سفارش تلفنی
09393710094

مقابله با خستگی مفرط با نوشیدن آب قلیایی

25/اردیبهشت/1398 مقالات بدون دیدگاه

مقابله با خستگی با نوشیدن آب قلیایی : احتمالا برای شما تا حالا پیش آماده است که با وجود استراحت و خواب کافی باز هم خسته هستید و یا با کمترین فعالیت زود خسته می شود ، یا اینکه همیشه بی حال هستید ، اما می دانید علت این عوامل چیست ؟ آیا این مسائل ریشه در تغذیه ما دارند؟ آیا می دانید خستگی آدرنالی چیست ؟ آیا می دانید کج خلقی ، احساس ناخوشی و افسردگی از علائم خستگی آدرنالی هستند ؟ تقریبا 80 درصد از مردم در طول عمر خود مشکل خستگی آدرنالی را تجربه می‌کنند اما هرگز این مشکل را همانطور که هست تشخیص نمی‌دهند . اما آیا می دانید علت خستگی آدرنالی چیست ؟ آیا می دانستید سریعترین راه درمان خستگی آدرنالی نوشیدن آب قلیایی می باشد ؟؟؟

خستگی آدرنالی می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد که یکی از آنها استرس طولانی مدت در انسان است که غدد آدرنالی را فعالی می‌کند و سبب کارکرد بیش از اندازه آنها می‌شود. در پی این تغییر ،‌تعادل شیمیایی بدن دچار اختلال شده و به هم می‌خورد. در عین حال دلیل مهم دیگری هم وجود دارد که به میزان PH موجود در خون افراد باز می‌گردد

.

چطور میزان PH خون سبب بروز خستگی آدرنالی می‌شود؟

هر فردی اندازه ایده‌آلی برای PH خون دارد که معمولا اطراف عدد 7.35 چرخ می‌خورد. با این حال کاهش یا افزایش این عدد می‌تواند تاثیر بزرگی بر روی کارکرد روزانه بدن ما داشته باشد ، بنابراین بدن تلاش می‌کند تا این عدد را روی فرم متعادل خود نگه دارد.
در واقع مشکل اصلی وقتی به وجود می‌آید که میزان اسید در بدن بالا می‌رود. چنین حالتی اسیدوز نامیده می‌شود که علت آن در درجه اول تغذیه و مواد خوارکی است که استفاده می کنیم.

سلول‌های قرمز خون برای انتقال اکسیژن به سایر سلول‌ها خیلی راحت در سطح بدن حرکت می‌کنند. در واقع آنها برای دفع هم و جدا ماندن از یکدیگر به بار منفی احتیاج دارند. همین مسئله به آنها کمک می‌کند تا به راحتی از بین مویرگ‌های باریک عبور کنند و تاثیری را که باید بر کارکرد بدن بگذارند اما زمانیکه میزان اسید در بدن زیاد میشود آنچه که اتفاق می‌افتد اختلال در این بار منفی مهم است که در نتیجه بر روی جریان گردش خون تاثیر می‌گذارد و اکسیژن رسانی به میزان استاندارد همیشگی اتفاق نمی‌افتد.

این فعل و انفعالات همچنین باعث تضعیف سلول‌های قرمز خونی می‌شوند که در نهایت ممکن است از بین رفتن آنها را منجر شود. همین اتفاق به خودی خود باعث افزایش تولید اسید در بدن خواهد شد. در طول این پروسه آنچه که برای فرد واقع می‌شود کاهش هر چه بیشتر میزان انرژی خواهد بود که به مرور زمان روند منفی را پیش می‌گیرد. در نتیجه شما دچار خستگی مزمنی می‌شوید که هیچ خواب کاملی هم نمی‌تواند دوای درد آن باشد.

چطور تغذیه بر روی اندازه PH خون شما تاثیر می‌گذارد؟

وقتی که بدانید چه مواد غذایی می‌توانند در بدن شما اسید بیش از اندازه تولید کنند قطعا غافلگیر خواهید شد چون شاید برای شما نام‌های آشنای دیگری از خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها تداعی کننده بروز چنین مشکلاتی باشند. در واقع برخی خوراکی‌هایی که اصلا توقع ندارید می‌توانند تاثیر گذاری عجیبی بر میزان PH خون شما داشته باشند.

هر چه که ما می‌خوریم باعث ترشح اسید در معده‌مان می‌شود به تجزیه غذا در معده کمک می‌کند. به این ترتیب وقتی پروسه هضم غذا تمام می‌شود، اسید باقیمانده یا قلیایی باقیمانده از غذاها وارد جریان خون می‌شوند. کافئین، الکل و پروتئین‌های حیوانی اسیدی از خود باقی می‌گذارند که بدن آن را جذب می‌کند. حتی برخی غذاهای دریایی هم (که البته در کشور ما مصرف خوراکی ندارند) به عنوان اسیدی‌ترین خوراکی‌ها شناخته می‌شوند

.

چطور می‌توانید سطح PH قلیایی را بالا ببرید؟

موثرترین راهی که می‌توانید به کمک آن با مقدار بسیار بالای PH اسیدی در خون مبارزه کنید،‌ خوردن غذاهایی است که درصد قلیایی بالایی دارند. در همین راستا بسیار مهم است که بدانید چه غذاها و نوشیدنی‌هایی می‌توانند واکنش قلیایی مناسبی برای کاهش میزان اسید در بدن شما ایجاد می‌کنند.

البته این بدان معنا نیست که شما باید همه غذاهای اسیدی را از برنامه خوراکی خود حذف کنید بلکه صرفا چشم پوشی از یک یا دو نوع از این خوراکی‌ها در مدت زمان معینی کافیست تا دریابید این موضوع تا چه حد در کاهش خستگی شما تاثیر می‌گذارد.

چه غذاهایی که مقدارهای متفاوتی از PH در خود دارند ؟

گروه غذاهایی که مقدار اسید را بالا می‌برند: گوشت و پروتئین‌های حیوانی، ماهی، لبنیات، تخم مرغ.

 ♦ گروه غذایی که میزان قلیایی را افزایش می‌دهند: میوه‌ها، آجیل‌ها، سبزیجات(پروتئین‌های گیاهی) و حبوبات

 ♦گروه غذاهایی که PH خنثی دارند: چربی‌های طبیعی، نشاسته‌جات و شیرینی‌جات

نوشیدن آب قلیایی بهترین راه درمان خستگی آدرنالی

نوشیدن مقدار کافی آب قلیایی برای مبارزه با خستگی مفرط بسیار حائز اهمیت است. تاثیر این آب خوردن درست مانند آب دادن به گیاهان پژمرده است. آب اما در نوع خود نه اسیدی است نه قلیایی و میزان آن در PH خون حدود 7.0 است بنابراین بهتر است استفاده از آب قلیایی بطری شده بهترین راه حل است . شما می توانید برای خرید آب قلیایی غنی شده با ما تماس بگیرید.

خلاصه فواید بهداشتی و سلامتی آب قلیایی روی بدن و سلامت انسان  :

آب قلیایی یونیزه شده برای آشامیدن و پخت و پز استفاده می شود و برای مصرف کنندگان چندین حسن دارد:
قلیایی کردن : بازگرداندن موازنه PH با کاهش درجه اسید
خواص آنتی اکسیدان : کمک به خنثی کردن رادیکالهای آزاد که باعث جلوگیری از صدمه به سلول ها و DNA می شود.
سوپر هیدراتاسیون (نفوذ پذیری و آبرسانی بالا) : کوچکتر بودن اندازه مولکولهای آب (حالت خوشه ای) که اجازه نفوز بیشتر آب را به سلول ها می دهد.
 
غنی سازی معدنی : شامل غلظت های بالائی از مواد معدنی قلیایی شامل کلسیم و پتاسیم می باشد که برای سلامتی انسانی حیاتی هستند.
غنی سازی اکسیژن : میزان اکسیژن محلول خون را افزایش می دهد.
 
سم زدایی : از بین بردن مخاط ساخته شده در دیواره روده بزرگ که این عمل باعث افزایش توانایی بدن در جذب مواد مغذی می شود.
پاکسازی : کمک به شستشو و دفع و دفع مواد زائد اسیدی و سمی که بیشتر نقاط بدن تجمع پیدا می کنند.
انرژی زایی : یون هیدروکسیل (OH) با بار منفی در افزایش انرژی ، هوشیاری ذهنی و بالا بردن سطح کل هوشیاری بدن کمک می کند.
کاهش وزن :
حذف آفت کش ها : آب قلیایی قوی با PH بالای 10.5 به حذف آفت کش ها از میوه ها و سبزیجات کمک می کند

شرکت تولید کننده آب قلیایی

بهترین برند آب آشامیدنی و آب قلیایی

شرکت خوش نوشان مشرق زمین، در منطقه خوش آب و هوای استان گلستان در دامنه کوه های البرز و نزدیک به ارتفاعات شاهکوه قرار گرفته است. آب مورد نیاز خود را از اعماق سفره های زیر زمینی تامین می نماید. قرار گرفتن شرکت در چنین منطقه بکر و کوهپایه ای باعث شده که محصول تولیدی با کیفیت بالا، حداقل نیترات و بدون نیتریت عرضه شود.برای ارتباط با ما می توانید به آدرس سایت شرکت به نشانی waterlife.ir  مراجعه کنید.

شرکت خوش نوشان مشرق زمین لیست قیمت آب آشامیدنی های خود را بروز کرده است برای اطلاع از جدیدترین قیمت آب آشامیدنی جدید ایرانی کلیک کنید.

 

برچسب ها: تولید آب یونیزه قلیایی آب قلیایی حاوی کلسیم و منیزیم خرید آب قلیایی درمان خستگی همیشگی با آب غنی شده قلیایی اندازه PH خون درمان خستگی آدرنالی نوشیدن آب قلیایی مقابله با خستگی مفرط با نوشیدن آب قلیایی آب غنی شده با هیدروژن نوشیدن آب قلیایی بهترین راه درمان خستگی آدرنالی



دیدگاه
دیدگاه شما :