سفارش تلفنی
09393710094

انواع چشمه های آب معدنی

29/آذر/1397 فرآیند تولید در آب معدنی - مقالات بدون دیدگاه

انواع چشمه های آب معدنی: شاید فکر کنید چشمه های آب معدنی فقط یک نوع است و آب معدنی حاصل ازیک چشمه بادیگری تفاوتی نداشته باشد ولی اگر چنین تصوری دارید باید به شما بگوییم که سخت در اشتباهید با مطالعه مطلب ما کاملا متوجه خواص انواع آب معدنی ها و چشمه ها خواهید شد. شرکت خوش نوشان مشرق زمین آب مورد نیاز خود را از اعماق سفره های زیر زمینی تامین می نماید. از محصولات این شرکت می توان به آب قلیایی لوکساب و آب اشامیدنی لایف لوکس نام برد.

انواع چشمه های آب معدنی

چشمه های آب معدنی طبیعی براساس اینکه دارای چه مواد محلول و گاز های محلولی هستند به چند دسته تقسیم میشوند که در ذیل مطلب آمده است.

 


 

چشمه های آب معدنی گازدار

این گونه چشمه های آب معدنی که از دسته آب های عمقی به حساب می آیند و دارای گازهایی از جمله اکسیژن ، هیدروژن، ازت،آنیدرید کربنیک و متان و سولفوره وجود دارند وجود گازی مانند هیدروژن و بقیه آنها به دلیل آتشفشانی بودن این گونه چشمه ها می باشد ، چشمه های آب معدنی که هم در عمق زمین باشند و همچنین آتشفشانی باشند و دارای چنین گاز هایی باشند بسیار کمیاب هستند . و از مهم ترین منبع آب به حساب می آیند.

چشمه های آب معدنی درمانی

اینگونه چشمه های آب معدنی که دارای خواص شفا بخشی هستند و بسیاری از بیماری ها را از بین میبرند این بیماری ها از جمله میتواند درد مفاصل، بیماری های گوارشی، کم خونی و دیگر بیماری ها است که توسط آب این چشمه ها درمان میشود .

چشمه های آب معدنی آبگرم

این گونه چشمه های آب معدنی که در کو های آتشفشانی قرار دارند و دمای و مواد درمانی مجلول در خود را از مجاورت در کنار آتشفشان میگیرند به این نکته توجه داشته باشید که دمای اینگونه چشمه های آب معدنی در فصول مختلف متفاوت و متناسب میباشد ، اینگونه چشمه خواص درمانی زیادی دارد .

تولید آب معدنی از چشمه ها چگونه است؟

هدایت آب ،  چشمه های آب معدنی به بیرون باید با دقت و وسواس انجام شود تا آب معدنی دچار آلودگی نشود پس به شرکتی که از آن آب معدنی خریداری میکنید دقت کنید که از چه مکانیزم هایی استفاده میکند که به آب آسیبی نرسد، بعد از اینکه آب معدنی از چشمه های آب معدنی  بیرون کشیده شدند وارد مرحله آزمایشگاهی میشوند که بسیار مهم یباشد در آزمایشگاه  منبع آب مورد آزمایش قرار میگیرد تا مواد مفید و مضر آن مشخص شود و در صورت وجود مواد مضر این گونه املاح از بین میروند و بعد وارد پروسه بسته بندی و ادامه مراحل میشود .

 


 

آیا می دانستید!

از یک نکته ی مهم غافل نشوید که هیچ آزمایشگاهی قادر نخواهد بود مواد و املاح مفید را وارد آب معدنی بکند مگر اینکه آب معدنی به صورت ذاتی دارای این املاح مفید باشد پس در انتخاب آب معدنی دقت کنید تا آبی کامل از املاح  باشد ، آب های معدنی که املاح کامل و مفیدی داشته باشند نادر هستند و همچنین شرکتی که حقوق مشتری را حفظ کند و به آنها احترام بگذارد و آب معدنی کامل را در اختیار مشتریان قرار بدهند کمیاب هستند.
 

 

 

 

 

برچسب ها: بهترین آب معدنی ایران، تولید کننده آب معدنی، بهترین شرکت تولید کننده آب معدنی، آب معدنی چیست؟، آب معدنی خوب، آب معدنی طبیعی، آب معدنی غنی شده با اکسیژن،



دیدگاه
دیدگاه شما :