سفارش تلفنی
09393710094

چه چیزی آب قلیایی را متفاوت می کند؟

1/فروردین/1399 مقالات بدون دیدگاه

چه چیزی آب قلیایی را متفاوت می کند؟ آب برای هر سلول ، بافت و اندام بدن بسیار مهم است. بهترین راه برای آبرسانی بدن نوشیدن چند لیوان آب در طول روز است. اما کدام نوع آب؟ پزشکان و طرفداران آب قلیایی ادعا می کنند این آب بهتر از آبی است که از شیر مینوشید.

چه چیزی آب قلیایی را متفاوت می کند؟

آب ترکیبی از هیدروژن و اکسیژن است. به همین دلیل شما آن را H2O می نامید. سطح pH آب میزان اسیدی بودن آن را مشخص می کند و از 0 تا 14 متغیر است. pH 7 به عنوان خنثی در نظر گرفته می شود. این تعداد "هفت" بین اسید و قلیایی خنثی یا متعادل در نظر گرفته می شود. اگر آب در مقیاس pH زیر 7 باشد ، "اسیدی" است. اگر بالاتر از 7 باشد ، "قلیایی" است.

دستورالعمل EPA بیان می کند که pH آب شیر باید بین 6.5 تا 8.5 باشد. با این وجود ، آب شهری مخصوصا در ایالات متحده بسته به مکانی که در آن زندگی می کنید پایین تر از آن است  و در محدوده 4.3 تا 5.3 است.

آب قلیایی بطری تحت استانداردهای مختلف قرار می گیرد. آب قلیایی بطری شده دارای pH بالاتر از 7 است. در بعضی موارد تولید کنندگان از دستگاه مخصوصی برای تغییر ترکیب شیمیایی آب استفاده می کنند. بارهای دیگر ، آنها مواد مغذی را به آب اضافه می کنند تا pH آن تغییر کند.

برای مقایسه ، آب پرتقال دارای pH 3.3 و قهوه سیاه حدود 5 است. آب خالص دارای pH خنثی 7 است.

بررسی ادعاهای بهداشتی در مورد آب قلیایی

علاقه مندان به آب قلیایی ادعا می کنند که افزایش هیدروژن به آب هیدراتاسیون بیشتری نسبت به آب معمولی به خصوص پس از یک تمرین سخت فراهم می کند.

طرفداران آب قلیایی همچنین می گویند که آب آشامیدنی معمولی با pH زیر 7 ، اسید زیادی را در خون و سلول های شما ایجاد می کند. آنها pH آب ساده را برای انواع مشکلات سلامتی از پوکی استخوان گرفته تا سرطان مقصر می دانند.

چه چیزی آب قلیایی را متفاوت می کند؟ خرید آب قلیایی

آب قلیایی چه مزایایی برای بدن دارد ؟

سوخت و ساز بدن را بهبود می بخشد

انرژی را افزایش می دهد

پیری را کند می کند

هضم را بهبود می بخشد

از پوکی استخوان جلوگیری می کند.

همچنین علاقه مندان آب با pH بالا می گویند این ماده همچنین توانایی از بین بردن سلول های سرطانی را از بین می برد.

آب قلیایی به آلکالیز کردن بدن کمک می کند:

تراز ph را با کاهش سطح اسیدیته در بدن بازسازی می کند. از آنجایی که آب قلیایی دارای سطح pH بالاتر است، این می تواند به تثبیت اسیدیته در بدن انسان کمک کند. به همین دلیل، برای افرادی که از ریفلاکس اسید ، دیابت ، آرتروز، سرطان و سایر بیماری های مزمن رنج می برند که از طریق سطوح بالای اسید رنج می برند مفید است.

آب قلیایی دارای خواص آنتی اکسیدان بیشتری نسبت به آب معمولی است :

اسیدها به خنثی سازی رادیکال های آزاد کمک می کند که باعث آسیب سلولی و DNA می شود. آنتی‌اکسیدان‌ها دارای الکترون اضافی هستند، بنابراین می‌توانند اثرمخرب رادیکال‌های آزاد را در بدن خنثی کنند. این مواد با دادن الکترون به رادیکال‌ های آزاد، ازتخریب سلول‌های بدن جلوگیری می‌کنند ونقش بسیارمفیدی دراحیای مجدد سلامتی بدن ایفا می‌کنند.

آب قلیایی آب رسانی عمیق تری دارد :

اندازه کلاستر آب کوچکتر اجازه می دهد تا آب به راحتی به سلول نفوذ کند. از آنجا که آب قلیایی از خوشه های کوچکی از مولکول های آب ساخته شده است، می توان آن را در بدن نسبت به آب معمولی جذب کرد. این ویژگی بدین معناست که شما می توانید از آب به راحتی از سلول ها خارج و از سلول ها هیدراته کنید. همچنین به این معنی است که سموم را می توان به طور موثر از سیستم شما فریاد زد.

آب قلیایی مواد معدنی مغذی بیشتری دارد :

آب قلیایی شامل غلظت های بالاتر از مواد معدنی قلیایی مانند کلسیم، منیزیم و پتاسیم است که برای سلامتی انسان حیاتی هستند. آب قلیایی دارای pH بالاتر از این مواد معدنی حل شده است. آب خالص این نوع از مواد معدنی را ندارد و به همین دلیل است که سطح PH پایین تر است. این مواد معدنی متعادل می تواند توسط بدن راحت تر جذب شود، بنابراین می توان از برداشتن مواد معدنی قلیایی از بافت ها و استخوان ها جلوگیری کرد. در نتیجه، آن را برای جلوگیری از بیماری های خاص مانند پوکی استخوان کمک می کند.

آب قلیایی اکسیژن رسانی را افزایش می دهد :

آب قلیایی مقدار اکسیژن محلول در خون را افزایش می دهد

آب قلیایی به سم زدایی بدن کمک می کند :

از بین بردن ساختار موکوس بر روی دیواره های کولون است، بنابراین بدن توانایی جذب مواد مغذی مهم را بهبود می بخشد

چه چیزی آب قلیایی را متفاوت می کند؟ خرید آب قلیایی

مزایای آب قلیایی در پاکسازی بدن :

باعث تخریب زباله های اسیدی و سمومی می شود که در طول زمان در بدن انباشته شده اند.

آب قلیایی انرژی زا است :

یون های هیدروکسیلی متضاد منفی باعث افزایش انرژی، وضوح ذهنی و هشیاری کلی می شوند.

آب قلیایی به کنترل وزن کمک می کند  :

نیاز بدن به بافت های چربی را کاهش می دهد که از ذخیره سازی مواد مضر اسیدی در قسمت های کمتر بحرانی بدن محافظت می کند.

آب قلیایی آب خالص و بدون آلودگی است :

کارتریج قبل از تصفیه داخل یونیزر، کلر و سایر آلودگی های معمول موجود در آب شیرین را حذف می کند

آب قلیایی به حذف سموم مواد غذایی نیز کمک می کند :

آب قلیایی قوی با pH بیش از 10.5 کمک می کند تا از سموم دفع میوه ها و سبزیجات تازه حذف شود

مطالعات ذکر شده گوشه ای از تحقیقاتی بود که در سال های اخیر بر روی آب قلیایی صورت گرفته است و تمامی مطالعات بر اثربخشی و بی ضرر بودن آن تاکید کرده اند.

آنچه در این میان از اهمیت ویژه ای برخوردار است، اطلاع رسانی دقیق و علمی آب قلیایی همراه با فرهنگ سازی جهت بالا بردن سطح کیفیت زندگی در جامعه است.

آب قلیایی لوکساب به عنوان اولین و تنها آب قلیایی در ایران اقدام به تولید آب قلیایی با دانش روز دنیا و جدیدترن دستگاه های تولید آب قلیایی نموده است، شرکت لوکساب امکان خرید آب قلیایی را به صورت آنلاین نیز فراهم آورده است. شما برای خرید آب قلیایی  صورت آنلاین به صفحه ثبت سفارش مراجعه نمایید.

 

برچسب ها: خرید عمده آب قلیایی خرید آب قلیایی اینترنتی قیمت آب قلیایی خواص آب قلیایی ویژگی های آب قلیایی بررسی ادعاهای بهداشتی در مورد آب قلیایی مزایای آب قلیایی در پاکسازی بدن آب قلیایی چه مزایایی برای بدن دارد ؟ آب قلیایی خرید آب اینترنتی خرید آب قلیایی خرید آنلاین آب قلیایی چه چیزی آب قلیایی را متفاوت می کند؟



دیدگاه
دیدگاه شما :