سفارش تلفنی
09393710094

خصوصیات بدن قلیایی چیست؟

28/آبان/1399 مقالات بدون دیدگاه

خصوصیات بدن قلیایی چیست؟ بد نیست که بدانید آب قلیایی آبی است که نه خنثی باشد و نه اسیدی باشد . بعضی از محققان با بررسی قرار دادن مزایای آب ها قلیایی به این نتیجه رسیده‌اند که آب قلیایی منبعی عالی برای سلامت عمومی بدن افراد می‌باشد . از طرف دیگر، میزان قلیائی بودن آب از یک برند تا برند دیگر به نحوه‌ی تولید محصول و مکانیزم مورد استفاده جهت تولید آن متفاوت می‌باشد. در این مقاله می خواهیم درباره خصوصیات بدن قلیایی چیست؟ و مزایا و معایب آب قلیایی مطالبی را برای شما بیان کنیم. تا انتهای این مطلب همراه ما باشید:

خصوصیات بدن قلیایی چیست؟

هنگامی که وضعیت قلیایی بدن در سطح مناسب حفظ شود، التهاب مزمن که یکی از دلایل اصلی ابتلا به بسیاری از بیماری ها محسوب می شود، کمتر تجربه خواهد شد.  رژیم غذایی خود را تغییر دهید و اندکی سبک زندگی خود را اصلاح کنید. بدن شما برای بقا به کارهایی که خود شما انجام می دهید، وابسته است.  میزان مصرف مواد غذایی قلیایی ساز را بیشتر کنید. میوه و سبزیجات بهترین گزینه ها هستند و در کنار آنها مغزهای خوراکی، دانه ها، لوبیا و حبوبات قرار می گیرند.

خصوصیات بدن قلیایی چیست؟

مزایای نوشیدن آب قلیایی چیست؟

برای داشتن یک زندگی سالم مدیریت تعادل شیمیایی مناسب آب از جمله مهم‌ترین مواردی است که مورد نیاز می‌باشد. همانطور که می دانید اسیدی شدن بدن پیامدهایی را از جمله مانند خستگی ، بی حالی ، کسلی ،پیری زود روز ، افزایش وزن به همراه دارد. نوشیدن آب قلیایی علاوه بر جلوگیری از اسیدی شدن بدن می تواند مزایای زیادی را برای شما به همرا داشته باشد که در این قسمت از مقاله به بیان آن ها می پردازیم:

  • جهت دستیابی به تعادل و ایجاد عملکرد بهتر بدن، نیاز به نوشیدن آب کافی و سالم می‌باشد. آب عامل بسیار مهم در حفظ تعادل مناسب اسید – باز بدن می‌باشد. حدود 70 درصد بدن ما را آب تشکیل داده و روزانه به واسطه‌ی عملکرد طبیعی بدن حدود 5/2 لیتر از این آب از دست می‌رود. بنابراین، جایگزین کردن این آب دفع شده هم از نظر کیفیت و هم کمیت آن بسیار مهم می‌باشد.
  • باید بدانیم که پتانسیل آب قلیایی منفی است و می تواند پی اچ بدن انسان را متعادل سازد که این عمل خاصیت آنتی اکسیدانی را برای بدن فراهم می‌کند و باعث افزایش سلامتی انسان می‌گردد و در واقع به بهبود بیماری‌ها مخصوصا بیماری‌های حاد کمک می‌کند. در نتیجه بهتر است آبی را که جهت نوشیدن مصرف می نماییم آبی قلیایی باشد.
  • در واقع می‌توان گفت آب قلیایی با خنثی کردن رادیکال‌های آزاد و کنترل اکسیداسیون در بدن، آنتی اکسیدانی در دسترس است. امروزه سلول‌های بدن انسان در اثر تغذیه نامناسب، آلودگی هوا و تماس با اشعه‌های مختلف، بسیار نیازمند به آنتی اکسیدان هستند. و چه بهتر از این که آنتی اکسیدان را مثل آب خوردن به بدن خود برسانیم.
  • برای پیشگیری از سرطان باید با از بردن اسیدهای زائد بدن (زباله های اسیدی)، که سلول‌های طبیعی را به سلول‌های سرطانی تبدیل می‌کنند، شروع کرد. فرد مبتلا به سرطان در جریان شیمی درمانی، تحت کنترل شدید Ph بدن و جلوگیری از افزایش اسیدیته قرار می‌گیرد تا از عود مجدد سرطان جلوگیری شود. تمام این موارد نشان دهنده فایده و حتی ضرورت استفاده از آب قلیایی برای رفع تشنگی است.
  • آب قلیایی به کاهش وزن کمک می‌کند .آب قلیایی برای کسانی که با اضافه‌وزن خود مشکل دارند بسیار مفید است. امروزه غذاهای معمول در رژیم غذایی ما بدن را به سمت دست‌یابی به حالت اسیدی سوق می‌دهد. این موضوع سبب می‌شود که بدن سلول‌های چربی بیشتری را برای خنثی‌سازی اثر اسیدی تولید کند. تولید سلول‌های چربی بیشتر نیز موجب افزایش وزن خواهد شد. آب قلیایی به‌صورت طبیعی به خنثی‌سازی خاصیت اسیدی می‌پردازد. به‌عبارت‌دیگر، بدن افرادی که آب قلیایی می‌نوشند سلول‌های چربی کمتری تولید کرده و این افراد وزن مناسب‌تری خواهند داشت.
  • برخی بیماران دیابتی در ژاپن با استفاده از آب قلیایی تحت درمان قرار می‌گیرند. حتی استفاده کوتاه‌مدت از آب قلیایی نیز در تنظیم مقدار قند خون بسیار مؤثر است. آب قلیایی از گسترش بیماری دیابت جلوگیری می‌کند محققان نشان داده‌اند که رابطه مهمی میان قند خون و مصرف آب قلیایی وجود دارد. عملکرد صحیح لوزالمعده شدیدا وابسته به یک رژیم غذایی قلیایی است. لوزالمعده آنزیم‌های هضم قلیایی و سدیم بی‌کربنات تولید می‌کند و عملکرد آن به کاهش مقادیر اضافی اسید منجر می‌شود. لوزالمعده به تنظیم قند خون که تولیدکننده انرژی بدن است نیز کمک می‌کند؛ بنابراین برای داشتن قندخونی متعادل، نیاز به یک رژیم غذایی قلیایی است.
  • یکی از بیماری های پوستی که درمان ندارد پسوریازیس می باشد که درمان ندارد.اغین بیمار علائمی را دارد که شامل لکه های قرمز روی پوست، خشک شدن پوست، ترک خوردن خارش و سوزش پوست می باشد. نوشیدن روزانه آب قلیایی به خنثی سازی سطح پوست کمک می کند و مانع بروز این بیماری و از حاد شدن آن جلوگیری میکند. همچنین شست شوی پوست با آب قلیایی راه دیگریست که می تواند از پیشرفت این بیماری جلوگیری کند و باعث درمان شود.

خصوصیات بدن قلیایی چیست؟

آب قلیایی چه معایبی دارد؟

آب قلیایی یا یونیزه شده به روش های موجود به شرط کنترل در میزان و زمان مصرف، ضرر خاصی ندارد. آب قلیایی اگر در زمان نامناسب و در میان وعده ها استفاده شود موجب تضعیف اسید معده می شود. در این صورت پس از گذشت مدت زمان طولانی افراد دچار رفلاکس یا مشکلات گوارشی می شوند. برای رفع این مشکلات توصیه شده است که ۱ ساعت قبل از غذا و ۲ ساعت بعد از آن آب مصرف نشود.

در صورت مصرف بیش از اندازه و بی موقع، آب قلیایی می تواند میزان اسیدیته معده را کاهش دهد، موجب مسمومیت دستگاه گوارش و سوزش پوست شود. آب قلیایی با هوا و مواد پلاستیکی واکنش می دهد لذا توصیه اکید شده است که در ظروف شیشه ای نگه داری شود.

خرید آب قلیایی لوکساب

فواید استفاده از آب قلیایی بی‌شمار است. با بررسی تمام خواص مفیدی که این آب در حفظ و بهبود سطح سلامتی بدن دارد، استفاده از چنین آبی بسیار ضروری است. اگر در معرض بیماری‌های مختلفی قرار دارید، بدن خود را با نوشیدن آب قلیایی بیمه کنید.آب قلیایی لوکساب؛ آبی است خالص، گوارا، سرشار از املاح معدنی و آنتی اکسیدان که تحت فرآیند یونیزاسیون، غنی سازی و خالص سازی شده است.

خصوصیات بدن قلیایی چیست؟

برچسب ها: خصوصیات بدن قلیایی چیست؟ آب قلیایی چه معایبی دارد؟ خرید آب قلیایی لوکساب آب قلیایی مزایای آب قلیایی خواص آب قلیایی خریدآب قلیایی خرید آب قلیایی خرید انلاین آب قلیایی



دیدگاه
دیدگاه شما :