سفارش تلفنی
09393710094

درمان سیاهی دور چشم با آب قلیایی

26/خرداد/1398 مقالات بدون دیدگاه

درمان سیاهی دور چشم با آب قلیاییسیاهی دور چشم می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. برخی از دلایل سیاه شدن زیر چشم می تواند از عوامل ارثی، کم خوابی، استرس، سبک زندگی و تغذیه نامناسب باشد. اگر می خواهید بدانید آب قلیایی چگونه به درمان سیاهی دور چشم و بیماری های چشم می پردازد با ما همراه باشید :

تقریبا 98% لایه میانی چشم و 75% از کل چشم از آب تشکیل شده است. کم آبی بدن با سر درد و گاها چشم درد همراه است. نوشیدن آب باعث کاهش دردهای ناحیه گیجگاهی و اطراف چشم می شود. همین موضوع می تواند فواید نوشیدن آب قلیایی برای چشم را مشخص کند.

دلایل سیاهی دور چشم با آب قلیایی

دلایل سیاهی دور چشم چیست ؟

  1. عوامل ارثی
  2. کم خوابی
  3. استرس
  4. سبک زندگی
  5. تغذیه نامناسب
  6. کمبود بعضی ویتامین ها
  7. کم خونی
  8. آلودگی هوا

همچنین ممکن است به دلیل پارگی مویرگ ها، دور چشم ها سیاه شوند.

مزایای آب قلیایی برای چشم چیست ؟

  • بهبود سیاهی دور چشم
  • جلوگیری از خشکی چشم
  • جلوگیری از پیری چشم
  • جلوگیری از خونریزی داخلی چشم و آب مروارید

درمان تیرگی دور چشم با آب قلیایی

درمان سیاهی دور چشم با آب قلیایی

بدن برای حفظ رطوبت چشم ها به آب نیاز دارد. نوشیدن آب آشامیدنی سالم و به میزان کافی سبب شفافیت چشم ها می شود. همچنین نوشیدن آب تاثیر مهمی بر زیبایی پوست علی الخصوص در ناحیه اطراف چشم دارد. یکی از علائم کم آبی بدن گودی و سیاهی دور چشم است. از این رو نوشیدن ‌آب باعث بهبود تیرگی های پوست دور چشم و کاهش جوش‌های صورت می‌شود. مطالعات علمی ثابت کرده است که سلامت چشم ارتباط بسیار نزدیکی با نوع تغذیه از جمله آبی که می نوشیم دارد. آب قلیایی به دلیل خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی می تواند در درمان سیاهی و کبودی دور چشم تاثیر زیادی داشته باشد.

درمان خشکی چشم با آب قلیایی

درمان سیاهی دور چشم با آب قلیایی

خشکی چشم زمانی رخ می دهد که اشک ها قادر به چرب نمودن چشمان نباشند. اشک ممکن است به دلایل متفاوت ناکافی باشد. برای مثال، خشکی چشم ها ممکن است در صورتی رخ دهد که چشم شما اشک کافی تولید نکند یا اشک هایی با کیفیت نامناسب تولید کند. پزشکان برای جلوگیری از خشکی چشم توصیه می کنند در طول روز مایعات کافی بنوشید. این امر به مرطوب نگه داشتن بافتهای بدن و از جمله سطح چشم کمک می‌کند. همچنین در مواقعی که کار چشمی طولانی مدت انجام می‌دهید، سعی کنید به صورت ارادی پلک بزنید. به صفحه مانیتور، تلویزیون یا کتاب خیره نشوید یا هر 5 تا 10 دقیقه یک بار برای چند ثانیه پلکها را ببندید.

شستشوی مرتب چشم ها با آب قلیایی می تواند از آلودگی چشم جلوگیری کرده و خطر ابتلا به خشکی چشم را تا حد زیادی کاهش دهد.

جلوگیری از پیر چشمی با نوشیدن آب قلیایی غنی از هیدروژن

درمان سیاهی دور چشم با آب قلیایی

پیر چشمی دوربینی و اختلال دید بر اثر بالا رفتن سن است. با از دست رفتن تدریجی خاصیت ارتجاعی عدسی چشم، قدرت تطابق کم خواهد شد. پیر چشمی بخشی از روند طبیعی افزایش سن می‌باشد. هنگامی که عدسی چشم قابلیت انعطاف خود را به تدریج از دست می‌دهد، اتفاق می‌افتد. در علم پزشکی علت پیری را اکسید شدن بدن می گویند. بر همین اساس آنتی اکسیدان های طبیعی می توانند از اکسید شدن و پیری زودرس جلوگیری کنند. آب غنی شده با هیدروژن قوی ترین آنتی اکسیدان شناخته شده است. از این رو آب قلیایی می تواند تاثیر بسیار زیادی در جلوگیری از پیری چشم داشته باشد.

درمان آب مروارید با آب قلیایی

یکی از مهمترین مشکلات چشم پاره شده مویرگ ها و عدم خونرسانی است که امکان دارد تحت عوامل مختلفی از قبیل آلودگی یا ضربه رخ دهد. همچنین در افراد دیابتی و کسانی که مشکل قند دارند پاره شدن مویرگ چشم موجب آب مروارید و حتی کوری می گردد. نتایج تحقیقات علمی در ژاپن ثابت کرده است که استفاده از آب هیدروژنه خونرسانی به بافت چشم را بهبود می دهد. دانشگاه های چشم پزشکی ژاپن در مطالعات خود از قطره آب هیدروژنه برای درمان موشهای مبتلا به آسیب چشمی استفاده کردند. هنگامي كه قطره چشم حاوی هیدروژن به طور مداوم استفاده شد، میزیان اکسید شدن شبکیه چشم به میزان قابل ملاحظه ای کاهش یافت.

آب غنی شده با هیدروژن مانع از نازک شدن شبکیه گردید. قطره چشم حاوی هیدروژن میزان ضخامت شبکیه را تا 70٪ بهبود بخشید. قطره بهبود ضخامت شبکیه را تا 70٪ افزایش داد. در این مطالعه نتیجه گرفته شد که هیدروژن اثرات سمي در بدن انسان ندارد.

بنابراین، نتایج حاکی از آن است که قطره های چشم حاوی هیدروژن، یک درمان بسیار مفید عصبی محافظ و آنتی اکسیدان دهنده برای آسیب زخم حاد رتینول می باشد. بنابراین نوشیدن آب قلیایی در طول روز و شستشوی چشم با آب قلیایی می تواند تاثیر بسزایی در درمان آب مروارید و پیشگیری از ایجاد ان نماید.

درمان سیاهی دور چشم با آب قلیایی

برچسب ها: جلوگیری از پیر چشمی با نوشیدن آب قلیایی غنی از هیدروژن درمان خشکی چشم با آب قلیایی فواید آب قلیایی برای چشم درمان تیرگی دور چشم با آب قلیایی شستشوی چشم با آب قلیایی درمان پیر چشمی با آب قلیایی درمان آب مروارید با آب قلیایی دلایل سیاهی دور چشم درمان سیاهی دور چشم با آب قلیایی : فواید نوشیدن آب قلیایی



دیدگاه
دیدگاه شما :