سفارش تلفنی
09393710094

این افراد نباید آب معدنی بخورند

3/دی/1397 مصرف کننده آب بدون دیدگاه

این افراد نباید آب معدنی بخورند: از آنجا که 2/3 بدن ما را آب تشکیل داده است نوشیدن آب سالم بسیار اهمیت دارد. با توجه به این که آب های معدنی املاح و سختی زیادی دارند، مصرف آب های معدنی برای بیماران کلیوی و افرادی که کلیه های سنگ ساز دارند خطرناک است. شرکت خوش نوشان مشرق زمین آب مورد نیاز خود را از اعماق سفره های زیر زمینی تامین می نماید. از محصولات این شرکت می توان به آب قلیایی لوکساب و آب اشامیدنی لایف لوکس نام برد.



مصرف آب معدنی به همه افراد توصیه نمی شود!

خیلی از افراد تصور می کنند هر نوع آبی که در بطری به فروش می رسد همان آب معدنی است . در حالی که این یک باور رایج نادرست است و همه بطری های آب موجود در مغازه ها معدنی نیستند. آیا می دانید آب معدنی چیست؟ در واقع بر اساس استانداردها منبع آب معدنی باید از سفره های زیرزمینی باشد و هیچ نوع آلودگی نداشته باشد و با اخذ مجوزهای بهداشتی، در بطری پس از پر کردن آب در کارخانه پلمب شود. در عین حال در آب های معدنی از روش های شیمیایی برای تصفیه استفاده نمی شود در حالی که آب های شربی که در بطری عرضه می شوند، مثل آب لوله کشی مراحل تصفیه را می گذرانند و بر خلاف آب های معدنی نیز حاوی املاح نیستند. پس هنگام خرید علاوه بر استاندارد بودن به برچسب روی بطری هم توجه کنید، چون مصرف آب معدنی به همه افراد توصیه نمی شود.
 

این افراد از نوشیدن آب معدنی پرهیز کنند!
 

با توجه به این که آب های معدنی املاح و سختی زیادی دارند، مصرف آب های معدنی برای بیماران کلیوی و افرادی که کلیه های سنگ ساز دارند خطرناک است و می تواند زمینه ایجاد سنگ را فراهم کند. همچنین بیشتر آب های معدنی سرشار از سدیم هستند و به همین دلیل هم مصرف مداوم آنها به بیمارانی که فشار خون بالایی دارند، توصیه نمی شود.
 

آب را بجوشانیم یا نجوشانیم؟

درمسافرت های تابستانی  گاهی اوقات با مشکل کمبود آب شرب روبه رو می شویم. البته خیلی ها با جوشاندن آب چاه یا چشمه به صورت موقت هم که شده این مشکل را حل می کنند. آیا این کار باعث تصفیه آب می شود؟  هرچند بسیاری از کارشناسان جوشاندن آب لوله کشی را یکی از مهم ترین روش های از بین بردن آلودگی میکروبی آب شرب می دانند، اما ترکیبات دیگری مثل نیترات که اتفاقا سرطان زا هم هست در نتیجه حرارت و جوشیدن از بین نمی رود.

به عبارتی مهم ترین مواد محلول در آب را املاح سدیم، کلسیم و منیزیم تشکیل می دهند و با جوشاندن آب فقط املاح تجزیه شده و از میزان سختی آب کم می شود و میکروب ها از بین می روند، اما آب جوشیده صد درصد سالم نیست و نمی توان با جوشاندن صرف از سلامت آب مطمئن شد.
 

شرکت خوش نوشان مشرق زمین لیست قیمت آب معدنی های خود را بروز کرده است برای اطلاع از جدیدترین قیمت آب معدنی  جدید ایرانی کلیک کنید.


 

 

برچسب ها: لیست قیمت آب معدنی، جدیدترین قیمت آب معدنی چرا باید آب را بجوشانیم، چه افرادی نباید آب معدنی بخورند، منابع آب معدنی، خصوصیات آبهای معدنی، آب معدنی خوب، آب معدنی جدید ایرانی،



دیدگاه
دیدگاه شما :