سفارش تلفنی
09393710094

تاثیرات آب قلیایی در بهبود سرطان روده

15/اردیبهشت/1398 مقالات بدون دیدگاه

تاثیرات آب قلیایی در بهبود سرطان روده : ما بارها درباره مزایای آب قلیایی و لزوم استفاده آن و کاربرد های درمانی آب قلیایی صحبت کرده ایم ، اما حال بهتر است بدانیم چگونه می توانیم با نوشیدن آب قلیایی تاثیرات مثبتی بر روی سرطان روده داشته باشیم ! آیا ممکن است با نوشیدن آب علائم سرطان در بدن فرد بهبود یابد ؟ آیا سرطان روده با نوشیدن آب قلیایی درمان می شود !! با ما همراه باشید

درمان سرطان روده با نوشیدن آب قلیایی

از فواید آب یونیزه قلیایی خاصیت آنتی اکسیدانی بودن آن است، این آب با بار منفی زیادی که دارد مانع از فعالیت اکسیژن های مخرب (رادیکال های آزاد) می گردد. سرطان ها عمدتاً بر اثر فعل و انفعالات داخل سلولی تحت تاثیر عوامل مخرب از جمله رادیکال های آزاد، املاح مخرب، کلر، نیترات (از سموم شایع در آب های آلوده) و عوامل ژنتیکی فعال شده بوجود می آیند. این آب با آنتی اکسیدان بودن و داشتن pH قلیایی و یون های مفید قادر است که واکنش وارونه ایجاد نماید. به این معنی که جلوی تخریب سلولی را میگیرد و شرایط pH مورد نیاز سلول های سرطانی را از آنها گرفته و مانع از رشد سریع آنها می شود و البته مورد نیاز سلول سرطان یک pH اسیدی (محیط اسیدی) که این آب یونیزه قلیایی آن محیط را خنثی می کند.

 

تاثیر آب یونیزه قلیایی در شیمی درمانی :

داروهای شیمی درمانی معمولاً سلول های با سرعت تکثیر بالا را مورد هدف قرار می دهند. از آن جایی که در بدن علاوه بر سلول های سرطانی بافت هایی نظیر سلول های خونی، بافت پوششی سیستم گوارشی و سلول های فولیکول و نیز از سرعت تکثیر بالایی برخوردار هستند. لذا ممکن است این بافت ها نیز مورد هدف داروهای شیمی درمانی قرار بگیرد. در نتیجه از جمله عوارض جانبی می توان به عفونت، خستگی، ریزش موی موقتی، زخم های دهانی و غیره اشاره کرد.

این نوع آب با ۴ ویژگی اصلی که دارد به گردش خون کمک بسیار زیادی می کند و باقیمانده سموم، داروها و مواد شیمیایی مخرب را از طریق سیستم دفعی بدن  (کلیه ها مجاری ادراری روده بزرگ) دفع می نماید. در ضمن قلیایی بودن آب باعث می گردد اثرات تخریبی داروهای مورد استفاده در شیمی درمانی روی سلول های سالم بدن حداقل برسد و در کاهش عوارض نامطلوب بعد از شیمی درمانی مثل بی حالی، یبوست های شدید، احساس تهوع، ریزش مو و ….. بسیار موثر بوده و آنها را به حداقل می رساند.

آب قلیایی استاندارد و درجه یک را از کجا تهیه کنیم ؟

http://waterlife.ir/admin/kcfinder/upload/images/%D9%81%D9%88%D8%A7%DB%8C%D8%AF%D9%86%D9%88%D8%B4%DB%8C%D8%AF%D9%86%20%D8%A2%D8%A8%20%D9%82%D9%84%DB%8C%D8%A7%DB%8C%DB%8C%286%29.png

خلاصه فواید بهداشتی و سلامتی آب قلیایی روی بدن و سلامت انسان  :

آب قلیایی یونیزه شده برای آشامیدن و پخت و پز استفاده می شود و برای مصرف کنندگان چندین حسن دارد:
قلیایی کردن : بازگرداندن موازنه PH با کاهش درجه اسید
خواص آنتی اکسیدان : کمک به خنثی کردن رادیکالهای آزاد که باعث جلوگیری از صدمه به سلول ها و DNA می شود.
سوپر هیدراتاسیون (نفوذ پذیری و آبرسانی بالا) : کوچکتر بودن اندازه مولکولهای آب (حالت خوشه ای) که اجازه نفوز بیشتر آب را به سلول ها می دهد.
 غنی سازی معدنی : شامل غلظت های بالائی از مواد معدنی قلیایی شامل کلسیم و پتاسیم می باشد که برای سلامتی انسانی حیاتی هستند.
غنی سازی اکسیژن : میزان اکسیژن محلول خون را افزایش می دهد.
 سم زدایی : از بین بردن مخاط ساخته شده در دیواره روده بزرگ که این عمل باعث افزایش توانایی بدن در جذب مواد مغذی می شود.
پاکسازی : کمک به شستشو و دفع و دفع مواد زائد اسیدی و سمی که بیشتر نقاط بدن تجمع پیدا می کنند.
انرژی زایی : یون هیدروکسیل (OH) با بار منفی در افزایش انرژی ، هوشیاری ذهنی و بالا بردن سطح کل هوشیاری بدن کمک می کند.
کاهش وزن :
حذف آفت کش ها : آب قلیایی قوی با PH بالای 10.5 به حذف آفت کش ها از میوه ها و سبزیجات کمک می کند

شرکت تولید کننده آب قلیایی

بهترین برند آب آشامیدنی و آب قلیایی

شرکت خوش نوشان مشرق زمین، در منطقه خوش آب و هوای استان گلستان در دامنه کوه های البرز و نزدیک به ارتفاعات شاهکوه قرار گرفته است. آب مورد نیاز خود را از اعماق سفره های زیر زمینی تامین می نماید. قرار گرفتن شرکت در چنین منطقه بکر و کوهپایه ای باعث شده که محصول تولیدی با کیفیت بالا، حداقل نیترات و بدون نیتریت عرضه شود.برای ارتباط با ما می توانید به آدرس سایت شرکت به نشانی waterlife.ir  مراجعه کنید.

شرکت خوش نوشان مشرق زمین لیست قیمت آب قلیایی های خود را بروز کرده است برای اطلاع از جدیدترین قیمت آب آشامیدنی جدید ایرانی کلیک کنید

 

برچسب ها: تهیه آب قلیایی تولید آب قلیایی فیمت هر بطری آب قلیایی درمان یبوست با آب قلیایی بهترین برند آب آشامیدنی و آب قلیایی شرکت تولید کننده آب قلیایی تاثیرات آب قلیایی در بهبود سرطان روده تاثیر آب یونیزه قلیایی در شیمی درمانی درمان سرطان روده با نوشیدن آب قلیایی



دیدگاه
دیدگاه شما :