سفارش تلفنی
09393710094

تاثیرات آب آشامیدنی روی پوست صورت

1/بهمن/1397 مقالات بدون دیدگاه

تاثیرات آب آشامیدنی روی پوست صورت : چقدر با تاثیرات مثبت آب بر روی پوست آشنا هستیم ؟ آیا می دانید آب آشامیدنی می تواند پوستی شفاف و زیبا را برای شما به ارمغان بیاورد ؟ آیا از مزایای آب برای رفع چین و چروک آگاهی دارید ؟آیا می دانید آب آشامیدنی طبیعی و فاقد آلودگی تاثیرات آن را برای شما چندین برابر خواهد کرد ؟ آیا می دانید چه میزان آب برای داشتن پوستی شفاف در طول روز نیاز است ؟



پوستی شفاف و درخشان با نوشیدن آب آشامیدنی سالم

یکی از نعمتهایی که خداوند در اختیار ما گذاشته است آب است.  آب مایع حیات یعنی مایه ی زندگی است .یک نوشیدنی گوارا و دلچسب که با نوشیدن آن تشنگی برطرف میشود . ما انسانها و گیاهان و جانوران به آب همانند هوا نیازمندیم و برای ادامه ی حیات مان به آن احتیاج داریم .امروزه در بیشتر رسانه ها و مجلات از مزایای آب سخن گفته میشود .

مصرف مقدار استاندارد آب در روز و به صورت مداوم در هفته و ماه پوست را شفاف و روشن می کند و تاثیر بسزایی در جوان تر ماند پوست دارد . مصرف آب میتواند به عنوان یک داروی طبیعی در بدن عمل کند، که باعث رفع خیلی از مشکلات پوستی خواهد شد . نوشیدن آب باعث کاهش چین و چروک، کاهش خطوط ریز، شیارهای پوست و جوان کردن پوست می شود. همچنین آب باعث بهبود بخشیدن به جریان خون در پوست می شود و امکان تغذیه بهتر پوست را فراهم می کند.

نوشیدن چه مقدار آب در طول روز برای پوستی سالم و شفاف نیاز است ؟

پژوهشگران معتقدند زنانی که در طول روز به طور میانگین یک و نیم لیتر آب مصرف می کنند ، پوستی سالم تر دارند . اما در تحقیقات اخیر مشخص که زنانی که آب آشامیدنی سرشار از املاح معدنی و سالم مصرف می کنند ، پوستی سالم تر و با چین و چروک کمتری دارند . پس نوشیدن آب آشامیدنی سالم و فاقد آلودگی بیشتر به شفافیت و جوان تر ماندن پوست کمک می کند .

اگر همه افراد عادت کنند روزانه حداقل 8 لیوان آب ساده بنوشند، می‌توانند خطر ابتلا به بعضی اختلال‌های پوستی مانند اگزما و چین‌وچروک را هم در خود کاهش دهند.

 

آب آشامیدنی چگونه به داشتن پوستی روشن و شفاف کمک می کند ؟

مصرف مقدار مناسب آب در روز باعث دفع سموم بدن از طریق ادرار و مدفوع می شود . اگر مصرف آب کافی باشد کلیه ها موثر تر کار میکنند و همچنین از اختلالات معده جلوگیری میشود و روده عملکرد بهتری خواهد داشت .. در نتیجه دفع بهتر سموم و ناخالصی ها از بدن، خون تازه تری تشکیل میشود و در بدن جریان پیدا میکند که باعث شفاف تر شدن و روشن تر شدن پوست میشود . نوشیدن مقدار کافی آب در روز باعث پاکسازی روده بزرگ و در نتیجه جذب بهتر مواد غذایی میشود . که خود کمک برزگی در رفع مشکلات پوستی خواهد داشت .

نوشیدن روزانه حداقل 8 لیوان آب ساده به بهبود عملکرد سیستم گوارشی و دفع سموم از بدن کمک می‌کند. این کار درنهایت باعث افزایش درخشش و لطافت پوست می‌شود و احتمال ابتلا به آکنه‌های پوستی را هم کاهش می‌دهد.

زمان مناسب برای نوشیدن آب برای داشتن پوستی جوان و شفاف :

 اگرصبح قبل از خوردن صبحانه آب میل کنید باعث افزایش تولید سلول های خونی و عضلات جدید در بدن میشود .

 مصرف آب در حال ناشتا می تواند سلامتی و زیبایی پوست را تحریک کند. در واقع، بدن ما برای اینکه به طور صحیحی فعالیت خود را در صبح آغاز کند به رطوبت کافی نیاز دارد.
 با نوشیدن یک لیوان آب هنگام بیدار شدن، سلول های پوست تقویت می شوند و مواد سمی تجمع یافته در آنها از بین می روند. همچنین به حفظ حالت کشسانی پوست نیز کمک می شود تا مدت طولانی تری جوان و بدون چروک بماند.
گرچه فواید نوشیدن آب در حالت ناشتا بسیار است اما کافی نخواهد بود. در واقع، باید حتما در طول روز حداقل دو لیتر آب نوشیده شود تا خواص این ماده حیاتی ادامه یابد.

بهترین برند آب آشامیدنی

شرکت خوش نوشان مشرق زمین، در منطقه خوش آب و هوای استان گلستان در دامنه کوه های البرز و نزدیک به ارتفاعات شاهکوه قرار گرفته است. آب مورد نیاز خود را از اعماق سفره های زیر زمینی تامین می نماید. قرار گرفتن شرکت در چنین منطقه بکر و کوهپایه ای باعث شده که محصول تولیدی با کیفیت بالا، حداقل نیترات و بدون نیتریت عرضه شود.برای ارتباط با ما می توانید به آدرس سایت شرکت به نشانی waterlife.ir  مراجعه کنید.

شرکت خوش نوشان مشرق زمین لیست قیمت آب آشامیدنی های خود را بروز کرده است برای اطلاع از جدیدترین قیمت آب آشامیدنی  جدید ایرانی کلیک کنید.

 

 

برچسب ها: پوستی شفاف و درخشان با نوشیدن آب آشامیدنی سالم نوشیدن چه مقدار آب در طول روز برای پوستی سالم و شفاف نیاز است ؟ آب آشامیدنی چگونه به داشتن پوستی روشن و شفاف کمک می کند ؟ آب آشامیدنی سرشار از املاح معدنی و سالم آب آشامیدنی جدید ایرانی زمان مناسب برای نوشیدن آب برای داشتن پوستی جوان و شفاف شرکت خوش نوشان مشرق زمین لیست قیمت آب آشامیدنی در طول روز چقدر اب مصرف کنیم تا پوستی سالم داشته باشیم ؟ کدام اب آشامیدنی دارای فواید بسیاری برای پوست است ؟ چه نوع آب آشامیدنی به داشتن پوستی شفاف کمک می کند ؟ تاثیرات آب آشامیدنی روی پوست صورت



دیدگاه
دیدگاه شما :