سفارش تلفنی
09393710094

با آب قلیایی از آلرژی فصلی رهایی یابید ؟

5/تیر/1398 مقالات بدون دیدگاه

با آب قلیایی از آلرژی فصلی رهایی یابید ؟ آلرژی فصلی را می توان یکی از بدترین حساسیت ها دانست . حسایت به چیزهای پیش پا افتاده که راهی جز مصرف دارو برایتان باقی نمی گذارد. اما آیا راهی بغیر از مصرف دارو برای درمان حساسیت فصلی وجود دارد ؟ اصولا چرا حساسیت فصلی به وجود می آید ؟ مصرف چه غذاهایی می تواند در بهبود آلرژی فصلی کمک کند ؟ آب قلیایی چیست و چگونه باعث بهبود آلرژی می شود ؟ مصرف چه مقدار آب قلیایی در درمان آلرژی موثر است ؟ با ما همراه باشید تا پاسخ این سوالات را بیابیم ؟

آلرژی فصلی چیست ؟

با آب قلیایی از آلرژی فصلی رهایی یابید ؟

حساسیت فصلی یا آلرژی فصلی مانند دیگر حساسیت‌ها زمانی بروز می‌کند که سیستم ایمنی بدن در مقابل برخی عوامل موجود در محیط اطراف حساس شده و واکنش نشان می‌دهد. غالباً این حساسیت‌ها مشکل خاصی ایجاد نمی‌کنند.

اگر شما در زمان‌های خاصی از سال، عطسه و سرفه خشک می‌کنید یا دچار خارش بینی، خارش چشم و آبریزش بینی می‌شوید، بدین معناست که دچار حساسیت فصلی شده‌اید.

گرده گل‌ها، درختان و علوفه شایع‌ترین عوامل حساسیت فصلی هستند. در حالی که واژه حساسیت فصلی به طور کلی به عوامل موجود در طبیعت مانند چمن، گرده گل و بذر گیاهان مرتبط است، گروهی از عوامل دیگر نیز وجود دارند که باعث حساسیت سیستم ایمنی می‌شوند مانند: دود ، گزش و نیش حشرات ، وجود کلر در استخرهای روباز یا سربسته .

علائم حسایت های فصلی چیست؟

عطسه کردن

آبریزش یا گرفتگی بینی

آبریزش و خارش چشم

سینوس، گلو و یا کانال گوش ملتهب

احتقان گوش

علائم کمتر رایج ،عبارتند از:

سردرد

تنگی نفس

خستگی

سرفه

درمان حساسیت فصلی با آب قلیایی

با آب قلیایی از آلرژی فصلی رهایی یابید ؟

معمولا حساسیت ها به دلیل تجمع اسید در بدن و بر هم خوردن تعادل ph  بدن به وجود می آیند . در درمان حساسیت ها معمولا اولین چیز رعایت یک رژیم غذایی است . این رژیم غذایی ار دقت کرده باشید بیشتر مواد قلیایی مانند سیر ، پیاز و .. را شامل می شود . اما بهترین راه برای جلوگیری و پیشگیری از آلرژی فصلی نوشیدن آب غنی شده قلیایی است . آب قلیایی با داشتن ph  متعادل ، هنگام ورود به بدن سطح ph خون را نیز تنظیم نموده و از این طریق به کاهش آلرژی کمک می کند. اگر شما نیز به حساسیت فصلی دچار هستید کافیست چند روز آب قلیایی را در رژیم روزانه خود بگنجانید آن وقت خواهید دید که چقدر زود از شر علائم حساسیت فصلی رها خواهید شد.

درمان آلرژی بهاری با آب قلیایی

همزمان با پایان یافتن فصل زمستان و فرا رسیدن بهار، شاهد بروز تغییرات اساسی در طبیعت و بدن‌مان هستیم.

تغییراتی که نه تنها محیط اطراف ما را تحت‌الشعاع خود قرار می‌دهد بلکه بر چگونگی و عملکرد اندام‌ها و دستگاه‌های درونی بدن‌مان نیز موثر است.

بسیاری از درمانگران مکاتب درمانی طبیعی در جهان به‌ویژه مکتب طب سنتی ایران، بر این باورند که رعایت نکاتی ساده و کاربردی از مجموعه تدابیر حفظ‌ سلامت که در کتب و متون قدیمی طب سنتی بارها به آن اشاره شده، می‌تواند تاثیر زیادی در کنترل تغییرات، بیماری‌ها و اختلال‌های ناشی از جابه جایی فصول داشته باشد.

در فروردین چگونه با آب قلیایی حساسیت را از بین ببریم ؟

با آب قلیایی از آلرژی فصلی رهایی یابید ؟

در فصل زمستان، مقدار غذایی که ما مصرف می‌کنیم در مقایسه با سایر فصل‌ها کمی بیشتر است. این اتفاق به این دلیل می‌افتد که بدن ما در هوای سرد زمستانی، انرژی بیشتری برای تامین حرارت بدن و مقابله با سرما نیاز دارد.

بنابراین خوراکی‌ها و غذای بیشتری در این فصل مصرف می‌کند. افزایش مصرف موادغذایی به‌دنبال خود، افزایش میزان موادزائد و غیرضروری به همراه دارد.

به این ترتیب که حفره‌های ریز بدن و بافت‌های آن از این مواد زائد انباشته می‌شود و چون افراد در فصل زمستان نسبت به دیگر فصل‌ها کمتر عرق می‌کنند این مواد زائد، امکان خروج از طریق پوست را پیدا نمی‌کنند اما به مرور با گرم شدن طبیعت و آغاز فصل بهار این فضولات منجمد شده در حفره‌های بدنی، روان و سیال شده و وارد جریان خون می‌شوند.

حال اگر این پاکسازی هدف‌مند و با کمک شیوه‌های طبیعی طب سنتی انجام شود با پاکسازی مواد زائد و سموم از بدن، می‌توان بهار و تابستان کم دردسر و بدون بیماری را سپری کرد.

رژیم قلیایی در اوایل اردیبهشت به مدت دو هفته جهت پاکسازی سموم بسیار عالیست و در درمان وپیشگیری از انواع بیماری ها در طول سال می انجامد

پیشگیری از بیماریهای بهاری با آب قلیایی

با آب قلیایی از آلرژی فصلی رهایی یابید ؟

پیشگیری از بیماریهای بهاری که به حساسیت بهاری معروف میباشد با رژیم قلیایی که شامل میوه جات و سبزیجات به ویژه آب قلیایی تولید شده توسط لوکساب می باشد،صورت می پذیرد. در این رژیم ۸۰ درصد مواد غذایی از محصولات قلیایی و ۲۰ درصد مواد اسیدی توصیه می گردد.

 

 

برچسب ها: درمان آلرژی با رژیم قلیایی درمان حساسیت زمستانی با آب قلیایی درمان آلرژی با آب قلیایی درمان حساسیت با آب قلیایی درمان حساسیت پاییز با آب قلیایی آب غنی شده قلیایی درمان آلرژی بهاری با آب قلیایی آب قلیایی با آب قلیایی از آلرژی فصلی رهایی یابید ؟



دیدگاه
دیدگاه شما :