سفارش تلفنی
09393710094

چه مواد غذایی به قلیایی کردن بدن کمک می کند ؟

2/اردیبهشت/1398 مقالات بدون دیدگاه

چه مواد غذایی به قلیایی کردن بدن کمک می کند ؟ باید بدانید که اکثر اختلالات بدن نتیجه اسیدی بودن بیش از اندازه خون در نتیجه ی تغذیه ی نادرست است. اگر مصرف این قبیل مواد غذایی نامناسب را به تأثیر استرس ها و ترکیبات سمی پیرامونمان اضافه کنید درمی یابید که چرا بیمارستان ها مملو از جمعیتی است که به دلیل بیماری و ناخوشی گرفتار شده اند. خوشبختانه به کمک مواد غذایی حاوی آنتی اکسیدان و مواد مغذی ضروری می توان pH خون را کنترل کرد.




heart اسفناج
این سبزی خوشمزه از نظر ارزش غذایی  یکی از کامل ترین ها و بهترین ها محسوب می شود. اسفناج حاوی ویتامین ها، مواد معدنی، پروتئین ها و فیبرهای غذایی است که تأثیر زیادی در بهبود عملکردهای بدن دارند. این سبزی نیز مانند دیگر سبزیجات، سرشار از کلروفیل است که ترکیب قلیایی و فوق العاده برای خون محسوب می شود.

heart خیار

خیار یکی از کم کالری ترین میوه ها و همچنین یکی از قلیایی ترین مواد غذایی موجود در طبیعت می باشد. خیار حاوی میزان زیادی آنتی اکسیدان مانند لیگنان ها است که برای پیشگیری از بیماری های مزمن موثر هستند.

 heart کلم پیچ و خانواده

به طور کلی کلم ها قدرت سم زدایی داشته و کلسترول خون را کاهش می دهند. به همین دلیل نیز خواص درمانی دارند. کلم پیچ و اکثر کلم های دیگر حاوی میزان زیادی آنتی اکسیدان هستند که آسیب های رادیکال های آزاد و چندین نوع سلول سرطانی را کاهش می دهند. این کلم برای قلیایی کردن خون بسیار موثر است و حالت اسیدیته آن را کاهش می دهد.

heart آب قلیایی

آب قلیایی لوکساب، حاصل پروسه یونیزاسیون آب آشامیدنی بوده که نتیجه آن کاهش ترکیبات مضر برای بدن نظیر نیترات، نیتریت، سولفات، کلرور و فلزات سنگین بوده و در مقابل آن املاح معدنی مفید و مورد نیاز بدن را که در عین حال باعث بهبود کیفیت آب می شوند، مانند کلسیم، منیزیم را افزایش می دهد.
آب قلیایی به دلیل تغییر ساختاری مولکول آب، جذب بالاتری در بدن دارد که نتیجه آن آبرسانی و اکسیژن رسانی بیشترمی باشد.
آب قلیایی به دلیل حذف یا کاهش قابل توجه آنیون ها، بسیار سبک و گوارا بوده که از نوشیدن آن لذت خواهید برد.

heart بروکلی

اگر می خواهید سالم تر باشید هر هفته حداقل 4 مرتبه بروکلی میل کنید. این سبزی پرخاصیت منبع کلروفیل، آنتی اکسیدان ها و فیبرهای غذایی است که باعث کاهش حالت اسیدیته خون و دفع سموم می شوند. مصرف بروکلی باعث بهبود عملکرد قلب و عروق و تقویت سیستم ایمنی بدن می شود.

heart لیمو ترش

به دلیل طعم اسیدسیتریک، اکثر مردم تصور می کنند که لیموترش به مواد غذایی اسیدی تعلق دارد. اما این باور کاملاً اشتباه است و لیموترش جزو مواد غذایی قلیایی فوق العاده محسوب می شود. هر لیموترش دارای سطحی از pH است که به 9.0 می رسد و این میزان باعث قلیایی شدن خون در جریان هضم غذا می شود

heart آووکادو

اکثر مردم به دلیل قیمت آووکادو یا کالری موجود در آن از خوردن این میوه پرخاصیت صرف نظر می کنند. 85 درصد کالری این میوه از چربی های موجود در آن ناشی می شود. با این حال عدم مصرف آووکادو اشتباه است. چون چربی موجود در آن از نوع چربی های مفید و سالم است و مصرف به اندازه ی آن باعث چاقی نخواهد شد. این ماده ی غذایی به کاهش میزان کلسترول کمک کرده و باعث افزایش لیپوپروتئین یا همان کلسترول خوب می شود. ترکیبات موجود در آووکادو حالت اسیدیته ی بدن را کاهش داده و با جریان های التهاب زا در بدن مقابله می کند.

خلاصه فواید بهداشتی و سلامتی آب قلیایی روی بدن و سلامت انسان  :

آب قلیایی یونیزه شده برای آشامیدن و پخت و پز استفاده می شود و برای مصرف کنندگان چندین حسن دارد:
قلیایی کردن : بازگرداندن موازنه PH با کاهش درجه اسید
خواص آنتی اکسیدان : کمک به خنثی کردن رادیکالهای آزاد که باعث جلوگیری از صدمه به سلول ها و DNA می شود.
سوپر هیدراتاسیون (نفوذ پذیری و آبرسانی بالا) : کوچکتر بودن اندازه مولکولهای آب (حالت خوشه ای) که اجازه نفوز بیشتر آب را به سلول ها می دهد.
 
غنی سازی معدنی : شامل غلظت های بالائی از مواد معدنی قلیایی شامل کلسیم و پتاسیم می باشد که برای سلامتی انسانی حیاتی هستند.
غنی سازی اکسیژن : میزان اکسیژن محلول خون را افزایش می دهد.
 
سم زدایی : از بین بردن مخاط ساخته شده در دیواره روده بزرگ که این عمل باعث افزایش توانایی بدن در جذب مواد مغذی می شود.
پاکسازی : کمک به شستشو و دفع و دفع مواد زائد اسیدی و سمی که بیشتر نقاط بدن تجمع پیدا می کنند.
انرژی زایی : یون هیدروکسیل (OH) با بار منفی در افزایش انرژی ، هوشیاری ذهنی و بالا بردن سطح کل هوشیاری بدن کمک می کند.
کاهش وزن :
حذف آفت کش ها : آب قلیایی قوی با PH بالای 10.5 به حذف آفت کش ها از میوه ها و سبزیجات کمک می کند

شرکت تولید کننده آب قلیایی

بهترین برند آب آشامیدنی و آب قلیایی

شرکت خوش نوشان مشرق زمین، در منطقه خوش آب و هوای استان گلستان در دامنه کوه های البرز و نزدیک به ارتفاعات شاهکوه قرار گرفته است. آب مورد نیاز خود را از اعماق سفره های زیر زمینی تامین می نماید. قرار گرفتن شرکت در چنین منطقه بکر و کوهپایه ای باعث شده که محصول تولیدی با کیفیت بالا، حداقل نیترات و بدون نیتریت عرضه شود.برای ارتباط با ما می توانید به آدرس سایت شرکت به نشانی waterlife.ir  مراجعه کنید.

شرکت خوش نوشان مشرق زمین لیست قیمت آب آشامیدنی های خود را بروز کرده است برای اطلاع از جدیدترین قیمت آب آشامیدنی جدید ایرانی کلیک کنید.

برچسب ها: نحوه قلیایی کردن بدن با آب آب قلیایی ضامن سلامت آب قلیایی از بین برنده حالت اسیدی بدن آب قلیایی و درمان کبد چرب چه مواد غذایی به قلیایی کردن بدن کمک می کند ؟ آب قلیایی و درمان دیابت آب قلیایی و درمان اسید معده آب قلیایی و درمان سنگ کلیه



دیدگاه
دیدگاه شما :