سفارش تلفنی
09393710094

منبع آب

17/شهریور/1397 مرکز آموزش بدون دیدگاه

منبع آب: آب همواره به عنوان عنصر حیاتی در زندگی مهم بوده است. شاید فکر کنید چشمه های آب معدنی فقط یک نوع است و آب معدنی حاصل ازیک چشمه با دیگری تفاوتی نداشته باشد ولی اگر چنین تصوری دارید باید به شما بگوییم که سخت در اشتباهید . شرکت خوش نوشان مشرق زمین آب مورد نیاز خود را از اعماق سفره های زیر زمینی تامین می نماید. از محصولات این شرکت می توان به آب قلیایی لوکساب و آب اشامیدنی لایف لوکس نام برد.

منابع تهیه آب آشامیدنی و آب معدنی خوب

منابع آب آشامیدنی بسته بندی شده گوناگون هستند که مهمترین آنها آب زیرزمینی مانند آب چاه و قنات و آب چشمه و آب لوله کشی است. البته نوعی آب آشامیدنی بسته بندی شده هم وجود دارد که به آن گاز اکسیژن طبی که دارای استاندارد خاصی است، اضافه می‌شود. نوع دیگر آب بسته بندی شده، آب معدنی طبیعی است.
منبع آب معدنی، طبیعی است مثل چشمه و در موقع تهیه آن باید نهایت دقت صورت گیرد که از هر گونه آلودگی به دور بوده و ترکیبات این نوع آب باید در فصول مختلف سال از ثبات نسبی برخوردار باشد. بنابراین تولید و عرضه آب معدنی طبیعی تحت شرایط بسیار سخت گیرانه انجام می­‌شود. برای این منظور حتی لازم است منابع زیرزمینی که به عنوان منشاء تولید آب معدنی طبیعی شناخته می‌شوند از نظر دارا بودن شرایط لازم آب معدنی طبیعی مورد آنالیز و بررسی کامل صورت گیرد و از نظر مراجع قانونی و ذی­صلاح کشور مورد تایید باشد.

تولید آب معدنی از چشمه ها چگونه است؟

هدایت آب، چشمه های آب معدنی به بیرون باید با دقت و وسواس انجام شود تا آب معدنی دچار آلودگی نشود پس به شرکتی که از آن آب معدنی خریداری میکنید دقت کنید که از چه مکانیزم هایی استفاده میکند که به آب آسیبی نرسد، بعد از اینکه آب معدنی از چشمه های آب معدنی  بیرون کشیده شدند وارد مرحله آزمایشگاهی میشوند که بسیار مهم یباشد در آزمایشگاه  منبع آب مورد آزمایش قرار میگیرد تا مواد مفید و مضر آن مشخص شود و در صورت وجود مواد مضر این گونه املاح از بین میروند و بعد وارد پروسه بسته بندی و ادامه مراحل میشود.
 

منبع تهیه آب معدنی آب قلیایی لوکساب و آب اشامیدنی لایف لوکس

شرکت خوش نوشان مشرق زمین، در منطقه خوش آب وهوای استان گلستان، در دامنه رشته کوه های البرز و نزدیک به ارتفاعات شاهکوه گرگان قرار گرفته است. آب مورد نیاز خود را از عمق 200 متری سفره های زیر زمینی این منطقه تامین می نماید. قرار گرفتن شرکت در چنین موقعیتی و تامین آب مورد نیاز از چنین منطقه ی  بکر و کوهپایه ای باعث شده که آب آشامیدنی سبک، گوارا، حاوی املاح معدنی طبیعی ، حداقل نیترات و بدون نیتریت عرضه شود.

 

بهترین برند آب معدنی

شرکت خوش نوشان مشرق زمین، در منطقه خوش آب و هوای استان گلستان در دامنه کوه های البرز و نزدیک به ارتفاعات شاهکوه قرار گرفته است. آب مورد نیاز خود را از اعماق سفره های زیر زمینی تامین می نماید. قرار گرفتن شرکت در چنین منطقه بکر و کوهپایه ای باعث شده که محصول تولیدی با کیفیت بالا، حداقل نیترات و بدون نیتریت عرضه شود.برای ارتباط با ما می توانید به آدرس سایت شرکت به نشانی waterlife.ir  مراجعه کنید.

شرکت خوش نوشان مشرق زمین لیست قیمت آب معدنی های خود را بروز کرده است برای اطلاع از جدیدترین قیمت آب معدنی  جدید ایرانی کلیک کنید.

 

برچسب ها: آب معدنی چیست؟ آب معدنی خوب آب معدنی طبیعی آب معدنی جدید ایرانی خرید آب معدنی بهترین شرکت تولید کننده آب معدنی قیمت آب معدنی بهترین آب معدنی ایران، تولید کننده آب معدنی



دیدگاه
دیدگاه شما :