سفارش تلفنی
09393710094

درمان نقرس با آب قلیایی

17/اردیبهشت/1398 مقالات بدون دیدگاه

درمان نقرس با آب قلیایی : چنانچه بدن ميزان زيادي اسيد اوريك بسازد يا اسيد اوريك كافي از بدن دفع نشود، سطح آن در خون بالا میرود، در نتيجه با رسوب اين مواد، نقرس ايجاد میشود . همین طور که مطالعه کردید نقرس با افزایش سطح اسید در بدن به وجود می آید و درمان آن جز با تنظیم سطح قلیایی خون امکان پذیر نست . درمان نقرس با استفاده از تغذیه مناسب و نوشیدن فراوان آب قلیایی امکان پذیر است. جدیدترین مطالعات نشان داده است که آب قلیایی شده در درمان نقرس موثرترین و سریعترین راه است . زیرا آب قلیایی شده علاوه بر خواص قلیایی دارای قدرت آنتی اکسیدانی است .بهترین راه جهت درمان نقرس ، قلیایی کردن بدن با استفاده از رژیم غذایی و آب غنی شده قلیایی می باشد.




نقرس چیست و چگونه آب قلیایی به درمان آن کمک کند ؟

نقرس يكي از دردناك‌ترين بيماری های مفاصل است كه در نتيجه رسوب كريستال‌های اسيد اوريك در بافت‌هاي رابط، در فضاي مفاصل ما بين ۲ استخوان يا در هر دو مورد ايجاد میشود. اين رسوب‌ ها منجر به التهاب مفاصل و باعث تورم، قرمزي، درد و كوفتگي میشود. آب غنی شده قلیایی می تواند در کاهش اسید اوریک بدن و درمان نقرس تاثیر مطلوبی داشته باشد. نقرس تقريبا ۵ درصد از كل موارد بيماریهاي مفاصل را شامل میشود.

یافته های جدید محققان برای درمان نقرس با آب یونیزه قلیایی :

در مطالعه ای بالینی 5 بیمار مبتلا به دیستروفی روزانه 1 لیتر آب قلیایی به مدت 12 هفته انجام شد. بیماری دیستروفی باعث بالا رفتن میزان سموم اسیدی بدن می شود. همچنین فاکتورهای التهابی ایجاد شده در این بیماری مشابه بیماری نقرس است. این مطالعات دوباره با آب معمولی نیز انجام و نتایج مقایسه شد.درانتها نتیجه گرفته شد که آب قلیایی اختلال و فرآیندهای التهابی را بهبود می بخشد.این مطالعات بالینی نشان می دهد که احتمالا افزایش قلیا می تواند تاثیر مثبتی در درمان نقرس داشته باشد.

آب قلیایی چگونه به درمان نقرس کمک می کند ؟

تحقيقات جديدي كه انجام شده نشان میدهد نوشيدن روزانه مقدار زيادي آب، بخش مهمي از درمان نقرس به حساب میايد. اين روش طبيعی باعث كاهش ميزان اسيد اوريك میشود. زماني كه به بدن انسان آب زيادی میرسد، اسيد اوريك رقيق شده، زودتر دفع میشود.

♦ اين نخستين دليل استفاده از آب در درمان نقرس است. آب غنی شده قلیایی به دليل داشتن مواد معدني بيشتر، مناسب‌تر از آب سبك است. مواد معدنی، pH بدن را در حالت قليايي نگه میدارند.

♦ در محيط قليايي، بدن اسيد اوريك بيشتري دفع میكند و اين دومين دليل استفاده از آب است.

بر ای درمان نقرس با آب قلیایی چه مقدار در طول روز آب بنوشیم ؟

براي اين كار روزانه حدود ۸ تا ۱۲ ليوان آب بنوشيد؛ البته مقدار درست آب مورد نياز شما بستگي به ميزانی دارد كه برای بالا بردن pH بدن لازم است.

خلاصه فواید بهداشتی و سلامتی آب قلیایی روی بدن و سلامت انسان  :

آب قلیایی یونیزه شده برای آشامیدن و پخت و پز استفاده می شود و برای مصرف کنندگان چندین حسن دارد:
قلیایی کردن : بازگرداندن موازنه PH با کاهش درجه اسید
خواص آنتی اکسیدان : کمک به خنثی کردن رادیکالهای آزاد که باعث جلوگیری از صدمه به سلول ها و DNA می شود.
سوپر هیدراتاسیون (نفوذ پذیری و آبرسانی بالا) : کوچکتر بودن اندازه مولکولهای آب (حالت خوشه ای) که اجازه نفوز بیشتر آب را به سلول ها می دهد.
 
غنی سازی معدنی : شامل غلظت های بالائی از مواد معدنی قلیایی شامل کلسیم و پتاسیم می باشد که برای سلامتی انسانی حیاتی هستند.
غنی سازی اکسیژن : میزان اکسیژن محلول خون را افزایش می دهد.
 
سم زدایی : از بین بردن مخاط ساخته شده در دیواره روده بزرگ که این عمل باعث افزایش توانایی بدن در جذب مواد مغذی می شود.
پاکسازی : کمک به شستشو و دفع و دفع مواد زائد اسیدی و سمی که بیشتر نقاط بدن تجمع پیدا می کنند.
انرژی زایی : یون هیدروکسیل (OH) با بار منفی در افزایش انرژی ، هوشیاری ذهنی و بالا بردن سطح کل هوشیاری بدن کمک می کند.
کاهش وزن :
حذف آفت کش ها : آب قلیایی قوی با PH بالای 10.5 به حذف آفت کش ها از میوه ها و سبزیجات کمک می کند

شرکت تولید کننده آب قلیایی

بهترین برند آب آشامیدنی و آب قلیایی

شرکت خوش نوشان مشرق زمین، در منطقه خوش آب و هوای استان گلستان در دامنه کوه های البرز و نزدیک به ارتفاعات شاهکوه قرار گرفته است. آب مورد نیاز خود را از اعماق سفره های زیر زمینی تامین می نماید. قرار گرفتن شرکت در چنین منطقه بکر و کوهپایه ای باعث شده که محصول تولیدی با کیفیت بالا، حداقل نیترات و بدون نیتریت عرضه شود.برای ارتباط با ما می توانید به آدرس سایت شرکت به نشانی waterlife.ir  مراجعه کنید.

شرکت خوش نوشان مشرق زمین لیست قیمت آب آشامیدنی های خود را بروز کرده است برای اطلاع از جدیدترین قیمت آب آشامیدنی جدید ایرانی کلیک کنید.

 

 

 

برچسب ها: آب قلیایی چگونه به درمان نقرس کمک می کند ؟ تولید آب قلیایی در ایران آب قلیایی جدید ایرانی زمان استفاده از آب قلیایی مدت استفاده از آب قلیایی طرز تهیه آب قلیایی خرید آب قلیایی تولید آب قلیایی آب قلیایی لیست قیمت آب قلیایی قیمت آب قلیایی شرکت تولید کننده آب قلیایی بهترین برند آب آشامیدنی فواید بهداشتی و سلامتی آب قلیایی روی بدن و سلامت انسان فواید بهداشتی و سلامتی آب قلیایی روی بدن فواید بهداشتی و سلامتی آب قلیایی درمان نقرس با آب یونیزه قلیایی



دیدگاه
دیدگاه شما :