سفارش تلفنی
09393710094

نشانه های قلیایی بودن بدن

30/اسفند/1399 مقالات بدون دیدگاه

نشانه های قلیایی بودن بدن : بدن شما اسیدی است یا قلیایی ؟ سبک زندگی شما در سلامت و سلامتی شما نقش دارد. pH بدن تحت تأثیر رژیم غذایی، ورزش، سطح استرس و کیفیت هوای تنفسی شماست. یکی از بهترین راه های بهبود سلامتی، داشتن رژیم غذایی سالم است. غذاهایی که می خورید می توانند سطح pH شما را تغییر دهند. این ممکن است مهم به نظر نرسد. با این حال، اگر بدن شما بیش از حد اسیدی باشد، انواع مختلفی از بیماری ها ممکن است بر بدن شما چیره شود.  از این رو مصرف غذاهای قلیایی و مصرف آب قلیایی می تواند به کاهش سطح اسیدی در بدن شما کمک کند.

اما باید بدانید که میزان قلیایی بودن آب های قلیایی از مارکی به مارک دیگر ممکن است متفاوت باشد. از این رو خرید آب قلیایی از فروشگاه های معتبر اینترنتی مانند لوکساب، پیشنهاد ما به شماست.

خصوصیات بدن قلیایی

نشانه های قلیایی بودن بردن را می توان کاهش التهابات که زمینه ساز بسیاری از بیماری ها مباشد، دانست. کسل نبودن، خوابالو نبودن، احساس داشتن انرژی و رتج نبردن از بسیاری از بیماری ها را می توان از نشانه های قلیایی بودن بدن دانست. با مصرف غذاها و آب قلیایی، می توان به افزایش سطح قلیایی بدن کمک کرد. با اصلاح سطح PH  و کاهش اسیدیته بودن بدن، می توانید زندگی سالم تر و بهتری داشته باشید.

نشانه های قلیایی بودن بدن

قلیایی شدن بدن در طب سنتی

قلیایی شدن بدن در طب سنتی را می توان با نظر ابوعلی سینا نشان داد. ابوعلی سینا که در طب سنتی پرچمدار است و به امیر پزشکان معروف می باشد، عامل مهم به وجود امدن امراض در بدن را از بین رفتن تعادل PH بدن می داند. توصیه او برای قلیایی شدن بدن نوشیدن آبی است که سرشار از املاح مدنی باشد. ابوعلی سینا نوشیدن از آب زمزم را نیز شفابخش می دانسته است. حال می دانیم که آب چشمه زمزم در عربستان خواص قلیایی دارد. از این رو از راهکارهای قلیایی شدن بدن در طب اسلامی، به نوشیدن آب قلیایی می توان اشاره کرد. هم چنین بوعلی سینا نوشیدن آب قلیایی را  برای دفع سنگ کلیه موثر می دانستند.

چگونه آب را قلیایی کنیم

برای تهیه آب قلیایی چند راهکار ساده و خانگی وجود دارد که با کمترین امکانات بتوانید برای تهیه آب قلیایی اقدام کنید. استفاده از جوش شیرین در آب معمولی با اندازه مشخص به قلیایی شدن آب کمک می کند و شما به آب قلیایی می رسید اما ممکن است طعم جوش شیرین در آب، به مذاق شما خوش نیاید.

راهکار دیگر اضافه کردن اندکی آب لیمو به آب است که باید به مقدار آب لیمو دقت کنید. برخلاف باور عموم، مصرف آب لیمو در  آب به تهیه آب قلیایی کمک می کند. برای تولید آب قلیایی در خانه، روش های مختلفی ممکن است وجود داشته باشد که با توجه به اینکه نیزا به داشتن صبر و حوصله است، امکان دارد ما را به نتیجه مطلوب نرساند. از این رو پیشنهاد ما خرید آب قلیایی در بسته بندی های بزرگ و کوچک است تا در خانه یا در بیرون از خانه، با داشتن آب قلیایی در جهت حفظ سلامت بدن خود بکوشید.

نشانه های قلیایی بودن بدن

راه حل ساده برای قلیایی شدن بدن ؛ خرید آب قلیایی

برای قلیایی شدن بدن، می توانید از غذاها، میوه ها، سبزیجات و خوراکی های قلیایی کمک بگیرید و حتی می توانید رژیم قلیایی را برای قلیایی شدن بدن برگزینید. اما اگر از راه حل ساده برای قلیایی شدن بدن بپرسید، باید بگوییم که ساده ترین راه برای قلیایی شدن بدن، خرید آب قلیایی و نوشیدن آب قلیایی است.

آب قلیایی لوکساب ، از یونیزاسیون آب آشامیدنی به دست می آید که طی این فرآیند، املاح معدنی که سطح کیفیت آب را بالا می برد مانند کلسیم و منیزیم افزایش می یابد. آب قلیایی لوکساب با توجه به تغییری که در ساختار مولکول آب پدید می آورد، باعث جذب بالای آب در بدن و آبرسانی بدن می شود.

خواص آب قلیایی برای بدن

خواص آب قلیایی برای بدن را در موارد زیر می توان خلاصه کرد:

آبرسانی
بهبود سلامت پوست
کمک به کاهش وزن با افزایش سیری و تقویت متابولیسم
سم زدایی  زیرا به دفع مواد زائد اسیدی در سیستم شما کمک می کند
ضد پیری
تعادل pH خون شما
جلوگیری از سرطان، به دلیل توانایی آن در خنثی سازی رادیکال های آزاد مضر

شاید متوجه شده باشید که بیشتر این مزایا با هیدراته ماندن با نوشیدن آب معمولی در ارتباط است. با این اوصاف، ما برخی مطالعات پیدا کرده ایم که نشان می دهد آب قلیایی در موارد خاص می تواند گزینه برتر باشد.

نشانه های قلیایی بودن بدن

معایب آب قلیایی

این احتمال کم است، اما در صورت نوشیدن بیش از حد آب قلیایی و مصرف بیش از حد بی کربنات، ممکن است آلکالوز متابولیکی ایجاد شود. آلکالوز می تواند باعث لرزش دست، کشیدگی عضلات و حالت تهوع خفیف شود. در موارد جدی تر، می تواند منجر به شوک یا کما شود. خوشبختانه، بسیار بعید است که فرد به اندازه کافی آب قلیایی بنوشد تا به این مرحله برسد.

چه مواد غذایی به قلیایی شدن بدن کمک می‌کنند؟

غذاهایی که غنی از پتاسیم، کلسیم، منیزیم، سدیم و آهن هستند به قلیایی شدن بدن کمک می کنند و عناصر تشکیل دهنده  غذاهای قلیایی هستند. این غذاها باید در مواقعی که بدن اسیدی است مصرف شوند.

برای قلیایی کردن بدن می توانید از دمنوش های قلیایی، میوه های قلیایی کننده خون، صبحانه قلیایی، دانه‌ها و آجیل‌های قلیایی و سبزیجات قلیایی استفاده کنید که از مهم ترین خوراکی های قلیایی می توان به اسفناج، کلم پیچ، خیارها، کلم بروکلی، آووکادوها، نمک دریا، سرکه سیب، جلبک دریایی، عدس، دانه کدو تنبل و لیموترش سبز اشاره کرد.

برای کمک به تعادل سطح pH بدن، هفتاد تا هشتاد درصد رژیم غذایی شما باید غذاهای قلیایی باشد. این بدان معنی است که بشقاب شما باید پر از میوه ها و سبزیجات تازه مانند سبزیجات برگ دار و سالاد باشد. قسمت باقیمانده بشقاب شما باید پر از پروتئین و دانه های بدون چربی باشد. با این کار شما یک رژیم متعادل ایجاد می کنید.

علاوه بر این، شما باید سه تا چهار لیتر آب بنوشید تا به کلیه ها کمک کند تا مواد زائد را فیلتر کرده و سطح pH را بازیابند که می توانید با نوشیدن آب قلیایی در هر زمانی به بالارفتن سطح قلیایی در بدن خود  کمک کنید.

نشانه های قلیایی بودن بدن

خرید اینترنتی آب قلیایی

آب قلیایی با همه ی خواصی که در بالا به آن اشاره کردیم، می تواند به افزایش سطح سلامتی بدن و کمک به زندگی بهتر موثر باشد. از این رو شرکت معتبر لوکساب، با تولید اندازه های متفاوت آب قلیایی، خرید آب قلیایی را برای شما آسان کرده است. از طرفی با خرید اینترنتی آب قلیایی لوکساب ، می توانید بسته بندی آب قلیایی را درب منزل خود تحویل بگیرید.

برچسب ها: فواید آب قلیایی رژیم قلیایی مزایای آب قلیایی خواص آب قلیایی از کجا آب قلیایی بخریم خرید آب لوکساب بدن اسیدی خرید آب قلیایی آب قلیایی بدن قلیایی نشانه های قلیایی بودن بدن



دیدگاه
دیدگاه شما :