سفارش تلفنی
09393710094

نقش آب قلیایی در درمان بیماری ها

9/تیر/1399 مقالات بدون دیدگاه

نقش آب قلیایی در درمان بیماری ها : آب قلیایی چیست؟ اصطلاح "قلیایی" به سطح پی هاش آب گفته می شود. پی هاش در محدوده 0 تا 14 اندازه گیری می شود. تنها تفاوت این نوع آب با آب معمولی در سطح ph است.  آب لوله کشی پی هاش 7.5 دارد. آب قلیایی دارای پی هاش 8 یا 9 است. هرچه عدد بیشتر باشد ، قلیایی تر است. هرچه عدد کمتر باشد ، اسیدی تر است. طبق یک مطالعه در سال 2013 ، آب با ph پایین (اسیدی) تمایل به اثرات سمی دارد. زمانی تصور می شد که مصرف غذاهای اسیدی و نوشیدنی خطر ابتلا به سرطان را افزایش می دهد. همچنین گفته می شود که یک رژیم غذایی اسیدی سلولهای سرطانی را "تغذیه می کند" ، به آنها امکان رشد و گسترش می دهد.

رابطه ی آب قلیایی با بیماری ها

آب قلیایی و درمان سرطان

با تأسیس کلینیکی در توکیو ، پایتخت ژاپن ، در سال 1970اگر این روند ادامه یابد ، اسیدیته در برخی از قسمت های بدن افزایش می یابد و برخی سلول ها می میرند. با این حال ، برخی از سلول ها می توانند خود را با این محیط اسیدی وفق دهند. به عبارت دیگر ، در حالی که سلولهای طبیعی در یک محیط اسیدی می میرند ، برخی از سلول ها خود را تغییر می دهند تا با این محیط سازگار شوند و به عنوان "سلول های غیر طبیعی" زنده بمانند. این سلول های غیر طبیعی "سلول های بدخیم" نامیده می شوند. این سلولهای بدخیم با عملکردهای مغز یا کدهای حافظه دران ای  خود ما سازگار نیستند. بنابراین ، سلولهای بدخیم به طور نامحدود و نامنظم رشد می کنند. این فرآیند "سرطان" نامیده می شود.

مغز ناحیه سرطانی را از بدن ، سیستم گردش خون جدا می کند. در این حالت نیازهای آب و اکسیژن منطقه تأمین نمی شود. در حقیقت ، هدف در اینجا توزیع منابع کمبود آب موجود در اندام های حیاتی است. با این حال ، چگونگی واکنش سلولهای جدا شده از بدن به آن اهمیت چندانی ندارد. زیرا کمبود آبی که به دلیل کمبود آب موجود زنده در بدن رخ می دهد یک دوره موقتی محسوب می شود

برای جلوگیری از تشکیل سرطان و سلولهای غیرطبیعی ، ابتدا باید تعادل ph بدن حفظ شود. علاوه بر این ، داشتن یک سیستم ایمنی قوی بسیار مهم است. آب قلیایی با داشتن مواد معدنی قلیایی برخی از مواد معدنی بدن را برآورده می کند. این ماده به دلیل ارزش کم ا آر پی آنتی اکسیدان است ، با محتوای اکسیژن غنی میکروارگانیسم های مضر ناخواسته در بدن را از بین می برد و به لطف قدرت درمانی سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند.

نقش آب قلیایی در درمان بیماری ها

درمان دیابت با آب قلیایی

دیابت ، که یک بیماری بزرگسالان است ، دیابت غیر انسولین  نامیده می شود. دیابت غیر وابسته به انسولین ، نوعی دیابت ، از سلولهای لوزالمعده ناشی می شود که انسولین کافی برای بدن تولید نمی کنند و معمولاً افراد بالای چهل سال را تحت تأثیر قرار می دهد. کسانی که به این نوع دیابت مبتلا هستند معمولاً کسانی هستند که بیش از حد غذا می خورند و کاملاً اضافه وزن دارند.

خوردن زیاد دیابتی ها باعث گلوکز اضافی در خون آنها می شود و لوزالمعده نمی تواند انسولین کافی برای مطابقت با این مقدار گلوکز تولید کند.

تأثیر عامل ژنتیکی در ظهور این مشکل در درجه اول قرار دارد. با این وجود ، سن یکی دیگر از فاکتورهای مهم است ، زیرا با افزایش سن کارایی لوزالمعده کاهش می یابد. پانکراس مایعات بدن را با بالاترین مقدارph در بدن تولید می کند. آب پانکراس دارای مقدار ph تقریبا 5 الی 7.8 است و از ویژگی بسیار قلیایی برخوردار است.

کاهش یون های کلسیم در بدن ما باعث کاهش تولید هورمون انسولین و اسیدی شدن خون می شود. عروق خونی مسدود شده توسط مواد زائد اسیدی باعث تولید پروتئین بیش از حد می شوند و توانایی پانکراس در تولید انسولین را مهار می کنند. آب قلیایی با یون های کلسیم از تشکیل پروتئین بیش از حد جلوگیری می کند و می تواند به بهبود این وضعیت کمک کند.

بهبود عملکردهای ریه و کلیه با آب قلیایی

ریه ها و کلیه ها به دلیل از بین بردن مواد زائد اسیدی از بدن ، به حفظ تعادل ph خون کمک می کنند. توسعه بسیاری از بیماری ها در کلیه ها و ریه ها از این نظر جلب توجه می کند. اینکه کلیه ها و ریه ها می توانند اسیدیته اضافی که باعث آسم ، آمفیزم ، سرطان ریه یا بیماری های مختلف کلیه می شود را کنترل کنند ، مسئله مهمی است.

ما همچنین می بینیم که افرادی که در زندگی خود هرگز سیگار نکشیده اند ، مبتلا به آسم و آمفیزم و سرطان ریه هستند. ریه ها اسید کربنیک را به دی اکسید کربن یا مونوکسیدکربن تبدیل می کنند و ph خون را در هر بار تنفس تنظیم می کنند. به همین دلیل تنفس عمیق در طول روز بسیار مهم است. از طرف دیگر ، کلیه ها با ترشح اسید و قلیا ph خون را تنظیم می کنند. بسیاری از افراد از کمردرد شکایت دارند ، اما این دردها در واقع به دلیل اسیدی شدن کلیه ها در ناحیه کمر ایجاد می شود.

وظیفه حذف آلودگی ها از کلیه ها ، ریه ها و سایر بافت ها ، سیستم لنفاوی است. وقتی سیستم لنفاوی به دلیل محیط اسیدی کند می شود ، نمی تواند وظایف خود را به طور موثر انجام دهد. بنابراین ، نوشیدن آب قلیایی برای حفظ تعادل ph بدن مهم است. به لطف آب قلیایی ، ساختار کمی قلیایی مایعات در بدن حفظ شده و این کار ریه ها و کلیه ها را برای انجام وظایف خود راحت تر می کند

نقش آب قلیایی در درمان بیماری ها

درمان فشار خون پایین و بالا با آب قلیایی

جریان نامنظم خون آغاز همه بیماری های بزرگسالان است. دلیل اصلی این امر تجمع مواد زائد اسیدی در دیواره عروق و مسدود شدن مویرگ ها است. اندام های حیاتی به جریان خون منظم نیاز دارند ، در حالی که تجمع مواد زائد باعث باریک شدن رگ ها می شود. عروق مسدود شده فشار خون را افزایش می دهد و بیماری به نام "فشار خون بالا" ایجاد می شود. آب قلیایی با جلوگیری از مسدود شدن دیواره عروق از مواد زائد اسیدی از ایجاد فشار خون بالا جلوگیری می کند.

آب قلیایی خون را قلیایی می کند و از اسیدی بودن آن جلوگیری می کند و از تشکیل فشار خون بالا جلوگیری می کند.

در غیاب یون های کلسیم عضلات قلب به طور کلی ضعیف می شوند و کاهش فشار خون باعث فشار خون پایین می شود. بسیاری از بیماران مبتلا به فشار خون بالا در واقع از مکانیزم هایی استفاده می کنند که در گردش یون های کلسیم تداخل ایجاد می کند.

فشار خون پایین ناشی از کمبود یون های کلسیم با نوشیدن آب قلیایی قابل درمان است. آب قلیایی که حاوی مقدار زیادی یون کلسیم است ، به طور مستقیم نیاز کلسیم بدن را برآورده می کند و فشار خون پایین را بهبود می بخشد. بنابراین ، آب قلیایی و کاهش یافته هم برای فشار خون بالا و هم برای فشار خون مفید است.

استئوکلازیس

هنگامی که خون اسیدی می شود ، بدن شروع به گرفتن کلسیم از دندان ها و استخوان ها می کند تا ph را متعادل کند. کلسیم به صورت یون های کلسیم  در خون شروع به شناور شدن می کند. دندان ها و استخوان ها ضعیف می شوند ، که خود را به عنوان پوکی استخوان در سنین بالا نشان می دهد.

مکمل های کلسیم نمی توانند به طور کامل در جلوگیری از پوکی استخوان کمک کنند زیرا وقتی خون اسیدی می شود ، به جای اینکه به استخوان ها برود ، با ترکیب با مواد متابولیک اسیدی تولید شده در بدن متورم می شود. این مواد باعث التهاب در مفاصل یا تشکیل سنگ در کلیه ها می شوند. در چنین مواردی ، نوشیدن منظم آب قلیایی به مدت طولانی به از بین بردن تدریجی مواد زائد اسیدی مانند پوکی استخوان و سنگ کلیه در بدن کمک می کند.

پیشنهاد ما خرید آب قلیایی در بسته بندی های بزرگ و کوچک است تا در خانه یا در بیرون از خانه، با داشتن آب قلیایی در جهت حفظ سلامت بدن خود بکوشید.
برچسب ها:



دیدگاه
دیدگاه شما :