. قرار گرفتن شرکت در چنین منطقه بکر و کوهپایه ای باعث شده که محصول تولیدی با کیفیت بالا، حداقل نیترات و بدون نیتریت عرضه شود.برای ارتباط با ما می توانید به آدرس سایت شرکت به نشانی waterlife.ir  مراجعه کنید.

شرکت خوش نوشان مشرق زمین لیست قیمت آب قلیایی های خود را بروز کرده است برای اطلاع از جدیدترین قیمت آب آشامیدنی جدید ایرانی کلیک کنید

برچسب ها: درمان روماتیسم با آب قلیایی درمان درد های مفصلی با آب قلیایی درمان درد با آب قلیایی آب یونیزه قلیایی درمان فیبرومیالژیا با آب قلیایی قیمت آب قلیایی تولید آب قلیایی مزایای نوشیدن آب قلیایی



دیدگاه
دیدگاه شما :