سفارش تلفنی
09393710094

با آب قلیایی بوی بد دهان را از بین ببرید

22/خرداد/1398 مقالات بدون دیدگاه

با آب قلیایی بوی بد دهان را از بین ببرید !! حتما با خود فکر می کند چگونه می توان با نوشیدن یک لیوان آب قلیایی بوی بد دهان را از بین برد ، در صورتی که بسیاری از دارو ها کمکتان نکرده است؟! واقع چگونه ؟ این نیز یکی از شگفتی های آب قلیایی است ، با ما همراه باشید

بوي بد دهان از جمله مشكلات ناخوشايندي است كه اغلب مردم سعي در دوري جستن از آن مي كنند. تحت شرايط عادی نفس انسان عاری از بوی بد می باشد و بوی خاصی به نام Human Odor دارد. بوي بد دهان مي تواند ناشي از علل سيستميک يا موضعي باشد که در 85% موارد مربوط به عوامل موضعي است.

کم آب شدن بدن باعث بوی بد دهان می شود. کم آبی موجب کاهش بزاق دهان می شود.

  • دکتر مارشال یانگ، دندانپزشک در کالیفرنیا می گوید: کم آب شدن بدن می تواند باعث بد بو شدن دهانتان شود. بزاق دارای خواص ضد باکتریایی مهمی است. وقتی بدن کم آب می شود کاهش بزاق دهان باعث می شود باکتری ها رشد کنند، و نتیجه اش هم بد بو شدن دهان است. پس به خاطر خودتان و کسانی که اطرافتان هستند آب بنوشید.

رفع بوی بد دهان با آب قلیایی

نگران نباشید ، بوی بد دهان تنها مختص شما نیست!!

بدن ما همواره به آبرسانی نیاز دارد و نوشیدن آب در بدو ورود، تاثیر سلامت بخش خود را بر روی دهان و دندان نشان می دهد. در طول یک روز پر مشغله فراموش کردن نوشیدن آب بسیار ساده است، اما وقتی به پایان روز می رسید متوجه می شوید وقتی دهانتان را باز می کنید دیگران دور از شما می ایستند. بوی بد دهان و یا بوی ناخوشایند، از نفس یک فرد است.

بوی بد دهان  یک بیماری نیست و به راحتی می توان علت بوی بد  دهان را پیدا کرد. این وضعیت با تجمع باکتریها  به دلیل وجود ذرات غذا در دهان، بیماری های لثه و یا به  علت تشکیل پلاک ایجاد می شود. مواد غذایی که بوی تند دارند  مانند سیر و پیاز می تواند بوی بد دهان را افزایش دهد. با بهداشت دهان و دندان میتوان تاحدی از بوی بد دهان پیشگیری کرد. بسیاری از داروهای خانگی طبیعی است که به کنترل مشکل بوی بد دهان کمک می کند. اگر بوی بد دهان حتی پس از رعایت  بهداشت مناسب دهان و دندان و با استفاده از درمان های طبیعی ادامه  یابد، شما  نیاز به مراجعه به یک دندانپزشک برای پیدا کردن  علت باشید تا مشکل رفع شود

رفع بوی بد دهان با آب قلیایی.

آیا جوش شیرین به رفع بوی بد دهان کمک می کند ؟

یک پاسخ کارآمد به تنفس بدبو، جوش شیرین است. جوش شیرین قطعاً یک ترکیب منحصربه فرد است. ماهیت جوش شیرین قلیایی بوده و تمامی سطوح بالای اسیدی درون دهانتان را که موجب بوی بد می شوند، از بین میرود . اما خطرات استفاده از جوش شیرین نیز بر کسی پوشیده نیست . بنابراین با احتیاط استفاده کنید . اما پیشناهد ما به شما استفاده بدون ضرر از آب قلیایی برای رفع بوی بد دهان است.

جوش شیرین درمان خانگی بسیار عالی برای بوی بد دهان است. تعادل pH دهان را حفظ  و از جمع آوری  باکتری در داخل دهان پیشگیری می کند  همچنین پلاک و لکه  روی دندان ها را از بین می برد. با این حال، استفاده بیش از حد از جوش شیرین باعث می شود دندان ها خورده  شود پس لازم است که راه حل مناسبتری برای شستشوی دهان پیدا کنید.

رفع بوی بد دهان با آب قلیایی

یکی از مهمترین دلایل بوی دهان تجزیه اسیدهای چرب و اسیدی شدن فضای دهان است که نه تنها بوی نامطبوعی ایجاد می کند، بلکه باعث تخریب دندانها می شود و زمینه رشد اغلب میکروب های بیماری زا در دهان را فراهم می کند. خشک بودن فضای دهان به دلیل عدم تاثیر بزاق در شستشوی دندانها و افزایش مواد اسیدی ناشی از باکتریها باعث افزایش بوی دهان و استعداد عفونت دندانی می گردد.

آب قلیایی تولید شده توسط شرکت خوش نوشان مشرق زمین بهترین گزینه جهت جلوگیری از کم ابی بدن و کاهش بزاق محسوب می شود. آب قلیایی همانند جوش شیرین محیط اسیدی دهان را خنثی می کند و هیچگونه عوارضی برای دندان ها ندارد. محققان برای سلامت دهان و دندان مصرف ۸-۱۲ لیوان آب قلیایی در طول روز را پیشنهاد کرده اند.

از طرف دیگر آب قلیایی لوکساب به دلیل تولید هیدروژن فعال، خواص آنتی اکسیدانی بالایی دارد که باعث می شود التهاب بافت لثه کمتر شود و دندان ها کمتر در معرض تخریب و اکسید قرار بگیرند. آزمایش بر روی موش ها نشان داده که آب آشامیدنی غنی از هیدروژن می تواند انحطاط دندان وابسته به سن (اکسیداسیون) را بهبود بخشد

رفع بوی بد دهان با آب قلیایی.

 

برچسب ها: درمان دیابت با آب قلیایی آب قلیایی و دیابت طول عمر با آب قلیایی زیبایی پوست با آب قلیایی آب با خاصیت قلیایی آب آب هیدروژنه آلکالین واتر آب آلکالین آب قلیایی لوکساب خوش نوشان مشرق زمین آب آشامیدنی غنی از هیدروژن لوکساب آب قلیایی رفع بوی بد دهان با آب قلیایی با آب قلیایی بوی بد دهان را از بین ببرید



دیدگاه
دیدگاه شما :