سفارش تلفنی
09393710094

تاثیر آب معدنی بر روی بیماریها

6/دی/1397 تاثیر آب معدنی بر روی بیماری ها بدون دیدگاه

تاثیر آب معدنی بر روی بیماریها: بهترین منبع برای جبران آب بدن، آب قابل شرب است  از آب معدنی  نیز نباید غافل شد که علاوه بر تامین آب مورد نیاز بدن سلامت بدن را نیز تامین می کند، آب معدنی در سلامت بدن بسیار مهم می باشد. در این مقاله به تاثیر آب معدنی بر روی بیماریها  می پردازیم . شرکت خوش نوشان مشرق زمین آب مورد نیاز خود را از اعماق سفره های زیر زمینی تامین می نماید. از محصولات این شرکت می توان به آب قلیایی لوکساب و آب اشامیدنی لایف لوکس نام برد.
 

 

 

نقش آب معدنی در سلامت

برای عملکرد درست، تمام سلول ها و اندام های بدن به آب نیاز دارند،  از جمله مواری که می توان به نقش آب معدنی در سلامت اشاره نمود ، روان سازی حرکات مفاصل، محافظت از رشته های عصبی و دیگر بافت های حساس، تنظیم درجه حرارت بدن، و کمک به عبور غذا از روده ها و… است.

سوپ، گوجه فرنگی، پرتقال و مرکبات  و دیگر میوه های آب دار مانند هندوانه و … اگر چه برخی از آب مورد نیاز بدن انسان را میتوانند تامین نمایند اما بیشتر نیاز بدن انسان نوشیدن آب معدنی به دست می آید.

برای اینکه با خواص معجزه آسا آب معدنی آشنا باشید میتوان به آثار این ماده به طور خلاصه اشاره نمود:

  • انسان ۷۰ درصد از آب است  و خون ما ۹۰ درصد آب است.
  • هیچ مقدار جهانی توافق شده ایی برای میزان  مصرف روزانه آب وجود ندارد.
  • آب برای  عملکرد درست کلیه ها ضروری است
  • برای درمان پوست خشک و چین و چروک پوست آب نیاز است.

 

چقدر آب معدنی بنوشیم؟

هیج میزان توافق شده ای از مصرف آب برای بدن وجود ندارد، زیرا استفاده از آب برای هر شخص وابسته به نوع فعالیت و همچنین موقعیت کاری متفاوت است، مثلا یک ورزشکار نسبت به یک فرد عادی باید میزان بیشتری منابع آب مصرف نماید. آیا می دانید آب معدنی چیست؟

 

استاندارد نوشیدن آب معدنی !

با توجه تحقیقات  موسسه پزشکی (IOM)،  یک استاندارد به عنوان حداقل  مقدار برای مصرف آب در جهان توصیه شده است که میزان آب کافی  برای مردان در حدود ۱۳ فنجان (۳ لیتر) و برای زنان، میزان مصرف آب کافی در حدود ۹ فنجان (۲.۲۲ لیتر) توصیه شده است، البته به این موضوع توجه کنید که نقش آب معدنی در سلامت بسیار مهم است و خوردن این مقدار آب باید آبی سالم باشد که آب معدنی بهترین انتخاب خواهد بود.

 

نقش آب معدنی در فعالیت انسان

بدن انسان با فعالیت در طول روز، مقداری از آب ذخیره شده را از دست می دهد  و این نیاز اساسی بدن باید جبران شود، لازم به ذکر است که بدن ما از  طریق فعالیت هایی مانند عرق کردن و ادرار کردن آب از دست می دهد، حتی باید توجه داشت که در هنگام تنفس نیز مقداری آب از بدن خارج می شود پس نقش آب معدنی در سلامت بدن حیاتی است ،نوشیدنی های حاوی الکل و کافئین، مانند  قهوه، و آبجو و… برای تامین آب مورد نیاز بدن هرگز مناسب نمی باشد.

سلامت پوست با آب معدنی

پوست ما بزرگترین ارگان در بدن ما است. مصرف آب به طور منظم و فراوان می توانید رنگ و بافت پوست خود را با نگه داشتن آن ساختن سلول های جدید به درستی بهبود بخشد. آب قابل شرب نیز به پوست کمک می کند از طریق عرق کردن نسبت به تنظیم دمای بدن اقدام نماید.

 

نوشیدن آب معدنی و کاهش درد مفاصل

با آب قابل شرب می توانید درد در مفاصل خود را با نگه داشتن غضروف نرم و آبدار کاهش دهید. نکته این است که در واقع چگونه گلوکوزامین کمک می کند  با کمک در جذب غضروف از آب با کاهش درد مفاصل همراه شود.

 

رابطه مستقیم نوشیدن آب معدنی و کاهش وزن

گاهی اوقات ما فکر می کنیم که گرسنه ایم،که در واقع ما تشنه هستیم. برای افرادی که به تناسب اندام و همچنین کاهش وزن علاقه شدید دارند، نوشیدن آب معدنی یکی از موثر ترین روش ها در کاهش وزن است.

 

این افراد نباید آب معدنی بنوشند.برای آگاهی بیشتر بروی لینک کلیک کنید.

 

با نوشیدن آب معدنی از سر درد جلوگیری کنید!

گاهی اوقات سردرد می توان با کم شدن آب بدن ایجاد می شود، بنابراین مصرف کافی آب آشامیدنی می تواند به جلوگیری و یا کاهش سردرد های تند و زننده کمک نماید.

 

نقش آب معدنی در جلوگیری از بروز سرطان

تحقیقاتی مختلف می گوید آب کافی در بدن می تواند خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ را ۴۵٪ کاهش دهد، سرطان مثانه را ۵۰٪ ، و احتمالا خطر ابتلا به سرطان سینه را ۵۶% کاهش دهد. آیا شما می دانید انواع چشمه های آب معدنی در کجا قرار دارند؟

 

آب معدنی و عملکرد بهتر ورزشی

سطح مایعات مناسب در بدن به افزایش عملکرد ورزشی کمک می کند، کم شدن آب بدن می تواند به ضعف، خستگی، سرگیجه، و عدم تعادل منجر شود، ورزشکاران همواره بهترین نتایج مورد نظر خود را زمانی دریافت کرده اند که بدن آن ها از نظر بیولوژیک در بهترین شرایط قرار داشته است و آمادگی بدن وابستگی مستقیم به میزان آب بدن دارد.

 

آیا می دانستید!

تغییر رفتار با نوشیدن آب سالم میسر می باشد.تحقیقات می گوید از دست دادن آب بدن بر روی خلق و خوی شما تاثیر می گذارد و می تواند شما را بد خلق و بد رفتار کند، نتیجه این تحقیقات به روشنی بیان میکند که خلق و خوی افراد وابستگی شدید به میزان مصرف مایعات در بدن آن ها دارد.

 

محصولات شرکت خوش نوشان مشرق زمین

 

  1. آب قلیایی لوکساب

  2. آب آشامیدنی لایف لوکس

 

بهترین برند آب معدنی

شرکت خوش نوشان مشرق زمین، در منطقه خوش آب و هوای استان گلستان در دامنه کوه های البرز و نزدیک به ارتفاعات شاهکوه قرار گرفته است. آب مورد نیاز خود را از اعماق سفره های زیر زمینی تامین می نماید. قرار گرفتن شرکت در چنین منطقه بکر و کوهپایه ای باعث شده که محصول تولیدی با کیفیت بالا، حداقل نیترات و بدون نیتریت عرضه شود.برای ارتباط با ما می توانید به آدرس سایت شرکت به نشانی waterlife.ir  مراجعه کنید.

 

شرکت خوش نوشان مشرق زمین لیست قیمت آب معدنی های خود را بروز کرده است برای اطلاع از جدیدترین قیمت آب معدنی  جدید ایرانی کلیک کنید.
 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها: آب معدنی ورزشی آب معدنی طبیعی بهترین آب معدنی ایران نقش آب معدنی در سلامت انسان چقدر آب بنوشیم استاندار نوشیدن آب تولید کننده آب معدنی آب معدنی صادراتی ایران تاثیر آب معدنی بر روی بیماریها بهترین برند آب معدنی آب قلیایی لوکساب آب آشامیدنی لایف لوکس



دیدگاه
دیدگاه شما :