سفارش تلفنی
09393710094

روش های مطمئن برای قلیایی کردن بدن

27/بهمن/1399 مقالات بدون دیدگاه

روش های مطمئن برای قلیایی کردن بدن: هنگام مشاهده بدن ما، عوامل زیادی وجود دارند که سلول ها و بافت ها را به درستی کار می کنند. مانند آبرسانی، دما، در دسترس بودن مواد مغذی و PH . PH مخفف "پتانسیل هیدروژن"  یا  "قدرت یونی هیدروژن" است و به اندازه گیری یون های هیدروژن در یک محلول خاص است می پردازد. هر چه تعداد یون ها بیشتر، محلول اسیدی تر و بالعکس. اما این موضوع چه ربطی به #قلیایی_کردن_بدن دارد؟

اهمیت روش های مطمئن برای قلیایی کردن بدن

جالب است بدانید که بسیاری از بیماری ها و مشکلات بدن انسان از اسیدی بودن نشات می گیرد. مطالعات علمی نشان داده است که یک محیط بیش از حد اسیدی می تواند باعث از بین بردن مواد معدنی (به ویژه پوکی استخوان) و بروز بیماری های کلیوی شود.

اغلب، اسیدیته متابولیک همزمان با موارد زیر است:

  • خستگی
  • بوی بد دهان
  • هضم ضعیف
  • عدم تعادل فلور روده همراه با پوسیدگی
  • ادرار تیره با بوی شدید
  • درد عضلانی
  • درد مفصل
  • مشکلات پوستی (اگزما و پسوریازیس)
  • تعریق زیاد
  • گرفتگی عضلات
  • عفونت های مختلف قارچی
  • میگرن

با تغییر سبک زندگی و حرکت به سمت مدرنیته، بدن انسان با این تغییر به سمت اسیدی شدن حرکت کرده و مشکلاتی نظیر امراض بالا به مشکلاتی شایع و همه گیر بدل شده است. پس می توان به اهمیت #روش_های_مطمئن_برای_قلیایی_کردن_بدن انسان پی برد.

روش های مطمئن برای قلیایی کردن بدن

روش های مطمئن برای قلیایی کردن بدن

  • کنترل استرس

برای #قلیایی_کردن_بدن و در نتیجه کاهش تولید سموم اسیدی، کنترل استرس به طور موثر مهم است. استرس از عوامل ایجاد اسید در بدن انسان است. برای کنترل استرس می توان از روان شناسان یا تکنیک های آرام سازی کمک گرفت.

  • لایه برداری پوست

لایه برداری پوست و داشتن پوستی تمیز و خالی از ناخالصی ها از روش های مطمئن #قلیایی_کردن_بدن است. با لایه برداری منظم پوست، سلول های مرده پوست از سطح بدن زدوده می شود و بدن را برای تولید سلول های جدید به کار می اندازد. همچنین لایه برداری و لیف کشیدن بدن به خون رسانی به همه لایه های پوست و افزایش گردش خون در بدن کمک می کند. پس به کمک یک لیف، بدن خود را لایه برداری کنید تا به #قلیایی_کردن_بدن خود کمک کنید.

  • تمرین تنفس

اکسیژن رسانی مناسب از طریق تکنیک های تنفس عمیق نیز وسیله بسیار مهمی برای کاهش سرعت تولید مواد زائد سمی است. نقش تنفس صحیح را در #قلیایی_کردن_بدن جدی بگیرید. برای قلیایی کردن بدن بهتر است این تمرین را به طور منظم و مستمر انجام دهید: ابتدا به مدت 4 ثانیه عمیق نفس بکشید. سپس نفس خود را 8 ثانیه نگه داشته و بعد به مدت 2 ثانیه نفس خود را رها کنید. این تمرین، یکی از روش های مطمئن برای #قلیایی_کردن_بدن انسان است.

  • رژیم غذایی مناسب

یک رژیم غذایی مناسب که شامل غذاهای کامل، میوه ها و سبزیجات با کیفیت بالا و خام باشد، تمام عناصر قلیایی کننده مورد نیاز برای سلامتی را فراهم می کند. درواقع با دقت بیشتر در انتخاب مواد غذایی تان، به #قلیایی_کردن_بدن خود کمک می کنید.

  • ماساژ بدن

ماساژ بدن به آزاد شدن گرفتگی ها، رها شدن بدن و از بین رفتن تنش ها کمک می کند. با کمک این موارد که نتیجه ماساژ است، سطح اسیدی بودن بدن کاهش یافته و عضلات اسیدی بودن خود را از دست می دهند و در نتیجه یک قدم به سمت #قلیایی_کردن_بدن حرکت می کنیم.

روش های مطمئن برای قلیایی کردن بدن

  • دمنوش های قلیایی

در ردیف دمنوش های قلیایی برای یک نوشیدنی که به #قلیایی_کردن_بدن شما کمک می کند جستجو کنید. خوشبختانه با وجود اینترنت سطح آگاهی و گسترش نکات مثبت بالاست و با کمک فضای آنلاین می توانید انواع دمنوش های گیاهی برای قلیایی کردن بدن را پیدا کنید و به عنوان یک روش مطمئن برای #قلیایی_کردن_بدن خود از آن کمک بگیرید.

  • صبحانه قلیایی

متاسفانه صبحانه اسیدی که شامل قهوه، آب پرتقال، غلات، شیرینی، کوکی و سایر خوراکی هاست، در حال تبدیل شدن به سبک اصلی صبحانه ایرانی است. در حالیکه این سبک صبحانه غربی میزان اسیدی بودن بدن را افزایش می دهد. نوشیدن #آب_قلیایی قبل از صرف صبحانه سلول های شما را هوشیار کرده و برای فعالیت روزانه آماده می کند.

  • نوشیدن آب کافی

نوشیدن مقدار زیادی آب و پاکسازی مناسب بدن امری ضروری و مهم است. با نوشیدن آب، اسید ها را از بدن خود بیرون می کنیم و باعث افزایش سوخت و ساز در بدن خود می شویم. از #روش_های_مطمئن_برای_قلیایی_کردن_بدن می توان به نوشیدن آب قلیایی اشاره کرد.

نوشیدن آب قلیایی برای قلیایی کردن بدن

ما برای کمک به قلیایی شدن بدن خود می توانیم از روش های مطمئن برا قلیایی کردن بدن که در بالا به آن اشاره کردیم کمک بگیریم. این روش ها به شادابی و نشاط بیشتر ما و ایجاد انگیزه بیشتر در زندگی مان کمک می کنند و حالت های ضعف، خستگی، کسلی، پرخوابی و بسیاری از بیماری هایی که فکرش را نمی کنیم بر اثر اسیدی بودن پدید آمده اند را کنترل می کنند. بنابراین نمی توانیم از راه ساده تری برای قلیایی کردن بدن کمک بگیریم؟

نوشیدن آب قلیایی برای قلیایی کردن بدن همان روش ساده اما موثر است که علاوه برتامین میزان آب مورد نیاز بدن در طی روز، به افزایش سطح قلیایی بدن کمک می کند. مصرف آب قلیایی برای افراد مختلف بلا مانع است اما برای مصرف همیشگی آن بهتر است با پزشک خود مشورت کنید.

روش های مطمئن برای قلیایی کردن بدن

خرید آب قلیایی

#خرید_آب_قلیایی از طریق روش های مختلفی امکان پذیر است. برای#خرید_آب_قلیایی می توانید از سوپرمارکت ها یا فروشگاه های اطراف منزل تان اقدام کنید. اما اگر به هر دلیلی خرید آنلاین آب قلیایی را ترجیح می دهید، باید بدانید که فروشگاه لوکساب به صورت عمده و جرئی با ارسال رایگان سفارش های شما را به دست تان می رساند. مزیت خرید#آب_قلیایی در  بطری های کوچک، امکان جابجایی آن به خاطر سایز کوچک در کوله و کیف در خارج از منزل می باشد. در هر باکس، 12 عدد بطری#آب_قلیایی 330 میلی لیتری لوکساب قرار دارد. بنابراین برای #خرید_آب_قلیایی هیچ محدودیتی ندارید و به راحتی و به صورت آنلاین می توانید برای خرید #آب_قلیایی اقدام کنید.

چطور قلیایی کردن بدن مختل می شود؟

وقتی اسیدها جمع می شوند، بدن آنها را با استفاده از سیستم های بافر خنثی می کند. اما وقتی این سیستم ها بیش از حد زیاد شوند، بدن مواد معدنی قلیایی را از اندام های حیاتی و استخوان ها قرض می گیرد تا به حل شدن ترکیبات اسیدی و از بین بردن آن ها با خیال راحت کمک کند. با گذشت زمان، این روند می تواند اندام ها و استخوان ها را ضعیف کند و در حالت دوم باعث پوکی استخوان شود. در نتیجه، سطح اسیدیته بالا می تواند بر روی همه سیستم ها، به ویژه دستگاه گوارش، روده، گردش خون، تنفس و سیستم ایمنی بدن تأثیر منفی بگذارد.

در نتیجه استفاده از #روش_های_مطمئن_برای_قلیایی_کردن_بدن و همین طور نوشیدن #آب_قلیایی نقش پررنگ تری به خود می گیرند.
برچسب ها: آب قلیایی روش های مطمئن برای قلیایی کردن بدن #آب قلیایی



دیدگاه
دیدگاه شما :