سفارش تلفنی
09393710094

تفاوت آب قلیایی و آب اسیدی

26/فروردین/1398 مقالات بدون دیدگاه

تفاوت آب قلیایی و آب اسیدی : آب ماده ای فراوان در کره زمین است. به شکل های مختلفی همچون دریا ، باران ، رودخانه و... دیده می‌شود. آب در چرخه خود ، مرتباً از حالتی به حالت دیگر تبدیل می‌شود، اما از بین نمی‌رود. هر گونه حیات محتاج آب می‌باشد. انسان ها از آب آشامیدنی استفاده می‌کنند، یعنی آبی که کیفیت آن مناسب سوخت و ساز بدن باشد. وجود هر گونه حیات، متکی به وجود آب است. آب در بیشتر فرایندهای متابولیسمی بدن، نقش حیاتی دارد. هنگام گوارش غذا، مقادیر قابل توجهی آب مورد استفاده قرار می‌گیرد.




بدن انسان به چگونه آبی نیازمند است ؟ آب اسیدی یا آب قلیایی

تقریباً 70 درصد وزن بدن را آب تشکیل می‌دهد. برای عملکرد درست، بدن ، روزانه به 1 تا 7 لیتر آب نیاز دارد البته این میزان آب به مقدار فعالیت بدن ، دمای هوا ، رطوبت و دیگر عوامل بستگی دارد. بدن انسان به آبی نیاز دارد که نمک یا ناخالصی های دیگر ( مثل باکتری یا دیگر عوامل بیماری‌زا و یا مواد شیمیایی) نداشته باشد. آب قلیایی دقیقا همان چیزی است که بدن به آن نیاز دارد.

آب اسیدی چیست؟

آب و به صورت کلی همه مایعات دارای فاکتوری به اسمPH هستند که عددی بین 14-0 می‌باشد. این عدد نشان دهنده میزان غلظت یون‌های هیدروژن محلول در آن مایع است. مایعی کهPH آن 7 باشد خنثی است و هرچقدر این عدد کوچکتر باشد نشانه اسیدیتی بیشتر و هر قدر بیشتر از 7 باشد نشانه قلیایی بودن بیشتر آب است. آب آشامیدنی چه به صورت عادی و چه به صورت معدنی،  PH بین 6.7 تا 7.4 دارد که این نشانه اسیدی بودن آن است.

آب قلیایی چیست ؟

آب قلیایی به آبی گفته می‌شود کهPH آن بالاتر از 8 باشد و همچنینORP پایین‌تری نسبت به آب‌های آشامیدنی و معمولی، معدنی و شهری داشته باشد. آب قلیایی باPH بالاتر از 8 به سلامت دستگاه گوارش شما کمک می‌کند تا عملکرد بهتر و منظم‌تری داشته باشد. ORP پایین در آب قلیایی باعث به وجود آمدن حالت آنتی اکسیدان می‌شود. آنتی اکسیدان به موادی خطاب می‌شود که خاصیت ضد اکسیدکنندگی داشته باشند.

 

چرا آب اسیدی برای بدن مضّر است ؟

مواد اسیدی دارای خاصیت خورندگی بیشتری هستند و مصرف آن باعث بالا رفت حالت اسیدی بدن می‌شود که سبب اکسید شدن راحت‌تر سلول‌های بدن می‌گردد. آب‌های اسیدی دارای فاکتورORP+ هستند و این یعنی میزان قدرت اکسیدکنندگی یک مایع، که به حضور اکسیژن‌های فعال در مایع بستگی دارد.این مسئله به این معنا می‌باشد که وجود اکسیژن‌های فعال بیشتر به معنای خاصیت اکسیدکنندگی بالاتر و ناسالم بودن آن مایع است.

بلایی که آب اسیدی بر سر بدن می آورد !!

تجمع آب با خاصیت اسیدی وPH پایین وORP بالا در بدن باعث اکسید شدن سلول‌های بدن می‌گردد، تجمع سلول‌های اکسید شده در بدن نیز یکی از عوامل اصلی سرطان در انسان نیز شناخته شده است. از دیگر خوراکی‌هایی که باعث بوجود آمدن حالت اسیدی در بدن و اکسید شدن سلول‌ها می‌شوند، می‌توان به نوشابه‌های گازدار و غذاهای آماده که حاوی مواد نگهدارنده هستند، نام برد که مصرف آب قلیایی به از بین بردن تاثیرات سوء این خوراکی‌ها کمک می‌کند.

چرا باید آب قلیایی استفاده کنیم ؟

هدف اصلی ازمصرف آب قلیایی درمان حالت اسیدوز بدن  است. تحقیقات معتبر دانشگاهی و علمی استاندارد نشان می‌دهد که یکی از موثرترین راه‌های تداوم سلامتی در بدن، مصرف آب قلیایی است. آب قلیایی باPH بالاتر از 8 به سلامت دستگاه گوارش شما کمک می‌کند تا عملکرد بهتر و منظم‌تری داشته باشد.

heart خلاصه فواید بهداشتی و سلامتی آب قلیایی روی بدن و سلامت انسان  :

آب قلیایی یونیزه شده برای آشامیدن و پخت و پز استفاده می شود و برای مصرف کنندگان چندین حسن دارد:
قلیایی کردن : بازگرداندن موازنه PH با کاهش درجه اسید
خواص آنتی اکسیدان : کمک به خنثی کردن رادیکالهای آزاد که باعث جلوگیری از صدمه به سلول ها و DNA می شود.
سوپر هیدراتاسیون (نفوذ پذیری و آبرسانی بالا) : کوچکتر بودن اندازه مولکولهای آب (حالت خوشه ای) که اجازه نفوز بیشتر آب را به سلول ها می دهد.
 
غنی سازی معدنی : شامل غلظت های بالائی از مواد معدنی قلیایی شامل کلسیم و پتاسیم می باشد که برای سلامتی انسانی حیاتی هستند.
غنی سازی اکسیژن : میزان اکسیژن محلول خون را افزایش می دهد.
 
سم زدایی : از بین بردن مخاط ساخته شده در دیواره روده بزرگ که این عمل باعث افزایش توانایی بدن در جذب مواد مغذی می شود.
پاکسازی : کمک به شستشو و دفع و دفع مواد زائد اسیدی و سمی که بیشتر نقاط بدن تجمع پیدا می کنند.
انرژی زایی : یون هیدروکسیل (OH) با بار منفی در افزایش انرژی ، هوشیاری ذهنی و بالا بردن سطح کل هوشیاری بدن کمک می کند.
کاهش وزن :
حذف آفت کش ها : آب قلیایی قوی با PH بالای 10.5 به حذف آفت کش ها از میوه ها و سبزیجات کمک می کند

شرکت تولید کننده آب قلیایی

بهترین برند آب آشامیدنی و آب قلیایی

شرکت خوش نوشان مشرق زمین، در منطقه خوش آب و هوای استان گلستان در دامنه کوه های البرز و نزدیک به ارتفاعات شاهکوه قرار گرفته است. آب مورد نیاز خود را از اعماق سفره های زیر زمینی تامین می نماید. قرار گرفتن شرکت در چنین منطقه بکر و کوهپایه ای باعث شده که محصول تولیدی با کیفیت بالا، حداقل نیترات و بدون نیتریت عرضه شود.برای ارتباط با ما می توانید به آدرس سایت شرکت به نشانی waterlife.ir  مراجعه کنید.

شرکت خوش نوشان مشرق زمین لیست قیمت آب آشامیدنی های خود را بروز کرده است برای اطلاع از جدیدترین قیمت آب آشامیدنی جدید ایرانی کلیک کنید.

 

برچسب ها: آب یونیزه قلیایی رو از کجا تهیه کنیم بهترین برند آب آشامیدنی و آب قلیایی شرکت تولید کننده آب قلیایی فواید بهداشتی و سلامتی آب قلیایی روی بدن و سلامت انسان چرا باید آب قلیایی استفاده کنیم ؟ چرا آب اسیدی برای بدن مضّر است ؟ آب اسیدی چیست؟ آب قلیایی چیست ؟ بدن انسان به چگونه آبی نیازمند است ؟ آب اسیدی یا آب قلیایی تفاوت آب قلیایی و آب اسیدی خواص آب قلیایی خواص آب قلیایی برای پوست ب قلیایی برای دیابت آب قلیایی یعنی چی آب قلیایی یونیزه



دیدگاه
دیدگاه شما :