سفارش تلفنی
09393710094

درمان ام اس با آب شفابخش قلیایی

26/خرداد/1398 مقالات بدون دیدگاه

درمان ام اس با آب شفابخش قلیایی : بیماری ام اس جز آن دسته از بیماری هایی است که در صورت ابتلا روند درمانی سختی خواهد داشت . اما راه کارهایی نیز برای درمان و پیشگیری از بیماری ام اس با آب قلیایی وجود دارد . اما چگونه این آب شفابخش به درمان ام اس می پردازد ؟ نظرات دانشمندان و پزشکان در مورد آب قلیایی چیست ؟ با ما همراه باشید تا بیشتر با آب شفابخش قلیایی آشنا شویم :

پژوهشهای اخیر تاثیرآب قلیایی در برابر ام اس به لحاظ آنتی اکسیدانی را مورد بررسی قرار داده است. مطالعات پژوهشگران دانشگاه جانز هاپکینز در بالتیمور نشان می دهد که رژیم غذایی اکثر زنان مبتلا به ام اس در مقایسه با زنان سالم، فاقد مقدار کافی از مواد غذایی ضد التهاب و آنتی اکسیدان است و می توان با استفاده از مواد آنتی اکسیدان نظیر آب قلیایی عوارض بیماری ام اس را کاهش داد. تحقیقات نشان می دهد که رژیم غذایی اغلب این بیماران، از نظر منابع ویتامین E، فولات (فولیک اسید) و منیزیم فقیر است.

دلایل ابتلا به ام اس چیست ؟

در این گزارش آمده است که مواد غذایی حاوی آنتی اکسیدان و مواد ضد التهابی، پیامدهای مهمی در سیستم عصبی زنان دارند و کمبود این مواد می تواند یکی از دلایل ابتلا به ام اس باشد. همچنین این تحقیق نشان می دهد که وجود این مواد غذایی در رژیم بیماران مبتلا به ام اس، باعث کاهش پیشرفت بیماری می شود.

آنتی اکسیدان به ترکیباتی گفته می شود که از سلول در مقابل صدمات جلوگیری کند. این ترکیبات می توانند طبیعی یا مصنوعی باشند  برای بیشتر شناختن خواص آنتی اکسیدانی آب قلیایی حتما این مقاله را بخوانید

مولتیپل اسکلروزیس یا MS چیست ؟

مولتیپل اسکلروزیس یا MS ، یک بیماری مزمن عصبی است که در آن سیستم ایمنی بدن به بافت های سالم سیستم عصبی مرکزی حمله می کند. ام اس بر اثر پاسخ سیستم ایمنی بوجود می آید و باعث التهاب در سیستم عصبی مرکزی می شود. التهاب، باعث نابود شدن میلین می شود. میلین یک بافت چربی است که از رشته های عصبی محافظت می کند

میانگین سن ابتلا به MS

سن ابتلا به این بیماری معمولا بین ۲۰ تا ۵۰ سالگی است و احتمال بروز آن در زنان دو برابر مردان است. بر اساس گزارش سازمان بهداشت جهانی، در حال حاضر بیش از ۲.۳ میلیون نفر در سراسر جهان به ام اس مبتلا هستند

.

علائم ام اس چیست ؟

مهمترین علایم بیماری ام اس، ضعف، سفت شدن عضلات، سوزن سوزن شدن و بی حسی اندام ها، دوبینی، سرگیجه، اختلال در تعادل و خستگی مزمن است. نتایج این تحقیقات در ۶۷ مین نشست سالانه نورولوژی آمریکا در واشنگتن دی سی مطرح شده است.

آنتی اکسیدان هایی که از ام اس پیشگیری می کنند  :

لوتئین : این گروه آنتی اکسیدان در انواع کلم (کلم بروکلی، گل کلم و برگ کلم)، انواع میوه ها، سبزیجات نشاسته ای (ذرت، نخود فرنگی) تخم مرغ و سبزیجات برگ دار وجود دارد.

سلنیوم : یک ماده معدنی موجود در غذاهای گیاهی، تخم مرغ، مرغ، گوشت قرمز، حبوبات و ماهی است.

کاروتنوئیدها : رنگدانه هایی است که باعث رنگ زرد و نارنجی میوه هایی از قبیل هویج، خربزه و سیب زمینی می شود.

لیکوپن : یک ماده شیمیایی موجود در میوه و سبزیجات قرمز از جمله گوجه فرنگی و هندوانه است.

ویتامین A : در هویج، سیب زمینی، سبزیجات برگ دار تیره رنگ و زردآلو به وفور وجود دارد.

ویتامین C : در مرکبات، سیب زمینی، آناناس، کلم بروکلی، اسفناج و انواع توت وجود دارد.

ویتامین E : آجیل، کره بادام زمینی، جوانه گندم، اسفناج، سویا، ماهی، آوکادو و روغن گیاهی حاوی این ویتامین هستند.

گوجه فرنگی، انواع توت ها، فلفل، هویج، اسفناج، زردچوبه، زنجبیل، بذر کتان، انواع آجیل و غلات سبوس دار نیز دارای خواص ضد التهابی هستند.

درمان ام اس با آب شفابخش قلیایی

نتایج تحقیقات دانشمندان در مورد تاثیر آب قلیایی بر روی بیماری ام اس

آب قلیایی با داشتن هیدروژن آنتی اکسیدان طبیعی محسوب می گردد. مطالعات اخیر نشان دهنده آن است که آب هیدروژنه فعال می تواند موجب بالا رفتن دفاع آنتی اکسیدانی بدن گردد.

در مطالعه ای که در سال ۲۰۱۶ در مجله نوروایمنولوژی منتشر شده تاثیر درمانی و پیشگیرانه آب غنی از هیدروژن در برابر بیماری ام اس مورد بررسی قرار گرفته است. هیدروژن مولکولی (H2) به عنوان یک آنتی اکسیدان، دارای اثرات ضد مرگ سلولی، ضد التهاب، ضد آلرژی، و اثرات ضد سرطان گزارش شده است.

در این مطالعه، به اثرات درمانی و پیشگیری کننده آب غنی از هیدروژن (HRW) در پیشرفت بیماری خود ایمنی آنسفالومیلیت (EAE)، در مدل حیوانی برای MS پرداخته شد و مشخص شد که آب غنی از هیدروژن قادر به تاخیر انداختن شروع بیماری EAE و کاهش حداکثر علائم بالینی بود.

آب قلیایی چگونه به پیشگیری و درمان ام اس کمک می کند ؟

تاثیر آب قلیایی در برابر ام اس با افزایش میزان مصرف این آب زمانی که پس از شروع بیماری تجویز می شود، قابل ملاحظه است. شدت بیماری، نفوذ بیماری به سیستم عصبی مرکزی و دمیلینه شدن سلولهای عصبی را نیز کاهش می دهد.

علاوه بر این، درمان با آب قلیایی مانع از حمله سلولهای ایمنی به سیستم عصبی مرکزی شده و موجب مهار رشد سلول TH17 بدون تاثیر جمعیت سلول وابسته به Th1 می گردد. از آنجا که آب تولید شده توسط لوکساب غیر سمی و ارزان است، به راحتی تولید می شود، و به آسانی می تواند از سد خونی مغزی عبور کند، آزمایش ها نشان می دهد که آب یونیزه قلیایی پتانسیل بسیار بالایی در درمان بیماری MS دارد.

درمان ام اس با آب شفابخش قلیایی

برچسب ها: MS درمان ام اس با آب قلیایی مولتیپل اسکلروزیس خواص آنتی اکسیدانی آب قلیایی علائم ام اس چیست ؟ تاثیرآب قلیایی در برابر ام اس نظرات دانشمندان و پزشکان در مورد آب قلیایی تاثیر آب قلیایی بر روی بیماری ام اس نتایج تحقیقات دانشمندان در مورد تاثیر آب قلیایی بر روی بیماری ام اس آب قلیایی چگونه به پیشگیری و درمان ام اس کمک می کند ؟ پیشگیری و درمان ام اس درمان ام اس درمان ام اس با آب شفابخش قلیایی



دیدگاه
دیدگاه شما :