سفارش تلفنی
09393710094

نقش نیترات در آب چیست؟

6/خرداد/1398 مقالات بدون دیدگاه

نقش نیترات در آب چیست؟یکی از ساده ترین مراحل برای جذب نیترات در بدن خوردن آب آشامیدنی است ،غلظت بالای نیترات در بدن برای سلامتی انسان مضر است. کیفیت آب،غذا و محیط زیست برای انسان ها بسیار حائز اهمیت است.

 

به نظر شما آیا آب آشامیدنی سالم می خوریم ؟

بر اساس اعلام سازمان حفاظت محیط زیست تنها دو ماده هستند که برای آنها استانداردهایی تعیین شده است که در صورت گذر از این حدود خطری فوری به حساب می‌آیند: باکتری‌ها و نیترات. میزان نیترات در آب آشامیدنی  باید کنترل شود.آزمایش نیترات آب آشامیدنی شایع‌ترین آزمایشی است که افراد،آزمایشگاه‌های تجاری و آزمایشگاه‌های ناظر دولتی مثلا در  ادارات بهداشت انجام می‌دهند، چرا که آلودگی با نیترات یک خطر بهداشتی عمده‌ای برای انسان‌‌ها  به حساب می‌‌آید.

 

دیگران نیز این مطلب را خوانده اند:

PH چیست ؟

آب قلیایی و خواص آنتی اکسیدانی

افزایش طول عمر با آب قلیایی

از کدام شرکت آب معدنی بخریم؟

شرکت خوش نوشان مشرق زمین، در منطقه خوش آب و هوای استان گلستان در دامنه کوه های البرز و نزدیک به ارتفاعات شاهکوه قرار گرفته است. آب مورد نیاز خود را از اعماق سفره های زیر زمینی تامین می نماید. قرار گرفتن شرکت در چنین منطقه بکر و کوهپایه ای باعث شده که محصول تولیدی با کیفیت بالا، حداقل نیترات و بدون نیتریت عرضه شود.برای ارتباط با ما می توانید به آدرس سایت شرکت به نشانی waterlife.ir  مراجعه کنید.

مضرات نیترات در آب آشامیدنی

نیترات یک تهدیدبرای سلامتی به خصوص برای نوزادان است، چرا که باعث بیماری به نام سندروم نوزاد کبود" می شود. این عارضه اگر نوزاد از شیر خشک رقیق شده با آب با نیترات بالا تغذیه شده‌اند، ممکن است رخ دهد.

زمانی که نیترات با خوردن غذا و نوشیدن آب وارد بدن می‌شود، در روده به نیتریت بدل می‌شود، و بعد در خون با هموگلوبین ترکیب شده و متهموگلوبین ایجاد می‌ گردد، و به این ترتیب توانایی انتقال اکسیژن خون کاهش می‌یابد.

برچسب ها: آب یونیزه قلیایی رو از کجا تهیه کنیم خواص آب قلیایی شرکت آب قلیایی از کدام شرکت آب معدنی بخریم؟ نقش نیترات در آب چیست؟



دیدگاه
دیدگاه شما :