سفارش تلفنی
09393710094

تاریخچه مصرف آب قلیایی در جهان

17/آذر/1399 مقالات بدون دیدگاه

تاریخچه مصرف آب قلیایی در جهان : داستان یونیزرهای آب قلیایی مانند رودخانه ای است که دو جریان عمده در آن جاری می باشد. جریان اول الگوی الهام بخش است ، ایده ای که بسیاری را به دنبال شکل برتر آب سوق داده است. جریان دوم توسعه خود فرآیند ، فن آوری یونیزاسیون آب است.به یک معنا ، توسعه روند ابتدا رسید ، قبل از اینکه این الگو برای دنیای وسیع تحقیق شناخته شود. این ایده از مایکل فارادی بود که مغناطیس و دینام را اختراع کرد و یکی از پیشگامان بزرگ انرژی الکتریکی بود. یکی از اختراعات وی که در طول زندگی خود هیچ گاه به کاربرد عملی نرسید ، دستگاهی برای ایجاد الکترولیز ، جداسازی الکترونیکی آب به دو ماده اصلی تشکیل دهنده آن ، هیدروژن و اکسیژن بود. بعداً ، نوعی الکترولیز در ایجاد یونیزر آب قلیایی استفاده شد. در این مقاله به بررسی تاریخچه مصرف آب قلیایی در جهان می پردازیم.اگر شماهم علاقه مند به تاریخچه مصرف آب قلیایی می باشید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

آب قلیایی از گذشته تا امروز

بیش از یک قرن طول می کشد تا دانشمندان در سراسر جهان الهام مورد نیاز خود را برای پیشبرد تلاش برای یافتن آب سالم و عالی برای استفاده بشر پیدا کنند. احتمالاً طیف وسیعی از مردم این الهام را احساس می کردند. با این حال ، هنوز داستان کامل توسعه یونیزر آب قلیایی هنوز به طور دقیق ردیابی نشده است.

یکی از آن محققان اولیه ، دکتر هنری کوآندا ، دانشمند مشهور رومانیایی و برنده جایزه نوبل بود. وی در درجه اول به دلیل مطالعه در مورد دینامیک سیالات و کاربرد آن در هوانوردی شناخته شده است. آنچه کمتر شناخته شده است وسواس مادام العمر وی در مورد ساختار آب است ، وسواسی که بدون شک با داستان های طول عمر که در مورد مردم هونزا ظاهر شد ، دامن می زد. از دهه 1930 ، کوآندا برای تأیید گمانه زنی های خود مبنی بر اینکه آب هونزا دارای خواص بی نظیری است که به طول عمر آنها کمک می کند ، به آن سرزمین دور افتاده سفر کرد. نتیجه گیری او این بود که ، در واقع ، آب متفاوت بود. هنگامی که درجه حرارت آن پایین آمد و آب هونزا یک شکل گیری دانه برفی متبلور داشت ، ساختاری شبیه به سیستم وریدی در انسان و علاوه بر آن به ساختار عروقی در گیاهان نشان داد.

تا آنجا که به تاریخ یونیزاسیون آب قلیایی می رسد ، همه راه ها به هونزا از هیمالیا و کوه های آند ، مناطق شین چان چین و قفقاز در آذربایجان منتهی می شوند. مکان های از راه دور برای اطمینان ، اما مکانهایی که طول عمر قاعده است ، و نه استثنا.

تاریخچه مصرف آب قلیایی در جهان

کشف درمان و کنترل بیماری ها با آب قلیایی

مدت ها قبل از تلاش برای بازسازی آب از طریق یونیزاسیون ، دانشمندان مختلف دریافتند که آب و رژیم غذایی هونزا مورد توجه خاص است. از این گذشته ، آیا هونزا بیشترین عمر را در جهان نداشته است؟ آیا آنها وقتی نسبتاً بزرگتر از برادرانشان در بقیه دنیا بودند بچه دار نمی شدند؟ سرطان ، حفره ها ، بیماری های دژنراتیو آنها کجا بود؟ چه عاملی باعث پدید آمدن و شکوفا شدن این پدیده سلامتی ، نشاط و تعادل کلی بدن شده است؟

انگیزه آب هونزا مخرج مشترک تحقیق در مورد آب طول عمر بود و هست. و از آنجا که بیشتر دنیا نمی توانستند شرایط غیرمعمول یخبندان و زمین کوهستانی را که این آب از آن برخاسته است ، دوباره ایجاد کنند ، دانشمندان ساختار آب را بررسی کردند تا ببینند آیا امکان ایجاد آن وجود دارد یا خیر. آیا آنها می توانند این منطقه خاص و قلیایی با آب ویژه را از نو بسازند؟ آیا آنها می توانند محتوای هیدروژن فعال آن را شبیه سازی کنند؟ آیا آنها می توانند آن را با این فرم خاص هیدروژن با الکترون اضافی تزریق کنند؟ آیا آنها می توانند با پتانسیل منفی Redox آن مطابقت داشته باشند؟ آیا آنها می توانند آب معمولی بگیرند و با داشتن ماده معدنی کلوئیدی قابل توجهی از آب ، زندگی را ایجاد کنند؟

تاریخچه این جستجو و دیگران برای یافتن یک آب شفابخش تر و کامل تر و اختراع بعدی یونیزر آب قلیایی ، شاید هنوز به طور کامل بیان نشده باشد. بخشی از آنچه در اینجا نوشته شده است از روایات شفاهی استنباط شده است. داستان واقعی این ماجراجویی هرگز به طور دقیق ثبت نشده است.

اگرچه این گزارش تا حدودی مبهم به نظر می رسد ، اما اعتقاد بر این است که مدتی پس از جنگ جهانی دوم ، تعدادی از محققان روسی و ژاپنی سعی در تحقیق در مورد همان آبهایی داشتند که کوآندا تحقیق کرده بود. دقیقاً مشخص نیست که چه چیزی آنها را ترغیب به پیشرفت کرده است ، اما مطمئناً در دهه 1940 افراد بیشتری درباره هونزا می دانستند که قبلاً می دانستند. در واقع ، واقعیت آن منجر به رمان عاشقانه ، افق گمشده ، درباره پادشاهی افسانه ای به نام شانگریلا شده بود ، جایی که مردم برای همیشه در آن زندگی می کردند. سازگاری Lost Horizon با فیلم ، در یک فیلم پرفروش به کارگردانی فرانک کاپرا ، داستان چاه های مخفی زندگی خلوت در مناطق کوهستانی هیمالیا را ارائه داد. در اواخر دهه 1940 ، گرچه هیچ کس ادعای جاودانگی واقعی را برای ساکنان هونزا نداشت ، اما یک تب برای یافتن و درک منبع مخفی ماندگاری مردم هونزا وجود داشت. اکثریت احساس کردند که این ماده در رژیم غذایی و آب است.

ژاپنی ها اولین و بزرگ ترین مصرف کننده آب قلیایی در جهان

داستان ، که به شکل توسعه نیافته گسترش یافته است ، این است که ژاپنی ها از روش های جدید آزمایش های الکترولیز توسط همسالان روسی خود استفاده می کنند که بدون شک از فن آوری اصلی فارادی الهام گرفته شده اند.

آب یونی قلیایی با استفاده از یونیزر آب برای تقسیم آب لوله کشی فیلتر شده الکتریکی به آب یونی قلیایی و آب اسیدی ساخته می شود ، سپس هر یک از آنها در یک محفظه جداگانه تغذیه می شود. یک محفظه حاوی آب قلیایی است که مشخص شده است برای سلامتی و سلامتی انسان بسیار غنی کننده است. محفظه دوم حاوی آب اسیدی است که استفاده های چشمگیری نیز دارد.

اولین یونیزر آب در کجا ساخته شد؟

اولین یونیزر آب که فناوری آن مطابق با این توصیف است ، در اوایل دهه 50 در ژاپن ساخته شد ، احتمالاً در نتیجه کاوش در سیستم الکترولیز روسیه. این آزمایشات ابتدا روی گیاهان و حیوانات انجام شد. توسعه در مقیاس کامل در سال 1954 آغاز شد. چندین دانشگاه کشاورزی ژاپن شروع به بررسی تأثیرات آب یونی قلیایی و به ویژه تأثیرات آب اسیدی بر گیاهان کردند. امروزه کشاورزان مهد کودک هایی که گل های شاخه بریده تهیه می کنند از آب اسیدی برای تازه نگه داشتن گل های خود قبل از تحویل به گل فروشی ها استفاده می کنند.

جمع آوری اطلاعات در مورد انسان بیشتر طول کشید ، مطمئناً تلاش بسیار پیچیده تری. با این حال ، پزشکان در ژاپن سرانجام داده های کافی را جمع آوری کردند تا نه تنها سمی بودن آب قلیایی ، بلکه اثرات مفید آن را در ریشه کن کردن برخی بیماری ها تأیید کنند. روش جدید فناوری آب عملکردی نامیده شد ، اصطلاحی که هنوز هم در ژاپن تا به امروز مورد استفاده قرار گرفته است.

اولین یونیزرهای آب یونی قلیایی تجاری در سال 1995 در ژاپن در دسترس بودند. در ابتدا فقط از واحدهای بسیار بزرگ در بیمارستان ها استفاده می شد. در سال l960 ، گروهی از پزشکان پزشکی ژاپن و دانشمندان تحقیقات کشاورزی ، یک مituteسسه تحقیقات پزشکی و کشاورزی ویژه ای را برای بررسی آب یونیزه تشکیل دادند. جلسات سالانه برای گزارش یافته های آنها برگزار می شد. سرانجام ، در ژانویه 1966 ، وزارت بهداشت و توانبخشی دولت ژاپن یونیزر آب یونی قلیایی را به عنوان یک وسیله پزشکی قانونی برای بهبود سلامت انسان تأیید کرد.

یونیزرهای آب یونی قلیایی ساخت ژاپن برای اولین بار در دهه 70 به کره وارد شدند و امروز نیز توسط دولت کره جنوبی به عنوان دستگاه های پزشکی تأیید می شوند. در سال 1985 ، واحد خانگی ساخت کره در ایالات متحده معرفی شد. یک آزمایش سمیت موفقیت آمیز توسط یک آزمایشگاه تست مستقل در LA با استفاده از استانداردهای FDA در سال آینده انجام شد. نتایج ثابت کرد که هیچ سمیتی در آب یونی قلیایی تولید شده توسط یونیزر آب وجود ندارد.

علی رغم موفقیت در آزمایش ، تنها در دهه 1990 بود که بازار یونیزرها ، عمدتاً از طریق شرکت های ژاپنی و کره ای آغاز شد ، که اکنون همچنان به تحقیق و توسعه خود ادامه می دهند. ظهور هزاره ، دلیل و دلیل خوبی برای تجدید حیات و رشد اخیر در یونیزاسیون آب قلیایی به ارمغان می آورد. مردم بیش از هر زمان دیگری بیمار هستند. با وجود همه فن آوری های مدرن ، روش های پزشکی و استفاده از داروهای تجویز شده ، میزان بیماری در اکثر کشورهای پیشرفته سر به فلک می کشد. بزرگترین مخرج مشترک در میان این کشورها این واقعیت است که تقریباً همه "آب کثیف" می نوشند.

تاریخچه مصرف آب قلیایی در جهان

در طی چهل سال گذشته تخمین زده شده است که در جایی در همسایگی 30 میلیون شهروند ژاپنی از این دستگاه ها استفاده کرده اند. این به خوبی می تواند این واقعیت را توضیح دهد که ژاپن دارای شماره یک سیستم بهداشتی درمانی در جهان است ، همانطور که دکتر باربارا استارفیلد در مجله انجمن پزشکی آمریکا (JAMA) گزارش داده است. ژاپن نیز نرخ بقای سرطان و سایر میزان بهبودی بیماری را گزارش کرده است. متأسفانه ، ایالات متحده در این گزارش رتبه سیزده را به خود اختصاص داده است. آیا می توان پاسخی نسبی به آنچه در زندگی حیات بخش و آب حیاتی یونیزه زندگی می کنید ، گرفتار کرد؟ ما اینطور فکر می کنیم

دکتر Linda Posch MS SLP ND: رویکرد بالینی التقاطی دارد و به شدت از استفاده از آب یونیزه همراه با ویتامین های مایع کامل مواد غذایی و مکمل های ویتامین کامل مواد غذایی حمایت می کند.

تحقیقات در مورد آب یونیزه قلیایی از حدود سال 1931 آغاز شد و در سال 1965 به عنوان یک دستگاه پزشکی خانگی با اثرات مفید برای معده و روده تأیید شد ، اما در اینجا ما می خواهیم تاریخچه و روندهای اجتماعی آن را از طلوع آب یونیزه قلیایی از طریق تب معرفی کنیم. رونق گرفتن در دوره ای که کاربرد آن بر اساس اصول علمی ثابت شده است.
پیگیری آب یونیزه قلیایی

تحقیقات در مورد اثرات آب یونیزه قلیایی بر روی حیوانات و گیاهان در حدود سال 1931 آغاز شد ، زمانی که میشیسو سووا ، محقق پزشکی در ماشین آلات الکتریکی synnohl ، بر رابطه بین آب و برق تمرکز کرد.

آقای سووا بارها کیفیت آب از مناطق مختلف کشور را بررسی و آزمایش کرد و در سال 1952 اولین تجهیزات را برای الکترولیز آب تولید کرد. (در آن زمان ، آب یونیزه قلیایی "مایع Synnohl" نامیده می شد.)

پس از آن ، او آزمایشات را با همکاری پروفسور آکیبا در دانشگاه توکیو تکرار کرد. ابتدا یک ماشین کشاورزی الکترونیکی Synnohl در سال 1954 به عنوان یک کاربرد کشاورزی (کشت برنج) تولید شد و مفید بودن آن برای کشاورزی مورد مطالعه قرار گرفت. (در آن زمان ، روزنامه ها به عنوان "روش کشاورزی Synnohl" از آن استفاده کردند و موضوع گفتگو بود.)

از سوی دیگر ، آزمایش برای کاربردهای پزشکی دشوار بود و آنها با مشکل روبرو شدند ، اما با تجمع آزمایشات بالینی و تجارب واقعی استفاده از پزشکان و اعضای عمومی ، در سال 1958 "دستگاه تولید مایعات Synnohl" ایجاد شد و در 1960 انجمن تحقيقات علوم پزشكي Synnohl Liquid تأسيس شد ، كه با تغيير در كاربرد عملي آب الكتروليزي از زمينه كشاورزي به رشته پزشكي تحقق يافت.

از تأیید به عنوان یک دستگاه پزشکی تحت قانون امور دارویی گرفته تا کاربردهای عملی مشخص

با این حرکت ، در سال 1962 مشاغل جداگانه ای از استان ناگانو و استان کیوتو دستگاه الکترولیتی را به دفتر رفاه دولت (معادل وزارت بهداشت ، کار و رفاه در آن زمان) آوردند و خواستار ساخت دستگاه به عنوان یک وسیله پزشکی شدند.

با این حال ، از آنجا که اختلافاتی در آب لوله کشی در هر منطقه وجود دارد ، استفاده از روش تولید مایع synnohl برای تولید آب یونیزه قلیایی با همان مشخصات برای کیفیت آب هر منطقه محدودیت هایی داشت.
بنابراین ، به منظور قرار دادن یون های کلسیم به طور پایدار و حفظ pH قلیایی با آب لوله کشی هر منطقه ، به آنها دستور داده شد که افزودن لاکتات کلسیم باید یک پیش شرط باشد و در نهایت تأیید ساخت برای "دستگاه تولید مایع synnohl" اعطا شد و طبق قانون امور دارویی "دستگاه تولید مواد پزشکی" شناخته شدند.

اثرات مفیدی که طبق قانون امور دارویی برای آنها به عنوان دستگاه پزشکی تأیید شده اند ، به شرح زیر است:

(از بولتن بخش نظارت و ارشاد وزارت بهداشت ، درمان و رفاه ، نظارت دارویی جلد 57 ، تاریخ انتشار 19 اکتبر 1992)

بعلاوه ، پیش زمینه ای نیز وجود دارد که مدیر دفتر امور دارویی وزارت بهداشت و رفاه ، دارویی را اعلام می کند Vol. 763 (8 اکتبر 1965) به فرمانداران کل استان ها که آنها را از اثرات مفید فوق الذکر و تشخیص آنها برای دستگاه های تولید آب الکترولیتیک با استفاده از پزشکی مطلع می کند.

از آن به بعد تولید کننده های مواد پزشکی با تأیید ساخت یکی پس از دیگری به بازار معرفی شدند.

توسعه تجهیزات الکترولیز نیز پیشرفت کرد و در سال 1979 یک مولد آب الکترولیتی از نوع مداوم که می توانست مستقیماً به شیر آب متصل شود (بعداً توابع تصفیه آب نیز اضافه شد) تصویب شد و از آن زمان نام "آب یونیزه قلیایی" "شروع به استفاده شد.

تاریخچه مصرف آب قلیایی در جهان

نظرسنجی ها و گزارش های مختلف در مورد آب یونیزه قلیایی و تأسیس انجمن

از آنجا که در حدود زمان تصویب مولد های آب الکترولیتی از نوع مداوم ، افزایش آگاهی از آب آشامیدنی و جهت گیری سلامت در جامعه وجود داشت و به تدریج آب یونیزه قلیایی توسط جامعه شناخته شد.

در ژوئن 1992 ، آب یونیزه قلیایی به عنوان "آب شگفت انگیز" در یک برنامه خبری تلویزیونی معرفی شد.
در این برنامه ، از آب یونیزه قلیایی در درمان های بیمارستان استفاده می شد و اثرات مفید از جمله موارد شناخته نشده مانند اثرات ضد دیابت و غیره در واقع از یک مرکز پزشکی گزارش می شد ، و از آن زمان تمایل به انتظار اثرات مفید از آب یونیزه قلیایی فراتر از موارد تأیید شده شروع به ظهور می کنند.

در برابر این زمینه های اجتماعی ، انجمن دستگاه های آب یونیزه قلیایی در سپتامبر 1992 با مرکزیت بخش 2 انجمن صنعتی دستگاه های بهداشت خانگی ژاپن توسط کلیه شرکت های درگیر در ساخت و فروش دستگاه های آب یونیزه قلیایی تاسیس شد ، که آن را برای در مورد اطلاعات دقیق و استفاده صحیح از چنین دستگاهی به مردم دستور دهید تا کیفیت را بیشتر افزایش داده و به زندگی سالم و راحت کمک کنند.

اثبات علمی سطح فعلی آب یونیزه قلیایی

دستگاه آب یونیزه قلیایی به تدریج از این طریق گسترش یافته است ، اما در دسامبر 1992 آزمایش محصول که توسط مرکز امور ملی مصرف کننده ژاپن انجام شد ، تردیدهایی را درباره تأثیرات آن در رسانه های جمعی ایجاد کرد.
بعلاوه ، این موضوع در رژیم غذایی ژاپن (کمیسیون رفاه عمومی مجلس شورای 126 رژیم ملی ؛ 26 مارس 1993) نیز مورد بحث قرار گرفت و وزارت بهداشت و رفاه از این صنعت خواست نتایج تحقیقات علمی را در مورد سطح فعلی کیفیت ، اثربخشی و ایمنی.

انجمن این درخواست را پذیرفت و در فوریه 1993 تحقیقات را به کمیته بررسی یونیزر قلیایی (رئیس کمیته: پروفسور ایتوکاوا ، گروه پزشکی ، دانشگاه کیوتو) واگذار کرد و فعالیتهای تحقیق در مورد ایمنی و اثربخشی آب یونیزه قلیایی با استفاده از آخرین تمرکز علمی.

در سال 1994 کمیته بازبینی گزارشی صادر کرد که ایمنی را تأیید می کند و در سال 1997 بخشی از اثربخشی معده و روده های آب یونیزه قلیایی را تأیید کرد.

بر اساس این نتایج تحقیق ، انجمن در تلاش است تا محصولات با سطح بالاتر را با تجدید نظر در استانداردهای نظارتی برای دستگاه های آب یونیزه قلیایی و غیره ارائه دهد.

سپس در سال 1999 ، در 25 امین اجلاس عمومی انجمن علوم پزشکی ژاپن ، در "آب عملکردی الکترولیتی در درمان پزشکی" از کمیته بررسی یونیزر قلیایی ، اولین آزمایش بالینی مقایسه دوسوکور در جهان برای آب آشامیدنی نتیجه گیری کرد آب یونیزه قلیایی مفید است ".

موقعیت یابی به عنوان یک وسیله پزشکی خانگی بر اساس اثبات علمی

این انجمن برای معرفی استانداردهای خود از اطلاعات ایمنی و اثربخشی براساس نتایج آزمون انباشته استفاده کرده است و در حال حاضر این موارد در استانداردهای صدور گواهینامه برای تجهیزات پزشکی خانگی JIS-T 2004 "الکترولیزر آب برای مصارف خانگی" منعکس شده است (پیش نویس اصلی: ژاپن) انجمن صنايع بهداشتي دستگاههاي بهداشتي و انجمن استاندارد ژاپن) ، و به عنوان استانداردهايي براي تضمين ايمني و اثربخشي تعريف مي شوند.

در سال 2005 ، قانون امور دارویی مورد بازنگری قرار گرفت و در نتیجه ، دستگاه آب یونیزه قلیایی از نظر ایمنی بالا به عنوان یک وسیله پزشکی پزشکی برای استفاده در خانه قرار گرفت.

بعلاوه ، در حال حاضر JIS-T 2004 استانداردهای تأیید قابلیت استفاده برای دستگاه های آب یونیزه قلیایی را به عنوان دستگاه های پزشکی کنترل کننده تعریف می کند و هدف از استفاده و اثرات مفید آن در وزارت بهداشت ، کار و رفاه اعلان شماره 112 به عنوان "تولید مواد قلیایی" گزارش شده است. آب آشامیدنی الکترولیتی برای بهبود علائم گوارشی ".

تاریخچه مصرف آب قلیایی در جهان

برای توسعه بیشتر: انتظارات برای اثربخشی آب عملکردی الکترولیتی

در حال حاضر ، آب یونیزه قلیایی همراه با آب الکترولیتیک به شدت اسیدی به عنوان "آب عملکردی الکترولیتی" برچسب گذاری شده است ، و همچنین برای تحقیقات مربوط به آب یونیزه قلیایی ، از نظر علمی افزایش حرکت می یابد.
هر ساله ، فعالیتهای تحقیقاتی زیادی در مورد اقدامات جدید فیزیولوژیکی آب یونیزه قلیایی بر روی بدن موجودات زنده گزارش می شود که در کنفرانس اصلی بنیاد آب عملکردی ، سمپوزیوم آب عملکردی و همچنین در انجمن آب عملکردی ژاپن که در سال 2002 تأسیس شده است ، انجام می شود. برای آینده ، تجزیه و تحلیل عملکردهای فیزیولوژیکی مربوط به اثر بخشی آب یونیزه قلیایی و تحقیقات جدید "توابع" در حال انجام است ، و انتظارات زیادی در مورد این تحقیقات و تحولات وجود دارد.

حتی برای این انجمن ، برای آینده ، ما همچنان به جمع آوری اطلاعات ایمنی در مورد کاربردهای عملی دیگر ادامه خواهیم داد. ما احساس می کنیم که نیاز گسترده ای برای گسترش شناخت روش های مناسب نوشیدن و علائم قابل استفاده و غیره وجود دارد ، بنابراین تلاش خواهیم کرد تا اطلاعات دقیق ارائه دهیم تا از سوceptions تفاهم و سوings تفاهم در مصرف کنندگان عمومی جلوگیری شود. از طرف دیگر ، با ادامه رشد علاقه بین المللی ، ما با همکاری سایر سازمان ها و انجمن ها مانند بنیاد آب عملکردی ، عملکرد ژاپن به سختی کار خواهیم کرد.

خرید آب قلیایی لوکساب

فواید استفاده از آب قلیایی بی‌شمار است. با بررسی تمام خواص مفیدی که این آب در حفظ و بهبود سطح سلامتی بدن دارد، استفاده از چنین آبی بسیار ضروری است. اگر در معرض بیماری‌های مختلفی قرار دارید، بدن خود را با نوشیدن آب قلیایی بیمه کنید.آب قلیایی لوکساب؛ آبی است خالص، گوارا، سرشار از املاح معدنی و آنتی اکسیدان که تحت فرآیند یونیزاسیون، غنی سازی و خالص سازی شده است.

برچسب ها: آب یونیزه قلیایی قیمت آب قلیایی خرید آب قلیایی آب قلیایی تاریخچه مصرف آب قلیایی در جهان خرید آب خواص آب قلیایی



دیدگاه
دیدگاه شما :