سفارش تلفنی
09393710094

آب قلیایی درمان بیماری های کبد

15/بهمن/1397 مقالات بدون دیدگاه

آب قلیایی درمان بیماری های کبد : کار کبد سم زدای و از بین بردن چربی های مضر در بدن است. تفکیک مواد مغذی از مواد زاید، سم زدایی، تجزیه مواد شیمیایی و یا تبدیل مواد شیمیایی سمی و غیرقابل دفع به مواد غیرسمی و قابل دفع (متابولیزه کرده و غیرفعال کردن سموم) از کارکردهای کبد است. آب قلیایی با بالا بردن خاصیت آنتی اکسیدانی از تجمع چربی در کبد جلوگیری می کند. بهترین راه پاکسازی کبد این است که هر روز به میزان کافی آب سالم بنوشید. این کار به خروج هر چه سریع‌تر مواد سمی از بدن کمک می کند. اغلب اوقات توصیه می کنند در آب کمی لیموی تازه اضافه کنید. زیرا لیمو خواص آنتی اکسیدانی و قلیایی دارد.اگر آب نوشیدنی دارای خواص قلیایی و آنتی اکسیدانی باشد مسلما تاثیر بسیار بیشتری خواهد داشت. آب قلیایی دارای خواص آنتی اکسیدانی است.




آب قلیایی چگونه باعث سلامت کبد و بدن می شود ؟

در جریان تولید آب قلیایی، یون هیدروکسید  با بار منفی ایجاد می شود که به سبب آن، نسبت میان یون های اکسید کننده به یون های احیاکننده یا همان ORP (oxidation reduction potential) کاهش می یابد. ORP، متغیر پتانسیل اکسایش به احیا است که با واحد میلی ولت آنرا نشان می دهند. هرچه ماده غذایی ORP کمتری داشته باشد، دهنده الکترون بوده و خاصیت احیا کنندگی بیشتری دارد. در نتیجه رادیکال های آزاد را غیر فعال می کند، جلوی اکسیداسیون را گرفته و ریسک ابتلا به سرطان را کاهش می دهد. آب های معمولی لوله کشی دارای ORP طبیعی بالا،  حدود 200+ تا400+mv هستند.

بطریهای آب آشامیدنی قلیایی هم دارای سطح 400+mv هستند. آب های یونیزه قلیایی به دلیل قدرت احیا کنندگی بالا دارای سطح منفی ORPبوده و درواقع آنتی اکسیدان می باشند.  یک لیوان آب یونیزه قلیایی 4 برابر یک ماهی قزل آلا آنتی اکسیدان دارد که از اکسید شدن LDL و کلسترول جلوگیری کرده و فرایند اکسیداسیون را در بدن کاهش می دهد.

می توان گفت آب قلیایی با خنثی کردن رادیکال های آزاد و کنترل اکسیداسیون در بدن، آنتی اکسیدانی در دسترس است. امروزه که سلول های بدن انسان در اثر تغذیه نامناسب، آلودگی هوا و تماس با اشعه های مختلف، بسیار نیازمند به آنتی اکسیدان می باشند. و چه بهتر از اینکه آنتی اکسیدان را مثل آب خوردن به بدن خود برسانیم.

آیا آب قلیایی برای درمان سرطان کبد موثر است ؟

سرطان ها عمدتا براثر فعل و انفعالات داخل سلولی تحت تاثیر عوامل مخرب رادیکالهای آزاد. املاح مخرب. کلر. نیترات و عوامل ژنتیکی فعال شده بوجود می آیند. آب قلیایی به دلیل داشتن خاصیت آنتی اکسیدانی واکنش وارونه ایجاد می کند به این ترتیب که جلوی تخریب سلولی را می گیرد و PH مورد نیاز سلول های سرطانی را از آنها گرفته و مانع از رشد سریع آنها می شود.

تحقيقات اخير در معتبرترين مجله کبدشناسي Hepatology نشان مي دهد که آب قلیایی از وقوع کبد چرب غير الکلي و حتي پيشروي سرطان کبد جلوگيري مي کند.

تاثير 8 هفته استفاده آب قلیایی بر روي موشهاي مبتلا به سرطان کبد نشان داد که ميزان آنزيم هاي کبدي کاهش يافته و حتي سايز غده سرطاني نيز کوچکتر شده است.

تاثیرات شگفت انگیز آب قلیایی بر روی کبد

کبد یک بافت متابولیزه کننده است و به عنوان یک کارخانه شکست مواد غذایی نیاز به محیطی دارد که بتواند مانع از اضافه شدن املاح و ترکیبات چربی به عنوان بافت در درون خود گردد و در شکسته شدن این ترکیبات آنزیم های کبد نیاز به محیطی غیر اسیدی دارند.

فعالیت آنزیم های حیاتی کبد در محیط های قلیایی افزایش پیدا کرده و باعث کارکرد بهتر این عضو در دستگاه گوارش می گردد و مانع از آسیب رساندن به این بافت و آنزیم هایش می شود. بیماری کبد چرب در محیط اسیدی رخ میدهد ولی در محیط قلیایی به دلیل کارکرد خوب و به موقع آنزیم های کبد چربی کمتر ذخیره می شود و لازم به ذکر است که آب قلیایی در بهبود سریع این بیماری بسیار موثر است و به دلیل داشتن خاصیت آنتی اکسیدانی آب قلیایی از پیری زودرس و آسیب ویروس ها و باکتری ها به سلولهای کبد جلوگیری کرده و باعث سالم ماندن سلولهای آن می گردد.

آب قلیایی لوکساب

دیگر آب را فقط برای رفع تشنگی ننوشید !

آب قلیایی لوکساب، حاصل پروسه یونیزاسیون آب آشامیدنی بوده که نتیجه آن کاهش ترکیبات مضر برای بدن نظیر نیترات، نیتریت، سولفات، کلرور و فلزات سنگین بوده و در مقابل آن املاح معدنی مفید و مورد نیاز بدن را که در عین حال باعث بهبود کیفیت آب می شوند، مانند کلسیم، منیزیم را افزایش می دهد.
آب قلیایی به دلیل تغییر ساختاری مولکول آب، جذب بالاتری در بدن دارد که نتیجه آن آبرسانی و اکسیژن رسانی بیشترمی باشد.
آب قلیایی به دلیل حذف یا کاهش قابل توجه آنیون ها، بسیار سبک و گوارا بوده که از نوشیدن آن لذت خواهید برد.

برترین تولید کننده آب قلیایی در ایران

شرکت خوش نوشان مشرق زمین، در منطقه خوش آب و هوای استان گلستان در دامنه کوه های البرز و نزدیک به ارتفاعات شاهکوه قرار گرفته است. آب مورد نیاز خود را از اعماق سفره های زیر زمینی تامین می نماید. قرار گرفتن شرکت در چنین منطقه بکر و کوهپایه ای باعث شده که محصول تولیدی با کیفیت بالا، حداقل نیترات و بدون نیتریت عرضه شود.برای ارتباط با ما می توانید به آدرس سایت شرکت به نشانی waterlife.ir  مراجعه کنید.

شرکت خوش نوشان مشرق زمین لیست قیمت آب آشامیدنی های خود را بروز کرده است برای اطلاع از جدیدترین قیمت آب آشامیدنی  جدید ایرانی کلیک کنید.

 

برچسب ها: آب قلیایی چگونه باعث سلامت کبد و بدن می شود ؟ آب قلیایی لوکساب آیا آب قلیایی برای درمان سرطان کبد موثر است ؟ برترین تولید کننده آب قلیایی در ایران تاثیرات شگفت انگیز آب قلیایی بر روی کبد آب قلیایی درمان بیماری های کبد



دیدگاه
دیدگاه شما :