سفارش تلفنی
09393710094

مزایای آب قلیایی در دوران بارداری

25/فروردین/1398 مقالات بدون دیدگاه

مزایای آب قلیایی در دوران بارداری : دوران باردای از حساس ترین دوران زندگی مادر و فرزند است . از این رو والدین سعی دارند تا این دوران را به نحو احسن پشت سر بگذارند . یکی از مواردی که می تواند کمک کند تا این دوره به سلامت طی شود ، داشتن تغذیه درست است . پزشکان توصیه می کنند تا مادران در دوران بارداری بدن خود را در حالت قلیایی نگه دارند . یکی از راه هایی که در قلیایی کردن بدن نقش مهمی ایفا می کند نوشیدن آب قلیایی است .

شما باید آب قلیایی بنوشید تا سطح ph بدن خود را در دوران بارداری قلیایی نگه دارید . پیشنهاد میکنیم مقاله « مزایای آب قلیایی » را مطالعه نمایید تا با این نوع آب بیشتر آشنا شوید .

مضراتی که بدن اسیدی می تواند در دوران بارداری به وجود آورد ؟

  1. ایجاد ضایعات جامد مانند کلسترول و اضافه وزن ، اسیدهای چرب ، اسید اوریک و سنگ کلیه .
  2. اسیدیته بیش از حد سبب افزایش غلظت خون میشود که گردش خون شما را تحت تاثیر قرار میدهد .
  3. اسیدی بودن بدن در دوران بارداری میتواند باعث متورم شدن پاها و بدن شما گردد و این شرایط خطرناک است .
  4. هنگامی که شما حامله هستید ، ممکن است دچار دیابت بارداری شوید ، آب قلیایی و دیابت ، دشمن هم هستند و آب قلیایی میتواند از دیابت دوران بارداری جلوگیری نماید

.

تغییرات که در دوران بارادری در بدن اتفاق می افتد :

  1. بسیاری از مواد معدنی قلیایی بدن خود را برای تغذیه جنین از دست می دهید .
  2. هنگامی که این مواد غذایی قلیایی به سوخت و سوز میرسند به زباله های اسیدی تبدیل میگردند
  3. از آنجایی که رگ های خونی بدن شما به نوزاد متصل نیستند ، این نوزاد از طریق جفت تغذیه میگردد . در نتیجه بدن شما مواد معدنی قلیایی را به جفت از دست می دهد ، بنابر این جفت به اندازه کاهی مواد معدنی قلیایی برای خنثی کردن ضایعات اسیدی بدن نوزاد است و به نوبه خود خون شما به سرعت اسیدی میشود .
  4. در تحقیقات عمده در ژاپن ، پزشکان کشف کردند که اسیدیته علت اصلی کسل بودن انسان در اول صبح است . نوشیدن آب قلیایی در دوران بارداری شما را شاداب تر نموده و در اول صبح احساس کسلی شما از بین میرود .
  5. برخی زنان باردار با تغییرات جسمی باعث پیری زودرس خواهند شد ، آب قلیایی با شفاف سازی پوست و ایجاد سلول های جدید پوستی از این موضوع جلوگیری میکند .
  6. مصرف آب آشامیدنی قلیایی میتواند باعث جلوگیری از تولد کودک شما با بیماری زردی گردد.

پیشگیری از اضافه وزن بارداری با نوشیدن آب قلیایی

مزایای آب قلیایی برای کاهش وزن را دست کم نگیرید با توجه به افزایش وزن در دوران بارداری و اضافه وزن بعد از بارداری و برای جلوگیری از مشکلات اضافه وزن از آب آشامیدنی قلیایی استفاده نمایید . آب قلیایی کمک میکند تا مطئمن باشید که یک کودک سالم و شاداب به دنیا خواهید آورد و نوزاد را از هرگونه بیماری نظیر زردی حفظ میکند .

خلاصه فواید بهداشتی و سلامتی آب قلیایی روی بدن و سلامت انسان  :

آب قلیایی یونیزه شده برای آشامیدن و پخت و پز استفاده می شود و برای مصرف کنندگان چندین حسن دارد:
قلیایی کردن : بازگرداندن موازنه PH با کاهش درجه اسید
خواص آنتی اکسیدان : کمک به خنثی کردن رادیکالهای آزاد که باعث جلوگیری از صدمه به سلول ها و DNA می شود.
سوپر هیدراتاسیون (نفوذ پذیری و آبرسانی بالا) : کوچکتر بودن اندازه مولکولهای آب (حالت خوشه ای) که اجازه نفوز بیشتر آب را به سلول ها می دهد.
 
غنی سازی معدنی : شامل غلظت های بالائی از مواد معدنی قلیایی شامل کلسیم و پتاسیم می باشد که برای سلامتی انسانی حیاتی هستند.
غنی سازی اکسیژن : میزان اکسیژن محلول خون را افزایش می دهد.
 
سم زدایی : از بین بردن مخاط ساخته شده در دیواره روده بزرگ که این عمل باعث افزایش توانایی بدن در جذب مواد مغذی می شود.
پاکسازی : کمک به شستشو و دفع و دفع مواد زائد اسیدی و سمی که بیشتر نقاط بدن تجمع پیدا می کنند.
انرژی زایی : یون هیدروکسیل (OH) با بار منفی در افزایش انرژی ، هوشیاری ذهنی و بالا بردن سطح کل هوشیاری بدن کمک می کند.
کاهش وزن :
حذف آفت کش ها : آب قلیایی قوی با PH بالای 10.5 به حذف آفت کش ها از میوه ها و سبزیجات کمک می کند

شرکت تولید کننده آب قلیایی

بهترین برند آب آشامیدنی و آب قلیایی

شرکت خوش نوشان مشرق زمین، در منطقه خوش آب و هوای استان گلستان در دامنه کوه های البرز و نزدیک به ارتفاعات شاهکوه قرار گرفته است. آب مورد نیاز خود را از اعماق سفره های زیر زمینی تامین می نماید. قرار گرفتن شرکت در چنین منطقه بکر و کوهپایه ای باعث شده که محصول تولیدی با کیفیت بالا، حداقل نیترات و بدون نیتریت عرضه شود.برای ارتباط با ما می توانید به آدرس سایت شرکت به نشانی waterlife.ir  مراجعه کنید.

شرکت خوش نوشان مشرق زمین لیست قیمت آب آشامیدنی های خود را بروز کرده است برای اطلاع از جدیدترین قیمت آب آشامیدنی جدید ایرانی کلیک کنید.

برچسب ها: مزایای آب قلیایی پیشگیری از اضافه وزن بارداری با نوشیدن آب قلیایی مزایای آب قلیایی در دوران بارداری نوشیدن آب قلیایی



دیدگاه
دیدگاه شما :