سفارش تلفنی
09393710094

با آب قلیایی به جنگ آلزایمر برویم !!

9/تیر/1398 مقالات بدون دیدگاه

با آب قلیایی به جنگ آلزایمر برویم !! آلزایمر بیماری که همه از شنیدن نامش هم ترس داریم . چگونه می شود که برخی افراد حتی جوان ها هم مبتلا به آلزایمر می شوند ؟ اصلا آلزایمر چیست ؟ آیا رژیم تغذیه ای ما در ابتلا به آلزایمر موثر است ؟ چرا دانشمندان بر نوشیدن آب قلیایی برای پیشگیری از آلزایمر اصرار می ورزند ؟ آب قلیایی حاوی چه موادی است که از آلزایمر پیشگیری می کند ؟ آب قلیایی را از کجا تهیه کنیم ؟ چرا سن ابتلا به آلزایمر در جوامع امروز کاهش یافته است ؟ چرا مردم مشرق زمین از جمله کشور ژاپن کمترین درصد ابتلا به آلزایمر را دارند ؟

آلزایمر چیست و مهترین علائم آن کدامند ؟

بيماري آلزايمر عبارت است از يك بيماري مغزي كه مشخصه آن رو به زوال گذاشتن تدريجي توانايي هاي ذهني است . نوع سريعاً پيش رونده آن در سنين 45-36 سالگي بروز پيدا مي كند. نوع تدريجاً پيش رونده آن كه در آن علايم به كندي حدوداً در سنين 70-65 سالگي شروع مي شود. اين بيماري در حال حاضر غيرقابل درمان است و درمان فقط براي بهبود علايم انجام مي شود. تحقيقات وسيعي در زمينه علل و درمان آن در حال انجام است ، بنابراين اميد به پيدا كردن درمان قطعي آن وجود دارد.

مبارزه با آلزایمر با آب قلیایی لوکساب

علايم شايع آلزایمر

مراحل اوليه :

فراموشي وقايع اخيراً اتفاق افتاده
دشواري فزاينده در انجام كارهاي نيازمند قوه عقلاني مثل وظايف شغلي ، رسيدگي به امور مالي ، يا مديريت خانه
تغييرات شخصيتي ، از جمله ناتواني در كنترل هيجانات و اختلال در قضاوت

مراحل بعدي :

مشكل در انجام كارهاي ساده مثل انتخاب لباس ، يا انجام محاسبات ساده رياضي
ناتواني در شناسايي افراد آشنا
بي علاقگي به بهداشت شخصي يا ظاهر فرد
مشكل در غذا خوردن
گرفتن حالت تهاجمي و انكار اينكه اصلاً مشكل وجود دارد.
از دست دادن خودداري جنسي
گم شدن در خيابان
اضطراب و بي خوابي مراحل پيشگيري :
از دست دادن كامل حافظه ، كلام ، و عملكرد عضلاني (از جمله كنترل ادرار و مدفوع ). در اين حالت فرد نياز به مراقبت و نظارت كامل دارد.

با آب قلیایی به جنگ آلزایمر برویم !!

ساده ترین راه برای پیشگیری از آلزایمر !!

یکی از راه های ساده برای جلوگیری از آلزایمر در جوانی تغذیه سالم و مصرف آنتی اکسیدان هاست. زیرا آنتی اکسیدان ها از تخریب بافت عصبی و بروز آلزایمر زودرس جلوگیری می کنند. آنتی اکسیدان ها موادی هستند که همواره در بدن ما وجود دارند و فرایند اکسید شدن و تخریب را در بدن کنترل می کنند. وجود سموم مختلف باعث اکسید شدن بدن از جمله سلول های مغزی می گردد. هر زمان میزان آنتی اکسیدان ها کاهش یابد سرعت تخریب و فرسایش نیز افزایش می یابد.

مصرف آنتی اکسیدان های طبیعی نظیر میوه جات و سبزیجات می تواند کمبود بدن را جبران کرده و تعادل را به بدن بازگرداند. ثابت شده که مصرف نوعی از آنتی اکسیدان ها یعنی ویتامین های E و C، از مغز در برابر این آسیب ها جلوگیری می کند.

محققان هلندی با مطالعه روی بیش از 5 هزار فرد بالای 55 سال به مدت 6 سال، متوجه شدند در افرادی که بیشترین میزان ویتامین C را دریافت می کردند، نرخ ابتلا به آلزایمر 34 درصد کاهش داشت. به همین دلیل توصیه می کنند مبتلایان به آلزایمر در وعده های غذائی و تنقلاتی خود روغن ماهی، تخم مرغ، سبزی تازه و خام، توت فرنگی، پرتغال، گیلاس، کلم قرمز و کلم پیچ، اسفناج و مواد حاوی آنتی اکسیدان استفاده کنند.

►اما نوشیدن آب قلیایی حاوی انتی اکسیدان راحت ترین و در دسترس ترین آنتی اکسیدان است .

با آب قلیایی به جنگ آلزایمر برویم !!

پیشگیری از آلزایمر با آب قلیایی غنی شده

پزشکان انگلیسی در یک مطالعه جدید ادعا کرده‌اند که نوشیدن یک لیتر آب قلیایی در روز می‌تواند برای جلوگیری از آلزایمر در جوانی و حتی جبران اثرات مخرب بیماری‌های آلزایمر روی حافظه مفید باشد.

متخصصان مغز و اعصاب در دانشگاه کلیه در این رابطه اظهار داشتند که آب قلیایی می‌تواند روند افت توان ذهنی را در مبتلایان به آلزایمر تغییر دهد. چون این عنصر به تخلیه آلومینیوم سمی از بدن کمک می‌کند.

به نوشته روزنامه دیلی اکسپرس، پزشکان از مدت‌ها پیش می‌دانستند که وجود آلومینیوم در بدن با بروز آلزایمر ارتباط دارد.

اکنون متخصصان علوم اعصاب در انگلیس دریافته‌اند نوشیدن آب قلیایی تاثیر چشمگیری در کاهش سطح این ماده مسموم‌ کننده اعصاب در مبتلایان به آلزایمر دارد.

در این آزمایشات از بیماران خواسته شد که به مدت 13 هفته هر روز یک لیتر آب معدنی بنوشند. پس از این مدت در بدن یکی از بیماران سطح آلومینیوم تا 70 درصد کاهش پیدا کرد.

همچنین بعد از اتمام 13 هفته آزمایش در اکثر بیماران علائم افت ذهنی بیشتر مشاهده نشد و در سه درصد بیماران نیز بهبودی چشمگیر حاصل شد.

برچسب ها: آب غنی شده آب یونیزه قلیایی آب قلیایی یونیزه درمان بیماری ها با آب قلیایی شرکت تولید کننده آب قلیایی درمان پارکینسون با آب قلیایی درمان آلزایمر با آب قلیایی قیمت آب قلیایی با آب قلیایی به جنگ آلزایمر برویم !! خرید آب قلیایی درمان حواس پرتی با آب قلیایی درمان فراموشی با اب قلیایی پیشگیری از آلزایمر با آب قلیایی غنی شده آب هیدروژنه



دیدگاه
دیدگاه شما :