سفارش تلفنی
09393710094

تاثیرات آب آشامیدنی برروی کلیه ها

3/بهمن/1397 مقالات بدون دیدگاه

تاثیرات آب آشامیدنی برروی کلیه ها : آب مایع حیات و یکی از مولفه های اصلی تشکیل دهنده اندام های کلیدی بدن انسان مانند مغز، کبد، و قلب است. آب مایعی حیاتی برای استخوان های انسان ها و حتی فضاهای بین سلولی نیز محسوب می شود. بر همین اساس است که نوشیدن آب ناکافی می تواند زمینه ساز برخی مشکلات سلامت شود. نوشیدن آب ناکافی می تواند موجب شکل گیری آسیب هایی شود که از پوست تا اندام های کلیدی بدن انسان را تحت تاثیر قرار می دهند.




تاثیرات آب آشامیدنی برروی سنگ کلیه

بطور معمول عارضه سنگ کلیه از سن 30 سالگی خودش را نشان می دهد که در کشور ما هم اینطور است مگر در اطفالی که دارای زمینه های اختلالات متابولیکی باشند.

هرچه قدر آب بیشتری مصرف کنیم احتمال ابتلا به سنگ کلیه کمتر می شود.

مطالعه ای در آمریکا بر سه نوع آب سبک، سنگین و فوق سنگین انجام شده به این نتیجه رسیده اند که سختی آب تغییری در بروز سنگ کلیه ایجاد نمی کند ولی میزان مصرف آن در جلوگیری از این عارضه موثر است.

 براساس این مطالعات که سنگ کلیه خیلی با نوع آب آشامیدنی ارتباطی ندارد و بیشترین چیزی که در آن دخالت دارد میزان آب مصرفی است.

آیا ترکیبات آب آشامیدنی بر روی بروز سنگ کلیه موثر است ؟

مطالعه ای در آمریکا بر سه نوع آب سبک، سنگین و فوق سنگین انجام شده به این نتیجه رسیده اند که سختی آب تغییری در بروز سنگ کلیه ایجاد نمی کند ولی میزان مصرف آن در جلوگیری از این عارضه موثر است.

سیترات و منیزیم عامل پیشگیری کننده سنگ کلیه هستن دومناطقی که منیزیم آب آشامیدنی پایین بوده سنگ کلیه بیشتری در آن مناطق بروز کرده است.

پیشگیری از مشکلات کلیوی با نوشیدن آب آشامیدنی فاقد نیتریت

نوشیدن آب فراوان به عنوان محرکی برای عملکرد درست و مناسب کلیه ها عمل می کند. کلیه های انسان مسئولیت دفع سموم، اوره و نمک از بدن را بر عهده دارند.هنگامی که کلیه ها نمی توانند عملکردی مناسب را ارائه کنند، برخی مشکلات سلامت، از جمله شکل گیری سنگ های کلیه پدیدار می شوند.

حفظ سلامت کلیه ها در تعادل متابولیک بدن نقش داشته و به پیشگیری از اختلالات و بیماری های مزمن کمک می کند. در افرادی كه سابقه بیماری كلیه دارند، روزانه مصرف 10 لیوان آب توصیه می شود.

معجزه های آب بروی بدن

آب خالص و سالم- زمانی كه هیچ افزودنی به آن افزوده نشده- «داروی معجزه گر» لقب گرفته است. نیاز روزانه بدن به آب خالص برابر 8 لیوان در روز است. نوشیدن آب، دارای فواید مثبتی به این شرح است:

  • افزایش انرژی بدن؛
  • افزایش فعالیت مغز و فعالیت فیزیكی؛
  • دفع سموم بدن و تركیبات مضر ناشی از متابولیسم؛
  • جلوگیری از ابتلا به سنگ كلیه؛
  • حفظ لطافت، شادابی و زیبایی پوست؛
  • كاهش وزن بدن؛
  • كاهش دمای بدن به ویژه در فصل گرما؛
  • جلوگیری از سردرد، سرگیجه و شوك ناشی از كم آبی یا بی آبی به ویژه در فصل گرما؛
  • هضم و جذب سریع غذا؛
  • پایداری وضعیت تعادل الكترولیت های بدن

بهترین برند آب آشامیدنی

شرکت خوش نوشان مشرق زمین، در منطقه خوش آب و هوای استان گلستان در دامنه کوه های البرز و نزدیک به ارتفاعات شاهکوه قرار گرفته است. آب مورد نیاز خود را از اعماق سفره های زیر زمینی تامین می نماید. قرار گرفتن شرکت در چنین منطقه بکر و کوهپایه ای باعث شده که محصول تولیدی با کیفیت بالا، حداقل نیترات و بدون نیتریت عرضه شود.برای ارتباط با ما می توانید به آدرس سایت شرکت به نشانی waterlife.ir  مراجعه کنید.

شرکت خوش نوشان مشرق زمین لیست قیمت آب آشامیدنی های خود را بروز کرده است برای اطلاع از جدیدترین قیمت آب آشامیدنی  جدید ایرانی کلیک کنید.

برچسب ها: معجزه های آب بروی بدن بهترین برند آب آشامیدنی آیا ترکیبات آب آشامیدنی بر روی بروز سنگ کلیه موثر است ؟ تاثیرات آب آشامیدنی برروی کلیه ها تایثرات آب آشامیدنی برروی سنگ کلیه پیشگیری از مشکلات کلیوی با نوشیدن آب آشامیدنی فاقد نیتریت



دیدگاه
دیدگاه شما :