سفارش تلفنی
09393710094

آب آشامیدنی سالم از چه منابعی تهیه می شود ؟

24/بهمن/1397 مقالات بدون دیدگاه

آب آشامیدنی سالم از چه منابعی تهیه می شود ؟ آب آشامیدنی آبی با کیفیت مناسب است که بتوان بدون اثر منفی کوتاه‌مدت یا بلندمدت، آن را نوشید. در بسیاری از کشورهای توسعه‌یافته و برخی کشورهای در حال توسعه، آب آشامیدنی از راه لوله‌کشی به خانه‌ها می رسد. کمتر از ۵٪ این آب به مصرف آشامیدن می‌رسد. از بدو تولد حدود 75 در صد بدن ما را آب تشکیل داده است، در طول زندگی نیز بخش اعظم بدن ما از آب خواهد بود. بدون آب تازه ما حتی یک هفته هم نمی توانیم دوام بیاوریم.

 

لازمه به دست آوردن آب آشامیدنی چیست ؟

برای مصرف آب شیرین اندک موجود در جهان محدودیت هایی هم وجود دارد، زیرا مقداری از آب های شیرین جهان به شکل یخ در یخچال های قطبی و کوهستانی قرار دارد که به این صورت قابل بهره برداری نمی باشند. اما انسان به آب های شیرین موجود در رود ها، دریاچه‌ ها، و آب های زیرزمینی دسترسی دارد. البته آب های زیرزمینی که در لایه‌ های داخلی زمین موجود هستند، لازمه دسترسی به آن ها مسائلی همچون اکتشاف، حفر چاه، کانال کشی، و به کار بردن دستگاه های پمپ آب، ایجاد تاسیسات و لوله کشی را در پی دارد .

آب آشامیدنی سالم از چه منابعی تهیه می شود ؟ خرید آب قلیایی

آب آشامیدنی سالم از چه منابعی تهیه می شود ؟

در بسیاری از نقاط جهان، دسترسی راحت و ارزان به آب آشامیدنی وجود ندارد. در این مناطق بیشتر افراد از آب‌هایی استفاده می‌کنند که یا دارای میکروب و آلودگی هستند یا به سبب داشتن املاح و ذرات بیش از اندازه، در طولانی مدت برای بدن خطرآفرین هستند.

منابع تامین آب آشامیدنی ، شامل آب های سطحی مانند رودخانه ها، چشمه ها و آب های زیر زمنیی و سایر منایع تامین کننده آب که قبل از استفاده از آن باید تصفیه گردد مانند آب دریاها و اقیانوس ها. آب دریا ها و اقیانوس ها به علت شوری بالا و دارا بودن املاحی همجون سدیم، پتاسیم، کلسیم، منیزیوم و … اکثرا غیر قابل شرب بوده و باید تصفیه گردد. اکثر مناطق شهری از آب های زیر زمینی و آب های چشمه ها و آب های سطحی بعنوان منابع آب استفاده میکنند. 

منابعی نظیر چشمه‌سارها، آب چاه‌های کم‌عمق، چاه‌های عمیق، چاه‌های جاری و آب حاصل از کانال‌های ساخته‌شده منابع آب زیرزمینی را تشکیل می‌دهند.

مزایای آب زیرزمینی در مقایسه با آب‌ های سطحی :

 آب‌های زیرزمینی امکان آلودگی کمتری دارند.
 میزان تبخیر از آب‌های زیرزمینی بسیار ناچیز است.
 امکان استفاده از آب‌های زیرزمینی معمولاً در اغلب مناطق وجود دارد.
آب‌های‌زیرزمینی عموما دارای ترکیب شیمیایی ثابتی هستند.
 معمولاً آب‌های زیرزمینی نیازی به تصفیه فیزیکی برای مصارف مختلف ندارند.
 آب‌های زیرزمینی غالباً بی‌رنگ و فاقد مواد تیره کننده می‌باشند.
 دمای آب‌های زیرزمینی در طول سال تغییرات زیادی ندارند.
 آب‌های زیرزمینی کمتر تحت تأثیر خشکسالی های کوتاه‌مدت قرار می‌گیرند.
 آب‌های زیرزمینی معمولاً عاری از میکروارگانیسم‌های بیماری‌زا می‌باشند.

آب آشامیدنی سالم از چه منابعی تهیه می شود ؟ خرید آب قلیایی

منابع تهیه آب قلیایی لوکساب و آب اشامیدنی لایف لوکس

شرکت خوش نوشان مشرق زمین، در منطقه خوش آب وهوای استان گلستان، در دامنه رشته کوه های البرز و نزدیک به ارتفاعات شاهکوه گرگان قرار گرفته است. آب مورد نیاز خود را از عمق 200 متری سفره های زیر زمینی این منطقه تامین می نماید. قرار گرفتن شرکت در چنین موقعیتی و تامین آب مورد نیاز از چنین منطقه ی  بکر و کوهپایه ای باعث شده که آب آشامیدنی سبک، گوارا، حاوی املاح معدنی طبیعی ، حداقل نیترات و بدون نیتریت عرضه شود.

آب آشامیدنی سالم از چه منابعی تهیه می شود ؟ خرید آب قلیایی

دیگر آب را فقط برای رفع تشنگی ننوشید !

آب قلیایی لوکساب ، حاصل پروسه یونیزاسیون آب آشامیدنی بوده که نتیجه آن کاهش ترکیبات مضر برای بدن نظیر نیترات، نیتریت، سولفات، کلرور و فلزات سنگین بوده و در مقابل آن املاح معدنی مفید و مورد نیاز بدن را که در عین حال باعث بهبود کیفیت آب می شوند، مانند کلسیم، منیزیم را افزایش می دهد.
آب قلیایی به دلیل تغییر ساختاری مولکول آب، جذب بالاتری در بدن دارد که نتیجه آن آبرسانی و اکسیژن رسانی بیشترمی باشد.
آب قلیایی به دلیل حذف یا کاهش قابل توجه آنیون ها، بسیار سبک و گوارا بوده که از نوشیدن آن لذت خواهید برد.

برترین تولید کننده آب آشامیدنی در ایران

شرکت خوش نوشان مشرق زمین، در منطقه خوش آب و هوای استان گلستان در دامنه کوه های البرز و نزدیک به ارتفاعات شاهکوه قرار گرفته است. آب مورد نیاز خود را از اعماق سفره های زیر زمینی تامین می نماید. قرار گرفتن شرکت در چنین منطقه بکر و کوهپایه ای باعث شده که محصول تولیدی با کیفیت بالا، حداقل نیترات و بدون نیتریت عرضه شود.برای ارتباط با ما می توانید به آدرس سایت شرکت به نشانی waterlife.ir  مراجعه کنید.

شرکت خوش نوشان مشرق زمین لیست قیمت آب آشامیدنی های خود را بروز کرده است برای اطلاع از جدیدترین قیمت آب آشامیدنی  جدید ایرانی کلیک کنید.

برچسب ها: تولید کننده آب قلیایی آب معدنی بدون نیترات آب قلیایی آب معدنی سالم آب معدنی سالم ایرانی خرید آب معدنی قیمت آب معدنی خرید آب آشامیدنی لیست قیمت آب آشامیدنی برترین تولید کننده آب آشامیدنی در ایران منابع تهیه آب قلیایی مزایای آب زیرزمینی در مقایسه با آب‌ های سطحی منابع تهیه آب قلیایی لوکساب و آب اشامیدنی لایف لوکس آب آشامیدنی سالم از چه منابعی تهیه می شود ؟ لازمه به دست آوردن آب آشامیدنی چیست ؟ قیمت آب قلیایی خرید آب خرید آب قلیایی آب آشامیدنی آب معدنی قلیایی



دیدگاه
دیدگاه شما :