سفارش تلفنی
09393710094

آب قلیایی راز زیبایی پوست

18/فروردین/1398 مقالات بدون دیدگاه

پوست اولین محافظ بدن موجود زنده در مقابل محیط است. یکی از مهم ترین دلایل پیری پوست، تخریب سلولی توسط رادیکال های آزاد است. رادیکال های آزاد که بسیار فعال هستند، به ساختار سلولی بدن حمله می کنند و آنها را از بین می برند.  65 درصد وزن بدن را آب تشکیل می‌دهد و نوشیدن آب سالم و کافی تاثیر مطلوبی بر تمامی ارگانهای بدن از جمله پوست دارد.  سی دقیقه پس از نوشیدن، آب به بافت های مختلف بدن وارد می شود. آب حتی از طریق جریان خون از سد مغزی عبور می کند. آب قلیایی سرشار از مولکولهای هیدروژن محلول و دارای پتانسیل اکسید و احیا (ORP) منفی است ، که می تواند رادیکال های اکسیژن فعال را پاکسازی نموده و از این طریق از استرس اکسیداتیو جلوگیری نماید.

بسیاری از مردم معتقدند که نوشیدن آب قلیایی، فرایند پیر شدن سلول های بدن را آهسته تر می کند، از فساد دندان و آسیب به استخوان ها نیز جلوگیری می کند.

اغلب مردم غذاهای اسیدی زیادی می خورند، بنابراین برای به تعادل رسیدن سطح pH خون، مواد معدنی ضروری مثل منیزیم و کلسیم از استخوان، بافت و دندان ها خارج می شود و وارد خون می شود.

آب قلیایی چگونه روند پیری پوست را کند می کند ؟

پیری فرآیندی پیچیده است که بسیاری از عوامل نقش تعیین کننده ای روی آن دارند. یکی از مهمترین این عوامل رادیکال های آزاد بدن هستند. اثبات شده است اکسیداسیون حاصل از رادیکال های آزاد عامل مهمی در پیر شدن سلول های بدن ماست. آب قلیایی، با غیرفعال کردن رادیکال های آزاد و خاصیت ضداکسایشی در به تعویق انداختن روند پیری نقش بسزایی دارد.

همچنین با آبرسانی بیشتر به سلول های پوست و در نتیجه رسیدن اکسیژن بیشتر، سبب رشد سریعتر و بیشتر بافت های جدید و حفظ الاسیتسیته پوست می شود.

راز زیبایی با آب قلیایی چیست ؟

آب قلیایی به دلیل اینکه میکروخوشه ای شده است سبب می شود که فرد راحت تر بتواند در طول روز 8 لیوان آب قلیایی را میل نماید و آب رسانی به بدن بهتر صورت می گیرد .

آیا آب قلیایی بر روی شستشوی صورت هم موثر است ؟

آب قلیایی با درصد پایین برای شست و شوی پوست مناسب است زیرا از این طریق هم پاکسازی پوست صورت گیرد و هم پوست شاداب تر می شود، همچنین شست و شوی مداوم با آب قلیایی سبب می شود که جای جوش و لک کمرنگ و به مرور زمان از بین برود .

 

خلاصه فواید بهداشتی و سلامتی آب قلیایی روی بدن و سلامت انسان  :

آب قلیایی یونیزه شده برای آشامیدن و پخت و پز استفاده می شود و برای مصرف کنندگان چندین حسن دارد:
قلیایی کردن : بازگرداندن موازنه PH با کاهش درجه اسید
خواص آنتی اکسیدان : کمک به خنثی کردن رادیکالهای آزاد که باعث جلوگیری از صدمه به سلول ها و DNA می شود.
سوپر هیدراتاسیون (نفوذ پذیری و آبرسانی بالا) : کوچکتر بودن اندازه مولکولهای آب (حالت خوشه ای) که اجازه نفوز بیشتر آب را به سلول ها می دهد.
 
غنی سازی معدنی : شامل غلظت های بالائی از مواد معدنی قلیایی شامل کلسیم و پتاسیم می باشد که برای سلامتی انسانی حیاتی هستند.
غنی سازی اکسیژن : میزان اکسیژن محلول خون را افزایش می دهد.
 
سم زدایی : از بین بردن مخاط ساخته شده در دیواره روده بزرگ که این عمل باعث افزایش توانایی بدن در جذب مواد مغذی می شود.
پاکسازی : کمک به شستشو و دفع و دفع مواد زائد اسیدی و سمی که بیشتر نقاط بدن تجمع پیدا می کنند.
انرژی زایی : یون هیدروکسیل (OH) با بار منفی در افزایش انرژی ، هوشیاری ذهنی و بالا بردن سطح کل هوشیاری بدن کمک می کند.
کاهش وزن :
حذف آفت کش ها : آب قلیایی قوی با PH بالای 10.5 به حذف آفت کش ها از میوه ها و سبزیجات کمک می کند

شرکت تولید کننده آب قلیایی

بهترین برند آب آشامیدنی و آب قلیایی

شرکت خوش نوشان مشرق زمین، در منطقه خوش آب و هوای استان گلستان در دامنه کوه های البرز و نزدیک به ارتفاعات شاهکوه قرار گرفته است. آب مورد نیاز خود را از اعماق سفره های زیر زمینی تامین می نماید. قرار گرفتن شرکت در چنین منطقه بکر و کوهپایه ای باعث شده که محصول تولیدی با کیفیت بالا، حداقل نیترات و بدون نیتریت عرضه شود.برای ارتباط با ما می توانید به آدرس سایت شرکت به نشانی waterlife.ir  مراجعه کنید.

شرکت خوش نوشان مشرق زمین لیست قیمت آب آشامیدنی های خود را بروز کرده است برای اطلاع از جدیدترین قیمت آب آشامیدنی جدید ایرانی کلیک کنید.
 

 

 

برچسب ها: لوکس آب لایف لوکس برند آب قلیایی قیمت اب قلیایی چشمه آب قلیایی خواص اب قلیایی چگونه آب قلیایی تهیه کنیم شرکت تولید کننده آب قلیایی تولید آب قلیایی مزایای آب قلیایی آب قلیایی راز زیبایی پوست خرید آب قلیایی اب قلیایی



دیدگاه
دیدگاه شما :