سفارش تلفنی
09393710094

چگونه با آب قلیایی جوش صورت را درمان کنیم ؟

4/خرداد/1398 مقالات بدون دیدگاه

درمان جوش صورت با آب قلیایی : اگر شما نیز جز افرادی هستید که پوست صورتتان مستعد جوش و لک است ، حتما تاکنون روش های درمانی مختلفی را برای اینکه از شر جوش صورت خلاص شوید امتحان کرده اید. جوش صورت عوامل مختلفی دارد که بیشترین دلیل آن نامنظم بودن هورمون های بدن است ، همین طور متخصصان پوست مصرف غذا های اسیدی و قرار گرفتن در محیط های آلوده را دومین عامل جوش صورت می دانند . اما آکنه یا همان جوش روند های درمانی مختلفی دارد که با توجه به نوع آن متفاوت است . اما ما در این جا قصد داریم کوتاهترین راه و مفیدترین را به شما نشان دهیم .

سالهاست که محققان به دنبال یافتن راه حلی برای خلاصی از جوش و آکنه صورت هستند ، آنها با مطالعه بر روی زندگی مردم شرق آسیا ( ژاپن ، کره ، چین و .. ) علت زیبایی و داشتن پوستی عاری از جوش و لک را مصرف آب قلیایی و شستن پوست صورت با آب غنی شده از هیدروژن دریافتند . از این رو پزشکان و متخصصان زیبایی مطالعات گسترده خود را برای درمان جوش صورت با آب یونیزه قلیایی منتشر کردند . ما در ادامه به بخشی از این مطالعات در مورد درمان جوش با آب آلکالین می پردازیم.

درمان جوش صورت با آب قلیایی

از بین بردن جوش با آب قلیایی موثرترین راه درمان جوش صورت

طبق تحقیقات یک دکتر متخصص چینی به نام ونگ هنگ هو اثبات شده که دانه های آکنه روی صورت می توانند چیزهای زیادی درباره وضعیت درونی بدن بگویند؛ وقتی بفهمید مشکل از کجاست به راحتی می توانید از شر جوش های آزاردهنده خلاص شوید؛ آن هم با راه حل هایی ساده و در دسترس و تا حد زیادی کم هزینه، چون بیشتر باید سبک زندگی خود را کمی تغییر دهید.

جالب است بدانید که اگر بخواهید این جوش ها خوب شوند باید بدن تان را قلیایی نگه دارید؛ یعنی سعی کنید از خوردن غذاهایی که بدن را اسیدی می کنند، چون گوشت، لبنیات، کافئین، شکر و… اجتناب کنید و بیشتر غذاهای قلیایی کننده بخورید؛ مثل سبزیجات سبز . مواد قلیایی به پاکسازی کبد کمک می نماید.

نحوه درمان جوش صورت با آب آلکالین

یکی از مواردی مهمی که باید در رژیم قلیایی خود بگنجانید نوشیدن روزانه سه الی چهار لیوان آب قلیایی است . البته این نکته را در نظر داشته باشید که دستگاه های خانگی تولید آب قلیایی قابلیت تولید آب قلیایی با ph  بالا را ندارند و این آب به محض خروج از دستگاه فقط تا چند ثانیه خاصیت قلیایی دارد.

ما به شما مصرف آب قلیایی صنعتی و تولید شده در کارخانجات را توصیه می کنیم . زیرا این آب نه تنها خاصیت قلیایی دارد بلکه آبی غنی شده از کلسیم ، منیزیم و هیدروژن است که خود به تنهایی تاثیرات مثبتی بر روی پوست و سلامت شما دارند .

چگونه با آب قلیایی جوش صورت را درمان کنیم ؟

از کجا آب قلیایی تهیه کنیم ؟!!

در میان آب های قلیایی تولید شده در کشور ، آب قلیایی لوکساب است که توانسته تمام گواهی های استاندارد را از سازمان استاندارد و از وزرات بهداشت دریافت کند.

اگر تاکنون فرصت مصرف لوکساب را نداشته اید کافیست با ما تماس بگیرید در کوتاهترین زمان به دست شما خواهد رسید. کافیست فقط مدت کوتاهی زندگی را با نوشیدن آب قلیایی امتحان کنید . خواهید دید که چقدر شاداب تر ، سالم تر و پوستی درخشان تر خواهید داشت .

برچسب ها: رژیم لاغری آلکالین آب الکالین خرید آب قلیایی رژیم لاغری قلیایی لاغری با رژیم قلیایی رزیم قلیایی لاغری با آب قلیای آبی غنی شده از کلسیم ، منیزیم و هیدروژن آبی غنی شده از منیزیم آبی غنی شده از کلسیم دستگاه های خانگی تولید آب قلیایی آب قلیایی لوکساب از کجا آب قلیایی تهیه کنیم تولید آب قلیایی با ph بالا آب قلیایی با ph بالا نحوه درمان جوش صورت با آب آلکالین درمان جوش با آب آلکالین از بین بردن جوش با آب قلیایی موثرترین راه درمان جوش صورت درمان جوش صورت با آب یونیزه قلیایی شستن پوست صورت با آب غنی شده از هیدروژن مصرف آب قلیایی خلاصی از جوش و آکنه چگونه با آب قلیایی جوش صورت را درمان کنیم ؟ درمان جوش صورت با آب قلیایی خرید آب آلکالین



دیدگاه
دیدگاه شما :