سفارش تلفنی
09393710094

آب قلیایی چگونه به سم زدایی بدن کمک می کند

5/آبان/1399 مقالات بدون دیدگاه

آب قلیایی چگونه به سم زدایی بدن کمک می کند : زندگی امروزی ما پر از آلودگی های مختلفی است که به بدنمان وارد می شود. تا آنجا که لازم است گاهی اوقات بدنمان را از این آلودگی ها پاک کرده و یک سم زدایی بدناساسی انجام دهیم. چندین نشانه خارجی می تواند نشان دهد که بدن فرد بیش از حد اسیدی است. برخی از نمونه ها شامل آکنه ، دایره های تیره زیر چشم ، پوست و ناخن های ترک خورده ، موهای شکننده و وزن اضافی است. علائم دیگر شامل ناراحتی معده و سوء هاضمه ، گیجی ، عصبانیت یا تحریک پذیری ، حساسیت به مواد غذایی و واکنش های آلرژیک ، عفونت های مکرر ، خستگی و حتی افسردگی است. هنگامی که فرد تعادل pH بدن را از طریق رژیم غذایی قلیایی ، از جمله غذاهای فراوان قلیایی تازه و خام و آب قلیایی بهبود بخشد ، مکانیسم های دفاعی طبیعی بدن قادر به عملکرد صحیح و مقابله با بیماری و به طور طبیعی شرایط بهینه سلامت را بازیابی می کنند.

با توجه به تحقیقات دانشمندان بر اثرات آب قلیایی روی بدن افراد به این نکته رسیده اند که براحتی با نوشیدن این نوع آب می توان بدن را سم زدایی کرد. در این مقاله ما به توضیح اینکه آب قلیایی چگونه به سم زدایی بدن کمک می کند می پردازیم. همراه ما باشید:

خرید آب قلیایی

آب قلیایی چگونه به سم زدایی بدن کمک می کند؟

اگر می‌خواهید سموم بدن‌تان دفع شوند، اولین و مهم‌ترین کاری که باید انجام دهید، مصرف آب قلیایی  است. آب  قلیایی به سوخت‌ و ساز بهتر بدن‌تان کمک می‌کند و باعث می‌شود نمک بدن‌تان در سطح نرمالی بماند. درست است که میوه‌ها و سبزیجات بخشی از آب مورد نیاز بدن‌تان را تامین می‌کنند اما باز هم باید هر روز 5 تا 7 لیوان آب  قلیایی خالص بنوشید. آنقدر آب ننوشید که مثانه‌تان منفجر شود اما تا جایی پیش بروید که ادرارتان به رنگ زرد کمرنگ دربیاید. اگر رنگ دیگری را در ادرارتان مشاهده کردید، یکی، دو لیوان دیگر هم به این میزان اضافه کنید.

وقتی نوشیدن آب قلیایی را شروع می کنید ، ممکن است در ابتدا همراه با سردرد ، خستگی ، درد عضلات ، آبریزش بینی باشد. همچنین، احتمالاً مدفوع شما تیره تر ، نرم تر یا بد بو تر خواهد بود و ممکن است گاز معده را تجربه کنید. این عوارض جانبی کاملا طبیعی و موقتی بوده و نشانه خوبی هستند ، زیرا آنها به طور مستقیم با سم زدایی که بدن شما از آن عبور می کنند در ارتباط هستند. آب میکرو خوشه ای (قلیایی) در اعماق بافت های شما نفوذ می کند و زباله های اسیدی و سموم که با گذشت زمان در بدن شما جمع شده اند را بیرون می کشد. با توجه به اینکه بدن شما به آب عادت کرده باشد ، در هر جایی از 2-3 روز تا 2-3 هفته بسته به هر فرد و میزان سم زدایی که بدن باید انجام دهد ، اثرات جانبی فروکش می کند.

چطور در یک هفته بدنمان را سم زدایی کنیم؟

مراقب غذا خوردنتان باشید

غذای‌های آماده و سرشار از افزودنی تمام نظم بدن‌تان را به هم می‌ریزند. می‌دانیم وقت ندارید و حسابی مشغول کار هستید اما برای دفع سموم بدن‌تان باید یک فریزر و یخچال پر از مواد غذایی بدون افزودنی داشته باشید و برای شام و ناهار درست کردن وقت بگذارید. همبرگر و ناگت را فراموش کنید و سراغ چیپس و کیک‌های آماده هم نروید. بدن شما به غذای بدون نگه‌دارنده نیاز دارد.

خرید آب قلیایی

نقش کافئین در سم زدایی

کافئین تمرکز شما را بیشتر می‌کند و نمی‌گذارد سرطان بگیرید اما برای سم‌زدایی از بدن‌تان باید میزان کافئین مصرفی‌تان را حسابی کم کنید. یک فنجان بزرگ قهوه تقریبا 150 میلی گرم کافئین و یک لیوان چای حدودا 50 میلی گرم کافئین دارد. حالا هر طور حساب و کتاب‌کنید، مسئولش خودتان هستید اما برای سم‌زدایی از بدن‌تان باید میزان روزانه مصرف کافئین‌تان کمتر از 300 میلی گرم باشد.

زمان و مقدار مصرف آب قلیایی

وقتی از رختخواب خارج می شوید ، اولین چیزی که میل می کنید آب قلیایی باشد. وقتی معده شما خالی است ، آب به بهترین وجه جذب سیستم می شود. سپس باید در طول روز به نوشیدن آب قلیایی ادامه دهید.  آب  قلیایی به سوخت‌ و ساز بهتر بدن‌تان کمک می‌کند و باعث می‌شود نمک بدن‌تان در سطح نرمالی بماند. درست است که میوه‌ها و سبزیجات بخشی از آب مورد نیاز بدن‌تان را تامین می‌کنند اما باز هم باید هر روز 5 تا 7 لیوان آب  قلیایی خالص بنوشید. آنقدر آب ننوشید که مثانه‌تان منفجر شود اما تا جایی پیش بروید که ادرارتان به رنگ زرد کمرنگ دربیاید. اگر رنگ دیگری را در ادرارتان مشاهده کردید، یکی، دو لیوان دیگر هم به این میزان اضافه کنید.

لیمو مخصوص سم زدایی

لیمو به دو علت پای ثابت بسیاری از رژیم‌های غذایی برای سم‌زدایی بدن است؛ اول آنکه لیمو سرشار از آنتی‌اکسیدان ویتامین C است و برای پوست اثر فوق‌العاده‌ای دارد و با بیماری‌های ناشی از رادیکال‌های آزاد مبارزه می‌کند و دوم آنکه اثر قلیایی بر روی بدن دارد به این معنا که به تعادل PH بدن کمک کرده و موجب تقویت سیستم ایمنی بدن نیز می‌شود.سعی کنید صبح خود را با نوشیدن مقداری آب داغ همراه با برشی از لیمو شروع کرده تا بدنتان سم‌زدایی شده و شسته شود.

خرید اب قلیایی

سم زدایی بدن در یک هفته!

میوه‌جات تازه سرشار از ویتامین، مواد معدنی، آنتی‌اکسیدان و فیبر هستند و همچنین کم کالری بوده و دارا بودن این خواص آنها را به مواد غذایی مهمی برای سم‌زدایی بدن تبدیل کرده است. اگر می‌خواهید چشم‌هایتان براق‌تر و پوست‌تان شفاف‌تر و مو‌هایتان درخشان‌تر شود و سیستم گوارشتان تقویت شود سعی کنید انواع میوه و سبزی‌جات را به مقدار زیاد مصرف کنید. خوشبختانه اضافه کردن میوه به رژیم روزانه کار ساده‌ای است بنابراین سعی کنید روز خود را با خوردن سالاد میوه تازه شروع کرده یا از آن به‌صورت میان وعده طی روز استفاده کنید.

خرید آب قلیایی

آب قلیایی را می توان در بسیاری از فروشگاه های مواد غذایی و بهداشت مواد غذایی خریداری کرد. همچنین می توانید آنلاین آن را خریداری نمایید.

آب قلیایی لوکساب در بسیاری از فروشگاه های زنجیره ای بزرگ نیز به فروش می رسد.لازم به ذکر است آب قلیایی لوکساب اولین و تنها آب قلیایی در ایران است . در تولید آب قلیایی شرکت خوش نوشان مشرق زمین تمام استاندارد های جهانی رعایت شده و دستگاه های تولید آب قلیایی تمام وارداتی هستند.

برچسب ها: آب قلیایی لوکساب کاهش وزن و کنترل PH با آب قلیایی کنترل PH با آب قلیایی خرید آب خرید آب قلیایی زمان مصرف آب قلیایی زمان و مقدار مصرف آب قلیایی مقدار مصرف آب قلیایی مصرف آب قلیایی سم زدایی به آسانی آب خوردن آب قلیایی چگونه به سم زدایی بدن کمک می کند



دیدگاه
دیدگاه شما :